Jump to content
  • 0

Help Bug


spot55

Question

exw ena bug ston server m.. einai ena programa exeis 50 event medal px pas sto w-house vazeis 49 mesa sto wh exeis anixto 2o parathiro eisai omos me to 1 mesa ston server vazeis ta 49 mesa sto wh vgeneis kai mpeneis me to allo parathiro.. vazeis kati kodikous sto programa kai exeis 50 sto inventory kai 49 sto wh.. ti fasi 3erei kanenas??

Edited by Universe
Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

epsaxna arxia apo ton palio pride kai vrika to arxiko tou pack.. dld afto pou exw

einai poli palio kai to xeirotero einai oti tha vreis kiala bugs/exploits mesa 100% , kapoios pou exei tis gnwseis mporei na ta fixarei ena ena alla kai pali tha einai xronovoro , enoite pos i kaliteri sou lush apo oles ma oles tis pleures einai na pareis ena kenourio project , ena simerino kai na afiseis ta palia giati mono bugs,exploits,sfalmata tha sinantiseis..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

einai poli palio kai to xeirotero einai oti tha vreis kiala bugs/exploits mesa 100% , kapoios pou exei tis gnwseis mporei na ta fixarei ena ena alla kai pali tha einai xronovoro , enoite pos i kaliteri sou lush apo oles ma oles tis pleures einai na pareis ena kenourio project , ena simerino kai na afiseis ta palia giati mono bugs,exploits,sfalmata tha sinantiseis..

xmm kai pos tha perasw ola afta ta arxia mesa sto kainourio project?? px epilego na kanw l2jfrozen pos tha perasw ola afta ta stats armor wep kai ola ta sxetika?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

xmm kai pos tha perasw ola afta ta arxia mesa sto kainourio project?? px epilego na kanw l2jfrozen pos tha perasw ola afta ta stats armor wep kai ola ta sxetika?

tha prepei na ta peraseis ena ena , ektos an exoun koina tables sto navicat to l2jfrozen me to l2jteon.. 

an dialekseis acis tha xreiasteis na metatrepseis ta sql sou scripts se XML giati ta items sto acis apothikeuontai se XML arxeia.

 

prosopiki simvouli , apopsi: protimotero to acis.

Edited by gio.lioy
Link to comment
Share on other sites

  • 0

tha prepei na ta peraseis ena ena , ektos an exoun koina tables sto navicat to l2jfrozen me to l2jteon.. 

an dialekseis acis tha xreiasteis na metatrepseis ta sql sou scripts se XML giati ta items sto acis apothikeuontai se XML arxeia.

tha prospathisw na to metatrepsw se l2jfrozen.. kai pos tha apotrepso to l2phx sto l2jfrozen??

Link to comment
Share on other sites

  • 0

tha prospathisw na to metatrepsw se l2jfrozen.. kai pos tha apotrepso to l2phx sto l2jfrozen??

den tha to apotrepseis ( me pliromi mono, an kai pistevw an psaxteis kala mporeis na vres kai kati free, den exw tsekarei kati) 

pantos kai na to apotrepseis, pote den tha to apotrepseis 100% .

 

to thema einai kai na loggaroune me phx ston server sou, na min mporoun na trexoune diafora scripts kai ta loipa (ta opoia tha einai fixarismena sto core tou server, p.x sto frozen exoune arketa pistevw, ta vasika pou xriazesai toulaxiston, eidika se sxesi me to teon enoite.).

Edited by gio.lioy
Link to comment
Share on other sites

  • 0

den tha to apotrepseis ( me pliromi mono, an kai pistevw an psaxteis kala mporeis na vres kai kati free, den exw tsekarei kati) 

pantos kai na to apotrepseis, pote den tha to apotrepseis 100% .

 

to thema einai kai na loggaroune me php ston server sou, na min mporoun na trexoune diafora scripts kai ta loipa (ta opoia tha einai fixarismena sto core tou server, p.x sto frozen exoune arketa pistevw, ta vasika pou xriazesai toulaxiston, eidika se sxesi me to teon enoite.).

malista katalava.. tora dld prepei na kanw me t eclipse pack xmm 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

malista katalava.. tora dld prepei na kanw me t eclipse pack xmm 

enoeitai auto , an pas gia kati sovaro kai den leitourgiseis me eclipse, diladi me source stin ousia, den exeis elpides. alla stis meres akoma kai gia kati 'asteio' na pas, to source tha to xreiasteis, opote tha xreiasteis compile me eclipse, uparxoune apeira tutorial sto maxcheaters gia to sigekrimeno pragma.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

enoeitai auto , an pas gia kati sovaro kai den leitourgiseis me eclipse, diladi me source stin ousia, den exeis elpides. alla stis meres akoma kai gia kati 'asteio' na pas, to source tha to xreiasteis, opote tha xreiasteis compile me eclipse, uparxoune apeira tutorial sto maxcheaters gia to sigekrimeno pragma.

ok efxaristo polu file gia tin voithia..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...