Jump to content

Gt locked?epeidi den leei gia expoits lol?(Good vs Evil)


MASTROPOS

Recommended Posts

tespa re sis akousa gia ena trader kapou 3exasmeno..pou mporeis na tou poulisei ta no grade-ews ta b gia kanonika adena einai ena as to poume bug...pou den einai alla isxuei mono gia ton sugkekrimeno server...min kaneis re si "moderatora" pali lock ase na broume akri

 

PS"auta pou lew stekoun gt me ekane trade ena palikari kai mou edwse 10m kai mou eipe oti uparxei kapou enas trader.." HELLPPPPPP :P[table][tr][td][/table]

 

Edit By Koyfo: Evgala to red glow giati mou pristikan ta matia...

Link to comment
Share on other sites

mastropos, auto pou les den yparxei. To mono pou yparxei einai ena raid (ena eidos event) pou to kaneis kai efoson exei 1500 adena & +16 A grade weapon, mporeis na pareis S grade weapon ;)

Link to comment
Share on other sites

10kk?sto GvsE sumbainoun tetoia pragmata?(mallon eimai polu pisw telika) 8) pou ta brhke tosa adenas arage?tosa den exei o server oloklhros!mporei na mhn paizei tetoio skhniko alla:P tespa ta a grade ta agorazeis apo traders arkei na tous breis k gia armor a grade 8es kapou 240adenas oplo kapou160 den 8umamai akribws.me tpt den paizei fash na brhkan tosa adenas poulwntas opla no-b grade:P

Link to comment
Share on other sites

Egw exw soultaker kai exw vgalei synolika kamia 900 adena mexri twra. Vgainoun mi nomizeis (kidding :S). Alla eimai akoma me to B to +16 :D

 

Loipon epeidi, opws eipame den paizei kati tetoio...

 

Topic Locked!

Link to comment
Share on other sites

oi logoi pou ekana lock to prohgoumeno topic kia 8a ekana lock kai afto an de me prolabene o koufo, einai poli aploi: opws eipe kai o koufo kai opws fantastika k gw ap tin arxh, prokite gia kapio event h quest.sto maxbastards den dinoume liseis se quests h events.uparxoun alla sites giafto.den mporousa na to metafero kapou.mporousa mono na to klidoso.

 

omws den hmoun upoxreomenos na sas pw tous logous kai den 8a me upoxreomenos na tous lew ka8e fora.mono ston maxtor eimai upoxreomenos kai stous allous admins.

episis to "giati klido8ike ena topic" an prepei na suziti8i kapou, tote sigoura den einai se afto to section.

 

afta kai efxome na paei kala h anazitisi tou xamenou trader:):)

Link to comment
Share on other sites

To kanw gia ligo unlock gia na thimisw ston Agahnim oti o Maxtor eipe oti....

 

Quote

agahnim: sto maxbastards den dinoume liseis se quests h events.uparxoun alla sites giafto

 

Quote

Maxtor: kaneis megalo lathos to forum apefthinese se oti exei sxesi me l2. Oso gia ta locks kalo tha itan na ta periorisoume ligaki , ektos kai an exoun ksefigei telios apo to kirios thema.

 

Panta filika

NS!

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock