[Method]★★★ Cheap Riot Points - League of Legends ★★★

InTheEndॐ

how the fak u never logged in that account since u added the rps on that? photos what? ok u added the faking rp and after some time u did refund(since its paypal) and I got full banned

u moron

how the fak u never logged in that account since u added the rps on that? photos what? ok u added the faking rp and after some time u did refund(since its paypal) and I got full banned

u moron

You got your rps right? Oh this was the "bot" account you gave me? How did i scamm you since you got the rp? Thank riot not me.

You got your rps right? Oh this was the "bot" account you gave me? How did i scamm you since you got the rp? Thank riot not me.

use brain dah,u did refund and I took ban,u got it?

and what if I had rp on an banned account?

rly now...

use brain dah,u did refund and I took ban,u got it?

and what if I had rp on an banned account?

rly now...

Well i dont care what you did there,since you got the rp you can't accuse me for scamm,you get what you paid for.

[gr] Είναι τόσο βλάκας που θέλει να βγει και από πάνω ο μπετόβλακας. Το ζώο το ίδιο ξέρω εγώ.

scammer.

Who are you ? o.O

[gr] Είναι τόσο βλάκας που θέλει να βγει και από πάνω ο μπετόβλακας. Το ζώο το ίδιο ξέρω εγώ.

Δεν είμαι βλάκας http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=278420.msg2616726#msg2616726 Όριστε και η φώτο που πήρε τα Rp απο εκει και περα ειναι δικο σας προβλημα οχι δικο μου.

Well i dont care what you did there,since you got the rp you can't accuse me for scamm,you get what you paid for.

ade gamisou re zwo pou tha mou peis mlkies tr..to account den to xrisimopoiousa kan kolozwo..

episi m exei stili kai mail I riot gia ton logo tou ban..autes tis pipes na tis peis sto maxtor tin wra pou eisai mpoukwmenos

OPA EISAI TOSO ILITHIOS?

EIPE KANEIS OTI DEN TA PIRA TA RP?

RE ZWO MATHE LIGO

TA RP TA PIRA ALLA ESI PIRES PISW TA LEFTA APO PAYPAL KAI TO ACCOUNT EFAGE BAN

NIWSE LIGO RE ZWO ELEOS

ade -beep-ou re zwo pou tha mou peis mlkies tr..to account den to xrisimopoiousa kan kolozwo..

episi m exei stili kai mail I riot gia ton logo tou ban..autes tis pipes na tis peis sto maxtor tin wra pou eisai mpoukwmenos

Απο την στιγμη που πηρες τα Riot Points απο εμενα,και μου ειπες και ευχαριστω δεν εχουμε να πουμε τιποτα αλλο. Φιλακια

Απο την στιγμη που πηρες τα Riot Points απο εμενα,και μου ειπες και ευχαριστω δεν εχουμε να πουμε τιποτα αλλο. Φιλακια

poso xazos eisai agori mou?

re mlk pragmatika eisai toso zwo pou den exw logia..katse ena misawro kai skepsou na siniditopoieiseis ti exei ginei

Σοβαρά ρε μπετόβλακα? Δηλαδή αν πουλήσω εγώ ένα account και μετά το κάνω refund,αυτό δεν θεωρείτε scam? Τράβα αυτοκτόνα.

Σοβαρά ρε μπετόβλακα? Δηλαδή αν πουλήσω εγώ ένα account και μετά το κάνω refund,αυτό δεν θεωρείτε scam? Τράβα αυτοκτόνα.

aston einai zwo..etsi kai alliws to ban tha to faei...den pa na leei