Jump to content

Επίσημο Τοπικ Πανελληνίων 2013


Fanky

Recommended Posts

Δεν είναι θέμα ανταγωνιστικότητας το να είναι normal και κλιμακωτής δυσκολίας τα θέματα μέχρι το 3ο. Αν θέλουμε να ξεχωρίσουμε το 18 με το 19 και το 20 θα το κάνουμε στο τέταρτο θέμα στα τελευταία ερωτήματα.

Παίζει κάποιο ρόλο που θα μπουν οι 2-3 ερωτήσεις παγίδα; Μπορεί να στη βάλει και στο σ-λ, ο μέτριος μαθητής θα λύσει τα υπόλοιπα. Τώρα όποιος κοιτάει το νούμερο της άσκησης και λέει εγώ θα λύσω θέμα 1-2 το θέμα 3 μισό και το θέμα 4 ότι πιάσω να πάει να γίνει μπετατζής, για πανεπιστήμιο δεν κάνει.
Link to comment
Share on other sites

Παίζει κάποιο ρόλο που θα μπουν οι 2-3 ερωτήσεις παγίδα; Μπορεί να στη βάλει και στο σ-λ, ο μέτριος μαθητής θα λύσει τα υπόλοιπα. Τώρα όποιος κοιτάει το νούμερο της άσκησης και λέει εγώ θα λύσω θέμα 1-2 το θέμα 3 μισό και το θέμα 4 ότι πιάσω να πάει να γίνει μπετατζής, για πανεπιστήμιο δεν κάνει.

Ναι παίζει ρόλο τα θέματα πρέπει να ναι κλιμακωτής δυσκολίας αν θες όντως να βοηθήσεις τον άλλον να γράψει, αυτό που έκαναν σήμερα ήταν απλά για να κόψουν κόσμο και μη λες μαλακίτσες επειδή εσύ έχεις περάσει εκεί που θες.
Link to comment
Share on other sites

Και τι ανταγωνιστικότητα θες να δεις στα μαθήματα Γ.Π ; Δε σε βάζουν αυτά στις σχολές ούτως ή άλλως.

Link to comment
Share on other sites

Και τι ανταγωνιστικότητα θες να δεις στα μαθήματα Γ.Π ; Δε σε βάζουν αυτά στις σχολές ούτως ή άλλως.

Βασικα, σε βαζουν στις οικονομικες.

Απλα τωρα, ενας μετριος μαθητης θα γραψει 5.

Και ενας κακος θα γραψει 4.

Link to comment
Share on other sites

Βασικα, σε βαζουν στις οικονομικες.

Απλα τωρα, ενας μετριος μαθητης θα γραψει 5.

Και ενας κακος θα γραψει 4.

Εντάξει ρε μαλάκα και η βιολογία σε βάζει στις σχολές 3ου πεδίου αλλά εκεί μια χαρά ήταν τα θέματα.
Link to comment
Share on other sites

Παίζει κάποιο ρόλο που θα μπουν οι 2-3 ερωτήσεις παγίδα; Μπορεί να στη βάλει και στο σ-λ, ο μέτριος μαθητής θα λύσει τα υπόλοιπα. Τώρα όποιος κοιτάει το νούμερο της άσκησης και λέει εγώ θα λύσω θέμα 1-2 το θέμα 3 μισό και το θέμα 4 ότι πιάσω να πάει να γίνει μπετατζής, για πανεπιστήμιο δεν κάνει.

ρε μλκ θα σου πω κάτι,δηλαδη πως το βλέπω εγω.

 

Εγώ απο την αρχή της χρονιάς,εχω καυλα με τα μαθηματικα,και οταν σου λεω καύλα μέχρι τα χριστουγεννα έλυνα ΜΟΝΟ μαθ γπ/μαθ κατ,τα άλλα στο πουτσο μου.

 

Πίστευα,και ακόμα πιστεύω ότι είμαι σε ένα καλό επίπεδο,και αυτό δεν πρόκειται να σταματήσω να το πιστεύω ποτε.Και αυτά δεν τα λέω εγω,τα λένε οι καθηγητές μου στο φροντ/σχολείο.

