Jump to content

Recommended Posts

Posted

Δεν είναι θέμα ανταγωνιστικότητας το να είναι normal και κλιμακωτής δυσκολίας τα θέματα μέχρι το 3ο. Αν θέλουμε να ξεχωρίσουμε το 18 με το 19 και το 20 θα το κάνουμε στο τέταρτο θέμα στα τελευταία ερωτήματα.

Παίζει κάποιο ρόλο που θα μπουν οι 2-3 ερωτήσεις παγίδα; Μπορεί να στη βάλει και στο σ-λ, ο μέτριος μαθητής θα λύσει τα υπόλοιπα. Τώρα όποιος κοιτάει το νούμερο της άσκησης και λέει εγώ θα λύσω θέμα 1-2 το θέμα 3 μισό και το θέμα 4 ότι πιάσω να πάει να γίνει μπετατζής, για πανεπιστήμιο δεν κάνει.
Posted

Παίζει κάποιο ρόλο που θα μπουν οι 2-3 ερωτήσεις παγίδα; Μπορεί να στη βάλει και στο σ-λ, ο μέτριος μαθητής θα λύσει τα υπόλοιπα. Τώρα όποιος κοιτάει το νούμερο της άσκησης και λέει εγώ θα λύσω θέμα 1-2 το θέμα 3 μισό και το θέμα 4 ότι πιάσω να πάει να γίνει μπετατζής, για πανεπιστήμιο δεν κάνει.

Ναι παίζει ρόλο τα θέματα πρέπει να ναι κλιμακωτής δυσκολίας αν θες όντως να βοηθήσεις τον άλλον να γράψει, αυτό που έκαναν σήμερα ήταν απλά για να κόψουν κόσμο και μη λες μαλακίτσες επειδή εσύ έχεις περάσει εκεί που θες.
Posted

Και τι ανταγωνιστικότητα θες να δεις στα μαθήματα Γ.Π ; Δε σε βάζουν αυτά στις σχολές ούτως ή άλλως.

Posted

Και τι ανταγωνιστικότητα θες να δεις στα μαθήματα Γ.Π ; Δε σε βάζουν αυτά στις σχολές ούτως ή άλλως.

Βασικα, σε βαζουν στις οικονομικες.

Απλα τωρα, ενας μετριος μαθητης θα γραψει 5.

Και ενας κακος θα γραψει 4.

Posted

Βασικα, σε βαζουν στις οικονομικες.

Απλα τωρα, ενας μετριος μαθητης θα γραψει 5.

Και ενας κακος θα γραψει 4.

Εντάξει ρε μαλάκα και η βιολογία σε βάζει στις σχολές 3ου πεδίου αλλά εκεί μια χαρά ήταν τα θέματα.
Posted

Παίζει κάποιο ρόλο που θα μπουν οι 2-3 ερωτήσεις παγίδα; Μπορεί να στη βάλει και στο σ-λ, ο μέτριος μαθητής θα λύσει τα υπόλοιπα. Τώρα όποιος κοιτάει το νούμερο της άσκησης και λέει εγώ θα λύσω θέμα 1-2 το θέμα 3 μισό και το θέμα 4 ότι πιάσω να πάει να γίνει μπετατζής, για πανεπιστήμιο δεν κάνει.

ρε μλκ θα σου πω κάτι,δηλαδη πως το βλέπω εγω.

 

Εγώ απο την αρχή της χρονιάς,εχω καυλα με τα μαθηματικα,και οταν σου λεω καύλα μέχρι τα χριστουγεννα έλυνα ΜΟΝΟ μαθ γπ/μαθ κατ,τα άλλα στο πουτσο μου.

 

Πίστευα,και ακόμα πιστεύω ότι είμαι σε ένα καλό επίπεδο,και αυτό δεν πρόκειται να σταματήσω να το πιστεύω ποτε.Και αυτά δεν τα λέω εγω,τα λένε οι καθηγητές μου στο φροντ/σχολείο.

 

Και στο κάτω κάτω,ρε φιλε δεν μπορω να κατηγορήσω τον εαυτό μου,ότι ξέρω γω δεν έλυνα ασκήσεις κλπ,ισα ισα έλυνα υπερβολικά πολλες ασκήσεις κάθε εβδομαδα,και ειδικότερα μαθ.

Για αυτό το λόγο νευριάζω περισσότερο,τα γαμήσαν και κανεις δεν μπορεί να πει το αντίθετο.Ο γρηγόρης το ξερω έχει δίκιο σε αυτό που είπε,αλλα και πάλι ρε φιλε αυτο δεν αλλάζει κατι.Το ότι σου γαμάνε τη ψυχολογία απο το 2ο κιόλας μάθημα που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι τα θέματα είναι κανονικά(πρόσεχε,κανονικά οχι εύκολα) ε τι να περιμένεις δηλαδή στα μαθηματικά κατ;

που βάζουν οι ίδιοι θέματα;

 

 

δεν ξερω τι να σου πω,έχω ξενερώσει απίστευτα.

Posted

Αυτό που πιστεύω εγώ είναι ότι στα μαθήματα Γ.Π πρέπει να βοηθάνε όσο μπορούν με τα θέματα που βάζουν, στα κατεύθυνσης ας κάνουν ό,τι θέλουν.

Posted

Αυτό που πιστεύω εγώ είναι ότι στα μαθήματα Γ.Π πρέπει να βοηθάνε όσο μπορούν με τα θέματα που βάζουν, στα κατεύθυνσης ας κάνουν ό,τι θέλουν.

ε ναι,ακριβώς.

 

και κανείς δεν ειπε τα θέματα να είναι για το πούτσο,απλά να είναι κανονικά και λίγο τσιμπιμένα προς το τέλος(Δ4,Γ4) κλπ..

 

και στο κατω κατω,αν δεν σέβονται εμας που ημαστε τεχνολογικη/θετική ας σεβαστουν ρε μαλακα τον κοπο του θεωρητικού που θέλει 5ο/4ο/2ο πεδίο και επέλεξε τα μαθηματικά γενικης..

 

με πιο δικαίωμα,γαμας τη προσπάθεια κάποιου;

Posted

ρε μλκ θα σου πω κάτι,δηλαδη πως το βλέπω εγω.

 

Εγώ απο την αρχή της χρονιάς,εχω καυλα με τα μαθηματικα,και οταν σου λεω καύλα μέχρι τα χριστουγεννα έλυνα ΜΟΝΟ μαθ γπ/μαθ κατ,τα άλλα στο πουτσο μου.

 

Πίστευα,και ακόμα πιστεύω ότι είμαι σε ένα καλό επίπεδο,και αυτό δεν πρόκειται να σταματήσω να το πιστεύω ποτε.Και αυτά δεν τα λέω εγω,τα λένε οι καθηγητές μου στο φροντ/σχολείο.

 

Και στο κάτω κάτω,ρε φιλε δεν μπορω να κατηγορήσω τον εαυτό μου,ότι ξέρω γω δεν έλυνα ασκήσεις κλπ,ισα ισα έλυνα υπερβολικά πολλες ασκήσεις κάθε εβδομαδα,και ειδικότερα μαθ.

Για αυτό το λόγο νευριάζω περισσότερο,τα γαμήσαν και κανεις δεν μπορεί να πει το αντίθετο.Ο γρηγόρης το ξερω έχει δίκιο σε αυτό που είπε,αλλα και πάλι ρε φιλε αυτο δεν αλλάζει κατι.Το ότι σου γαμάνε τη ψυχολογία απο το 2ο κιόλας μάθημα που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι τα θέματα είναι κανονικά(πρόσεχε,κανονικά οχι εύκολα) ε τι να περιμένεις δηλαδή στα μαθηματικά κατ;

που βάζουν οι ίδιοι θέματα;

 

 

δεν ξερω τι να σου πω,έχω ξενερώσει απίστευτα.

Επειδή ο explicit παρεξήγησε αυτό που είπα, θέλω να ρωτήσω εσένα που έγραφες. Το θέμα 2 το έκανες;
Posted

ε ναι,ακριβώς.

 

και κανείς δεν ειπε τα θέματα να είναι για το πούτσο,απλά να είναι κανονικά και λίγο τσιμπιμένα προς το τέλος(Δ4,Γ4) κλπ..

 

και στο κατω κατω,αν δεν σέβονται εμας που ημαστε τεχνολογικη/θετική ας σεβαστουν ρε μαλακα τον κοπο του θεωρητικού που θέλει 5ο/4ο/2ο πεδίο και επέλεξε τα μαθηματικά γενικης..

 

με πιο δικαώμα,γαμας τη προσπάθεια κάποιου;

Αυτό ακριβώς για τον μέτριο μαθητή να είναι εφικτό να γράψει ένα 15 ρε παιδί μου δε ζητάω να μοιράζουν θέματα για να γράφουν όλοι 20.
Posted

Επειδή ο explicit παρεξήγησε αυτό που είπα, θέλω να ρωτήσω εσένα που έγραφες. Το θέμα 2 το έκανες;

Ναι,δεν σου λέω το 2ο θέμα ηταν καονικό (το β1 ήταν 10 μονάδες για ένα λιμ και μια πράξη,νταξει).(Μπέρδεψα μόνο το τελευταίο P(a'-b') απο μαλακία)

 

Αλλά τα άλλα ήταν απαιτητικά ρε μλκ,π.χ το Γ3(αν δεν ειχες βρει το ν απο πάνω δεν μπορούσες να συνεχίσεις,πούστικο..γιατί να μην σου δώσει το ν;)

η το Γ2,πρέπει να ήξερες καλά τη διάμεσο.

 

Ντάξει το Δ,ήταν κάπως τσιμπημένο το Δ3(βασικά έπρεπε να είχες κάνει παρόμοια άσκηση,αλλιώς δεν έβγαινε)..βασικά ολο το Δ ήταν ειδικές περιπτώσεις ρε φιλε,αν δεν τις είχες κανει δεν έβγαιναν..

Posted

ρε μλκ θα σου πω κάτι,δηλαδη πως το βλέπω εγω.

 

Εγώ απο την αρχή της χρονιάς,εχω καυλα με τα μαθηματικα,και οταν σου λεω καύλα μέχρι τα χριστουγεννα έλυνα ΜΟΝΟ μαθ γπ/μαθ κατ,τα άλλα στο πουτσο μου.

 

Πίστευα,και ακόμα πιστεύω ότι είμαι σε ένα καλό επίπεδο,και αυτό δεν πρόκειται να σταματήσω να το πιστεύω ποτε.Και αυτά δεν τα λέω εγω,τα λένε οι καθηγητές μου στο φροντ/σχολείο.

 

Και στο κάτω κάτω,ρε φιλε δεν μπορω να κατηγορήσω τον εαυτό μου,ότι ξέρω γω δεν έλυνα ασκήσεις κλπ,ισα ισα έλυνα υπερβολικά πολλες ασκήσεις κάθε εβδομαδα,και ειδικότερα μαθ.

Για αυτό το λόγο νευριάζω περισσότερο,τα γαμήσαν και κανεις δεν μπορεί να πει το αντίθετο.Ο γρηγόρης το ξερω έχει δίκιο σε αυτό που είπε,αλλα και πάλι ρε φιλε αυτο δεν αλλάζει κατι.Το ότι σου γαμάνε τη ψυχολογία απο το 2ο κιόλας μάθημα που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι τα θέματα είναι κανονικά(πρόσεχε,κανονικά οχι εύκολα) ε τι να περιμένεις δηλαδή στα μαθηματικά κατ;

που βάζουν οι ίδιοι θέματα;

 

 

δεν ξερω τι να σου πω,έχω ξενερώσει απίστευτα.

Κοιτα, να πουμε την αληθεια.

Αν ησουν καλος στα μαθηματικα, θα εγραφες σημερα.

Για ατομο που κανει φροντιστηριο και λεει πως εχει λυσει ασκησεις, αυτα τα θεματα βγαζουν ευκολα ενα 18-19

Posted

Ναι,δεν σου λέω το 2ο θέμα ηταν καονικό (το β1 ήταν 10 μονάδες για ένα λιμ και μια πράξη,νταξει).(Μπέρδεψα μόνο το τελευταίο P(a'-b') απο μαλακία)

 

Αλλά τα άλλα ήταν απαιτητικά ρε μλκ,π.χ το Γ3(αν δεν ειχες βρει το ν απο πάνω δεν μπορούσες να συνεχίσεις,πούστικο..γιατί να μην σου δώσει το ν;)

η το Γ2,πρέπει να ήξερες καλά τη διάμεσο.

 

Ντάξει το Δ,ήταν κάπως τσιμπημένο το Δ3(βασικά έπρεπε να είχες κάνει παρόμοια άσκηση,αλλιώς δεν έβγαινε)..βασικά ολο το Δ ήταν ειδικές περιπτώσεις ρε φιλε,αν δεν τις είχες κανει δεν έβγαιναν..

