Jump to content

Recommended Posts

Posted

Το μόνο εύκολο στα μαθηματικά ήταν ότι πήγαινες εύκολα στο 10. Ωστόσο πάλι τα ποσοστά είναι ίδια και χειρότερα. Πχ πολύ δεν έκαναν το Δ

Ε προφανώς τα 2-3 τελευταία χρόνια ο μέσος όρος ήταν γύρω στο 8.

Posted

Ε προφανώς τα 2-3 τελευταία χρόνια ο μέσος όρος ήταν γύρω στο 8.

Ε παντα ετσι θα ειναι, Μαθηματικά δε γράφουν πολύ. 

Posted

αυξηθηκαν;

εδω δεν εχουμε καθηγητες για εργαστηρια, φερνουν ακομα παραπανω ατομα :D ;D :D

τα ιδια, ειχαμε 4 μονιμους καθηγητες για προγραμμα 3 εξαμηνων για 2 εβδομαδες.(βαρουσαν 12ωρα καθε μερα) :D

Posted

Νίκο μην μπερδεύεσαι,το γεγονός οτι έπιανε ένας μέτριος το 10,δεν σήμαίνε οτι ότι ήταν εύκολο.

 

+ αυτό που είπε ο bon,κάποιοι ούτε το 10 δεν έπιασαν γιατί προφανώς έτσι όπως τα έκαναν τα τελευταία χρόνια ,πάρα πολλοί ξεκίνησαν την χρονία αυτή έχοντας ξεγράψει τα μαθηματικά και την φυσική,με αποτέλεσμα να μην διαβάζουν τίποτα..

Posted

Νίκο μην μπερδεύεσαι,το γεγονός οτι έπιανε ένας μέτριος το 10,δεν σήμαίνε οτι ότι ήταν εύκολο.

 

+ αυτό που είπε ο bon,κάποιοι ούτε το 10 δεν έπιασαν γιατί προφανώς έτσι όπως τα έκαναν τα τελευταία χρόνια ,πάρα πολλοί ξεκίνησαν την χρονία αυτή έχοντας ξεγράψει τα μαθηματικά και την φυσική,με αποτέλεσμα να μην διαβάζουν τίποτα..

Ε ρε φίλε αυτό είναι δικό σου πρόβλημα, τα θέματα που έβαλαν μαθηματικά ήταν όπως πρέπει να είναι, κλιμακωτής δυσκολίας που εύκολα ο μέτριος έπιανε τη βάση. Τώρα ντάξει 4ο θέμα έγραφαν μόνο όσοι πήγαιναν για 18+ λογικό δεν είναι;

 

Φυσική δε τα είδα καθόλου αλλά ντάξει Φυσική είναι παραδοσιακά παλούκια δεν έχει κάτι εύκολο ποτέ.

Posted

Ε ρε φίλε αυτό είναι δικό σου πρόβλημα, τα θέματα που έβαλαν μαθηματικά ήταν όπως πρέπει να είναι, κλιμακωτής δυσκολίας που εύκολα ο μέτριος έπιανε τη βάση. Τώρα ντάξει 4ο θέμα έγραφαν μόνο όσοι πήγαιναν για 18+ λογικό δεν είναι;

 

Φυσική δε τα είδα καθόλου αλλά ντάξει Φυσική είναι παραδοσιακά παλούκια δεν έχει κάτι εύκολο ποτέ.

Ε ναι αυτό λεω,μα δεν μιλάω για μενα.Σου μιλάω για την όλη κατάσταση.

Posted

Ε ναι αυτό λεω,μα δεν μιλάω για μενα.Σου μιλάω για την όλη κατάσταση.

Τίποτα παιδιά είναι πάρα πολύ λάθος αυτό το σύστημα και αποδεικνύεται κάθε μα κάθε χρόνο.

Posted (edited)

Πολλές ατέλειες το σύστημα εκπαίδευσης, αλλά μη ξεχνάμε ότι μέσα από αυτό το σύστημα, η Ελλάδα έχει βγάλει μυαλά που διαπρέπουν παγκοσμίως. Κάτι το οποίο συμβαίνει λόγω του τρόπου σκέψης που δημιουργεί στους μαθητές. Από τα λίγα θετικά του.

