Jump to content

[Bug]Jail


NevoZ

Recommended Posts

oxi doulebei....

1o otan kaneis rr se gtp server o xronos p se bale jail einai o idios ara kai kala prepei na eise on tosa lepta p se bale jail gia na bgeis

2o an lipon kaneis auto p molis eipa parapanw tote ta lepta ginonte 3-4 apo tosa p eixes jail

100%work!!!!

 

Link to comment
Share on other sites

eimai 100% sigouros einai dokimasmeno panpoles fores...

(otan kaneis kati alo mesa sti filaki dn leei +2 min leei 3 min dld se 3anabazei filaki 3 min)

ara opoios exei mpei filaki 99999999 apla agorazei items panw apo 2 bil dld 0 adena kai apei gail me auton bazei na poulaei kati p na kanei panw apo 2 bil ara 0 adena ) ara o char p einai 999999+ filaki 8a ton kanei pali tp gia 3 min

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Ayto omos piani mono se high rate server (nooboservers).

 

Omos ayto me to rr p exo kani post exi piasi (BnB,elite,whiteeagle,zeus,thegame,eglobal kai allus)

Giati oi Hight Rate servers ine "nooboservers"??Epidi dn kathese na liwneis gia lvl up alla gia pvp??Dld ston

Low Rate server otan pas lvl 80 meta ti??Tipota??New char gia lvl up??Enw se hight rate server trelenesai sto PvP

kai oxi sto farming kai lvl up!Ayti itan i dikia mou apopsi kai soz ama vgika ektos thematos!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

axa paidia na pw kati? afto to bug to exete vrei apo ton leio pistevw.afto to sigkekrimeno to skeftika ego otan eixa siege ston ownage kai o gm m evale filaki gia 8 ores enw itan e misi.afto idika m spaei ta nevra gt vlepw ena bug p t vrika monos m kikloforise apo allo atomo stous max bastrds kai me nevriazi poli

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock