Ƭhυɴdεгѕqυαd Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 edaksei olla komple plhrwsa ton logariasmo me kati metoxes pou eixa ston aepvp
Noble® Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 pos se lene sto fb re se epsaxna na sou pw kati alla den se ebriska me ekanes block ?? vashka dwse skype Μονο εναν αναπηρο εχω κανει block στο facebook και αυτος ηταν απ τη σχολη.
L2Mytheon Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 http://prestigebooter.com/ giwrgaki akousa oti hackares tin nasa egw lew na mou paris kamia pipa xoris anasa. auto pou blepw se auto to site einai i pina enos tsinganou apo to monastiraki. 8es na fas ban kai me auto to account? ena nai i oxi pes mono.
Eagle_Eye Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 maxtora psisou na valeis like h thumbs up gia ta comments.merikoi edw mesa exoun wraia comebacks
Ƭhυɴdεгѕqυαd Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 giwrgaki akousa oti hackares tin nasa egw lew na mou paris kamia pipa xoris anasa. auto pou blepw se auto to site einai i pina enos tsinganou apo to monastiraki. 8es na fas ban kai me auto to account? ena nai i oxi pes mono. tin hackara me XSS kai ekana inject mesa to mouni ths manas sou
L2Mytheon Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 tin hackara me XSS kai ekana inject mesa to mouni ths manas sou Ta leuta p s dinei i mana s sto sxolio gia na perneis tiropites na tros kses ti trwei aftoi gia na ta bgalei? ema8es k to sql inject eisai toso xazos p otan nio8eis kai katexeis ena pragma den to les esu apla eisai attention whore tpt parapanw. k pls for fuks sake dont fuk with meh son. maxtora psisou na valeis like h thumbs up gia ta comments.merikoi edw mesa exoun wraia comebacks As to poume girise o mpampas.
Ƭhυɴdεгѕqυαd Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 Ta leuta p s dinei i mana s sto sxolio gia na perneis tiropites na tros kses ti trwei aftoi gia na ta bgalei? ema8es k to sql inject eisai toso xazos p otan nio8eis kai katexeis ena pragma den to les esu apla eisai attention whore tpt parapanw. k pls for fuks sake dont fuk with meh son. As to poume girise o mpampas. re mlk voulwsto giati 9a se ksanabalw mesa stin trupa tin mamas sou flwre
L2Mytheon Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 re mlk voulwsto giati 9a se ksanabalw mesa stin trupa tin mamas sou flwre Pinis akoma gala 3,5% apo tis mamas ta bizia kai 8a baleis emena stin tripa p bgika, giorgaki egw toulaxiston kserw apo poia tripa bgika doksa ton 8eo den eimai bgalmenos apo kolo.
Ƭhυɴdεгѕqυαd Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 Pinis akoma gala 3,5% apo tis mamas ta bizia kai 8a baleis emena stin tripa p bgika, giorgaki egw toulaxiston kserw apo poia tripa bgika doksa ton 8eo den eimai bgalmenos apo kolo. apo to stwma eisai bgalmenos piastikes apo mia poutsa enw pipwne h mana sou kati zigkolades
L2Mytheon Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 apo to stwma eisai bgalmenos piastikes apo mia poutsa enw pipwne h mana sou kati zigkolades Afta p les mono esu ta katalabeneis ftei p i mana sou einai apo dajikistan kai o pateras apo zimbabwe.
AccessDenied Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 (edited) lel milate xwris emena? George telika me to kouneli tou xdem ti egine ola kala :( ? edose kai ta 7000 tou mhna ekei? pfff Logika ton epomeno mhna pou tha pari alla 7000 tha sou dosi na plirwsis dont worry Edited June 24, 2016 by AccessDenied
L2Mytheon Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 (edited) lel milate xwris emena? George telika me to kouneli tou xdem ti egine ola kala :( ? edose kai ta 7000 tou mhna ekei? pfff Logika ton epomeno mhna pou tha pari alla 7000 tha sou dosi na plirwsis dont worry Ela na ton piraksoume ligo sexoualika na niosei ksana gynaika. Edited June 24, 2016 by L2Mytheon
Ƭhυɴdεгѕqυαd Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 Ela na ton piraksoume ligo sexoualika na niosei ksana gynaika. 9es na mou dwseis kwlo na sou balw ligo lipantiko na deis pos tha noiwseis guneka se deuterolepta ??
AccessDenied Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 Ela na ton piraksoume ligo sexoualika na niosei ksana gynaika. Αστο ρε... ξεκολλα του εστειλα private και μου ειπε δεν εχει διαθεση σημερα εχει PMS οποτε προβλεπετε να εχει περιοδο συντομα.
L2Mytheon Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 9es na mou dwseis kwlo na sou balw ligo lipantiko na deis pos tha noiwseis guneka se deuterolepta ?? Giorgaki mlk tetoia eleges otan piges proti fora sta mpourdela 23 xronon kai i poutanes gelousan mazi s, doksa ton 8eo p einai kai i mana s ekei kai se ekane antra.
Recommended Posts