 

Βασικά ο τρόπος διαχείρησης, υλοποίησης και αξιολόγησης του συστήματος είναι το μείζον θέμα της συζήτησης, όπου ξεκινάει από τους καθηγητές και τα βιβλία μέχρι τον εξαναγκασμό έξτρα μαθημάτων σε ιδιαίτερα και φροντιστήρια ώστε να βρίσκεσαι σε θέση να ανταποκριθείς στα θέματα των εξετάσεων.

 

Όσον αφορά τα Πανεπιστήμια, τα ζητήματα που προβληματίζουν ιδιαίτερα είναι η ύπαρξη κάποιων καθηγητών που δυσκολεύουν χωρίς λόγο τους φοιτητές (υπάρχουν συγκεκριμένες περιπτώσεις ανά Πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ) και  η μεγάλη σε ποσοστό αδιαφορία φοιτητών που τελειώνουν τις σπουδές τους απλά για να έχουν στη διάθεση τους ένα πτυχίο, χωρίς να έχουν αποκομίσει τις βασικές τουλάχιστον γνώσεις που απαιτούνται. Μην ξεχάσω να αναφέρω ότι πολλά κονδύλια "απορροφούνται" από τη διοίκηση χωρίς την πραγματική και σωστή αξιοποίηση τους, για τις ανάγκες του ιδρύματος.

 

Πολλοί είναι αυτοί που καταλήγουν με ένα πτυχίο στα χέρια τους, χωρίς πραγματικά να τους ενδιαφέρει το αντικείμενο, απλά επειδή δεν είχαν άλλη επιλογή κατά τη διαδικασία εισόδους τους σε κάποια σχολή.

Από την άλλη, όλα αυτό το σπουδαγμένο εργατικό δυναμικό δεν μπορεί να απορροφηθεί από τη κοινωνία λόγω της οικονομικής κατάστασης που επικρατεί. Επομένως από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις. Τεράστια συζήτηση πιάσαμε πάλι.

 

Θα συμφωνήσω με κάποιον άλλο προαναφερθέντα, ο οποίος είπε πως όποιος γράφει πανελλήνιες πιστεύει πως έχει γράψει στα δυσκολότερα θέματα. Όμως, αυτό που μετράει είναι η προετοιμασία που έχει κάνει ο καθένας ξεχωριστά.

 

 

Καλά αποτελέσματα σε όλους σας!

Edited by MeVsYou
Posted (edited)

Συμφωνω απολυτα με αυτα που ειπες MeVsYou, αλλα τα μυαλα οπως λες ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ την δωρεαν παιδεια προς το συμφερον τους.

 

Π.χ, οποιος εχει καβλα με προγραμματισμο; ακομα και σε Τ.Ε.Ι παιρνεις τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ βιβλια που υπαρχουν ΔΩΡΕΑΝ; αλλα ο καυλωτος, το "μυαλο" αφου το διαβασει ΟΛΟ το βιβλιο οπως πρεπει, θα εχει ερωτησεις θα ρωτησει απο εδω απο εκει θα το ψαξει θα πειραματιστει, θα εχει γνωσεις που δεν θα εχει ΚΑΝΕΝΑΣ στο πανεπιστημιο εκτος απο το ΠΟΛΥ 2-3 ατομα(ολων τον εξαμηνων) και ετσι θα διαπρεψει(υποτροφια,ERASMUS,κλπ).

 

Φυσικα, αυτο ισχυει και για το λυκειο και γυμνασιο. Παραδειγματα οπως: καβλα με τα μαθηματικα;, μαθηματικη εταιρια->1ος; μπαινεις ΑΠΘ χωρις πανελλαδικες(υποτροφιες,κλπ) + διαγωνισμοι παγκοσμιως.

 

Προσωπικα, δεν αγγιζω το θεμα με τα πανεπιστημια γιατι περυσι βγηκε το περιφημο γαμηστερο νομοσχεδιο "αθηνα" με το οποιο ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ατομα εκαναν μεταγραφη σε αλλο πανεπιστημιο ανεξαρτητως το επιπεδο δυσκολιας για την επιδιωξη ενος καλυτερου πτυχιου, και αυτο που εγινε ηταν να χασουν ΟΛΑ τα μαθηματα που εχουν περασμενα ή να αντιστοιχιστουν 3 απο τα 20 που ειχαν περασμενα με κατι παρομοιο της καινουργιας πλεον σχολης.

Και ναι φυσικα, εγω ενα απο αυτα τα θυματα.

 

Edit: για να μην βγω εκτος του topic, καλα αποτελεσματα λολ >:D

Edited by Voqus
Posted

Συμφωνω απολυτα με αυτα που ειπες MeVsYou, αλλα τα μυαλα οπως λες ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ την δωρεαν παιδεια προς το συμφερον τους.

 

Π.χ, οποιος εχει καβλα με προγραμματισμο; ακομα και σε Τ.Ε.Ι παιρνεις τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ βιβλια που υπαρχουν ΔΩΡΕΑΝ; αλλα ο καυλωτος, το "μυαλο" αφου το διαβασει ΟΛΟ το βιβλιο οπως πρεπει, θα εχει ερωτησεις θα ρωτησει απο εδω απο εκει θα το ψαξει θα πειραματιστει, θα εχει γνωσεις που δεν θα εχει ΚΑΝΕΝΑΣ στο πανεπιστημιο εκτος απο το ΠΟΛΥ 2-3 ατομα(ολων τον εξαμηνων) και ετσι θα διαπρεψει(υποτροφια,ERASMUS,κλπ).

 

Φυσικα, αυτο ισχυει και για το λυκειο και γυμνασιο. Παραδειγματα οπως: καβλα με τα μαθηματικα;, μαθηματικη εταιρια->1ος; μπαινεις ΑΠΘ χωρις πανελλαδικες(υποτροφιες,κλπ) + διαγωνισμοι παγκοσμιως.

 

Προσωπικα, δεν αγγιζω το θεμα με τα πανεπιστημια γιατι περυσι βγηκε το περιφημο γαμηστερο νομοσχεδιο "αθηνα" με το οποιο ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ατομα εκαναν μεταγραφη σε αλλο πανεπιστημιο ανεξαρτητως το επιπεδο δυσκολιας για την επιδιωξη ενος καλυτερου πτυχιου, και αυτο που εγινε ηταν να χασουν ΟΛΑ τα μαθηματα που εχουν περασμενα ή να αντιστοιχιστουν 3 απο τα 20 που ειχαν περασμενα με κατι παρομοιο της καινουργιας πλεον σχολης.

Και ναι φυσικα, εγω ενα απο αυτα τα θυματα.

 

Edit: για να μην βγω εκτος του topic, καλα αποτελεσματα λολ >:D

 

Όσον αφορά τα βιβλία που αναφέρεις, είναι υποκειμενικό το θέμα. Άλλό βιβλίο θεωρώ, εγώ, καλύτερο, άλλο εσύ και πάει λέγοντας.

 

Μια υποσημείωση, σε αυτό που αναφέρεις: "και ετσι θα διαπρεψει(υποτροφια,ERASMUS,κλπ)",

το erasmus πλέον είναι πιο πολύ για να κάνεις τις διακοπές σου/τζέρτζελο με φοιτήτριες παρά το ότι μαθαίνεις κάτι.

Άντε, το μόνο + είναι η ξένη γλώσσα που χρησιμοποιείς καθημερινά (και πάλι σε μερικές περιπτώσεις ανάλογα με το πόσοι έλληνες θα θα φοιτούν μαζί σου) και η γενικότερη εμπειρία ενός ευρωπαικού πανεπιστημίου.

Posted

Μετά από την ΣΦΑΓΗ στα Δίκτυα είμαι σίγουρος πως θα πέσουν οι βασεις για τα ΕΠΑΛ.

Posted

Kala apotelesmata se opion dinei panellinies fetos, an kai kserw gt perasa 2 fores auto to louki oti einai to xeirotero pragma pou tha zisete pote , sapio ekpaideutiko susthma .. anyway Kala apotelesmata se olous :D

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...