Το μόνο που θα με δυσκόλευε εκ πρώτης όψεως ήταν το Δ3. Παρεμπιπτόντως καλά κάνουν και σου απαγορεύουν να πας στο τελευταίο αν δε μπορείς να λύσεις το προτελευταίο, όπως συμφώνησες κι εσύ πρέπει να υπάρχει κλιμακωτή δυσκολία. Αν στο έκαναν αυτό από το 1ο υποερώτημα ας διαμαρτυρόσουν

 

    Να αποδείξετε ότι κ = 2

Δ1.

 

    Να αποδείξετε ότι το πλάτος είναι c = 10

Γ1.

                 

                                             

Β1. Να αποδείξετε ότι P(ω1 ) = 1/4    και P(ω3 ) =1/3

                                             

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



  • Posts

    • First, don't really follow the "main voice", moreover if you consider it an hobby. Simply do what you want, you got only one life so use it as you want. If you make it an hobby, it's exactly like piano, or velo - only practice makes you better.   Secondly, how do you learn things ? It's actually a really important question, since some can simply be scholar, read books (theory) then practice ; and some simply can't read books. I'm the second type, I hated school, I find it boring - my knowledge in Java comes from try-and-fail. You improve your coding style every year or so, I can myself rewrite my own code (which I already considered top-notched) after a while. You always learn something new - even if Java barely evolves. L2J is a fun way to learn programming, it's a giant sandbox where you can edit anything, and I believe it should be taken as it.   My own way of learning was as follow : Add existing customs, no matter what they are : the point is to know main classes used by L2J / customs. L2J is barely Java knowledge ; the true knowledge is to know WHAT to search in WHICH location (what I call, organization). You have to understand than EVERYTHING you think already exists, in a form on another, in the source code. A custom is only the association of the different mechanisms you found "here and there", glued together in a proper goal. Once you know main classes to edit, and the customs you added are compiling fine, the main point is to know WHAT exactly you DID. Try to understand WHY and WHERE you actually copied the code. Third point would be to MANIPULATE the customs you added in order to fit your wish. First edit little values, then logic conditions ; eventually add a new Config, or a new functionality to the custom. Fourth point would be to begin to craft your own ideas. Once again, EVERYTHING already exists, in a form or another. You want a cycled event ? You got Seven Signs main task as exemple. Npc ? Search any type of Npc and figure out what it does. Fifth point would be to understand Java - mostly containers (WHAT and WHERE to use them), variables types and main Java mechanisms (inheritance, static modifier, etc). You should also begin to cut your code into maintainable classes or methods. Java can actually run without optimization, but bigger your ideas, more optimized and well-thought it should be. It's direct saved time in the future, and you would thank yourself doing so. Main tips : ALWAYS use any type of versioning system - GIT or SVN. It allows to save your work, step by step and eventually revert back anytime you want if you terribly messed up. L2J is 80% organization knowledge, and 20% Java knowledge. Basically, if you know WHAT and WHERE to search, if you aren't dumb, it's easy to replicate and re-use things. Cherry on top is to use a already good coded pack to avoid copy-paste crap and get bad habits. Avoid any type of russian or brazilian packs, for exemple - their best ability is to leak someone's else code. Obviously you need some default sense of logic, but Java and programming in general help you to improve it.   Finally, most of your questions could be solved joining related Discord (at least for aCis, I can't speak for others) - from the moment your question was correctly asked (and you seemed to search for the answer). My community (and myself) welcomes newbies, but got some issues with noobies.   The simpliest is to try, fail and repeat until you succeed - it sounds stupid, but that's basically how life works.   PS : about Java ressources, before ChatGPT, it was mostly about stackoverflow website, and site like Baeldung's one. With ChatGPT and alike, you generally double-cross AI output to avoid fucked up answers. Also, care about AI, they are often hallucinating really hard, even today. They can give you complete wrong answer, you tell them they are wrong, and they say "indeed, I suck, sorry - here's a new fucked up answer". You shouldn't 100% rely over AI answer, even if that can give sometimes legit answers, full code or just skeletons of ideas.   PPS : I don't think there are reliable ressources regarding L2J itself, also most of the proposed code decays pretty fast if the source code is actually maintained (at least for aCis). Still, old coded customs for old aCis sources are actually a good beginner challenge to apply on latest source.
    • WTS: - AQ - Baium - Zaken  - Frintezza - Vesper Fighter Focus Fire Element   pm for detalis
    • We have the best price! L2Reborn.org Signature x1 Franz NEW!! 1KK = $20 HURRY TO BUY AT THE TOP PRICE discord - adver745645
  • Topics

×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock