Jump to content
  • 0

ti ginete me to l2dc


ArhsPLC

Question

13 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Mpori kapios na mou eksigisi ti trexi me to l2dc apo ti ksero java eine genika pou mporo na vro gia interlude kai ti diafora exi ta alla l2jproject

 

Topic San afto 9eloun instalock

 

L2dc den 9a deis pote soy, min rotiseis giati

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Perimeno apantisi apo pio sovara member

 

katevase ena frozen gia tora kai poly sou einai, to l2dc kai na to vreis oute me 400$ den 9a sto dosoun, prepei na eisai melos tou dc team i filos kapiou melous.

 

mou 9elete kai l2dc gia home servers

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Pio home server re tiropita den eime new apla den mporo na sindentho sto kanoniko mou account mpamia asxolomoume 2 xronia me java kai esi asxolise 3 mines

Otan asxoliomoun me acis esi epezes pokemon

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Pio home server re tiropita den eime new apla den mporo na sindentho sto kanoniko mou account mpamia asxolomoume 2 xronia me java kai esi asxolise 3 mines

Otan asxoliomoun me acis esi epezes pokemon

 

den exei sxesi afto, egw px exw arketa rev dc me source stous (3 mines pou eimai edw) enw esy oute ta configs den 9a deis pote, regards

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ego varieme na ta agorazo eno esi floros eise tha ta agorasis

 

mpravo evgales kai to simperasma, zita ena lock tora pires tin apantisi soy, l2frozen

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Δεν υπαρχει L2DC Interlude. Το DC einai private project και δεν υπαρχει διαθεσιμο πουθενα περα απο ενα παλιο leak epilogue, που δεν αξιζει να το χρησιμοποιησεις για τιποτα πλεων.

 

Επισης δεν σε θυμαμαι ποτε στο aCis.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Πήρες την απάντηση σου, το l2dc είναι private project πολύ δύσκολα θα το δεις αν δεν είσαι μέλος του.

 

Locked.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...