Jump to content

Δωρεάν - Βοήθεια Σε Όσους Χρειάζονται (Newbies)


Recommended Posts

Kalhmera MaxCheaters,

 

Epeidi blepw oti polla members antimetopizoun to idio problhma sunexeia kai pote den psaxnoun an iparxei ena allo post gia tin lush tou problhmatos kai mias kai ein kalokairi kai exw poly xrono mporw na boh8hsw opion antimetopizei ena problhma.Aplos afhste ena pm h kanteme add sto skype : daglis1996 h daglis.1996

Link to comment
Share on other sites

mpravo se tetoia atoma san esena

 

plaka plaka file an den uparxoun atoma na voithisoun ena tetoio community den pistevw pws tha uparksoun alloi me tis gnwseis tous gia na voithisoun.(Dustuxws)

Link to comment
Share on other sites

plaka plaka file an den uparxoun atoma na voithisoun ena tetoio community den pistevw pws tha uparksoun alloi me tis gnwseis tous gia na voithisoun.(Dustuxws)

egw eimai stin katataksi to kanw me lefta alla prin apla voithousa... an einai kati eukolo akoma voithaw alla spania

giafto tou eipa mpravo kai to aksizei kai na min einai "aristes" oi gnwseis tou mathenei apo auto pou kanei...

makari na euriska tetoia atoma otan arxisa na mathenw gia to l2 elpizw na to sinexisei auto pou kanei

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ty polu aplos epeidi ein kalokairi kai 8umame otan eimun newbie kaneis den me helpare 8elw na helparw egw gia na min bre8ei kaneis stin 8esi p eimastan

brabosou palikari kai me emena rotisa ta quest se freya na me ta kanoun na min theli quest opois baium kai tetia kai na min pas kai se stelni piso kai nas me eipe 40 ebro kai ena parikari me to ekane jaba  se 15 min

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...