 

Και στο κάτω κάτω,ρε φιλε δεν μπορω να κατηγορήσω τον εαυτό μου,ότι ξέρω γω δεν έλυνα ασκήσεις κλπ,ισα ισα έλυνα υπερβολικά πολλες ασκήσεις κάθε εβδομαδα,και ειδικότερα μαθ.

Για αυτό το λόγο νευριάζω περισσότερο,τα γαμήσαν και κανεις δεν μπορεί να πει το αντίθετο.Ο γρηγόρης το ξερω έχει δίκιο σε αυτό που είπε,αλλα και πάλι ρε φιλε αυτο δεν αλλάζει κατι.Το ότι σου γαμάνε τη ψυχολογία απο το 2ο κιόλας μάθημα που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι τα θέματα είναι κανονικά(πρόσεχε,κανονικά οχι εύκολα) ε τι να περιμένεις δηλαδή στα μαθηματικά κατ;

που βάζουν οι ίδιοι θέματα;

 

 

δεν ξερω τι να σου πω,έχω ξενερώσει απίστευτα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που πιστεύω εγώ είναι ότι στα μαθήματα Γ.Π πρέπει να βοηθάνε όσο μπορούν με τα θέματα που βάζουν, στα κατεύθυνσης ας κάνουν ό,τι θέλουν.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που πιστεύω εγώ είναι ότι στα μαθήματα Γ.Π πρέπει να βοηθάνε όσο μπορούν με τα θέματα που βάζουν, στα κατεύθυνσης ας κάνουν ό,τι θέλουν.

ε ναι,ακριβώς.

 

και κανείς δεν ειπε τα θέματα να είναι για το πούτσο,απλά να είναι κανονικά και λίγο τσιμπιμένα προς το τέλος(Δ4,Γ4) κλπ..

 

και στο κατω κατω,αν δεν σέβονται εμας που ημαστε τεχνολογικη/θετική ας σεβαστουν ρε μαλακα τον κοπο του θεωρητικού που θέλει 5ο/4ο/2ο πεδίο και επέλεξε τα μαθηματικά γενικης..

 

με πιο δικαίωμα,γαμας τη προσπάθεια κάποιου;

Link to comment
Share on other sites

ρε μλκ θα σου πω κάτι,δηλαδη πως το βλέπω εγω.

 

Εγώ απο την αρχή της χρονιάς,εχω καυλα με τα μαθηματικα,και οταν σου λεω καύλα μέχρι τα χριστουγεννα έλυνα ΜΟΝΟ μαθ γπ/μαθ κατ,τα άλλα στο πουτσο μου.

 

Πίστευα,και ακόμα πιστεύω ότι είμαι σε ένα καλό επίπεδο,και αυτό δεν πρόκειται να σταματήσω να το πιστεύω ποτε.Και αυτά δεν τα λέω εγω,τα λένε οι καθηγητές μου στο φροντ/σχολείο.

 

Και στο κάτω κάτω,ρε φιλε δεν μπορω να κατηγορήσω τον εαυτό μου,ότι ξέρω γω δεν έλυνα ασκήσεις κλπ,ισα ισα έλυνα υπερβολικά πολλες ασκήσεις κάθε εβδομαδα,και ειδικότερα μαθ.

Για αυτό το λόγο νευριάζω περισσότερο,τα γαμήσαν και κανεις δεν μπορεί να πει το αντίθετο.Ο γρηγόρης το ξερω έχει δίκιο σε αυτό που είπε,αλλα και πάλι ρε φιλε αυτο δεν αλλάζει κατι.Το ότι σου γαμάνε τη ψυχολογία απο το 2ο κιόλας μάθημα που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι τα θέματα είναι κανονικά(πρόσεχε,κανονικά οχι εύκολα) ε τι να περιμένεις δηλαδή στα μαθηματικά κατ;

που βάζουν οι ίδιοι θέματα;

 

 

δεν ξερω τι να σου πω,έχω ξενερώσει απίστευτα.

Επειδή ο explicit παρεξήγησε αυτό που είπα, θέλω να ρωτήσω εσένα που έγραφες. Το θέμα 2 το έκανες;
Link to comment
Share on other sites

ε ναι,ακριβώς.

 

και κανείς δεν ειπε τα θέματα να είναι για το πούτσο,απλά να είναι κανονικά και λίγο τσιμπιμένα προς το τέλος(Δ4,Γ4) κλπ..

 

και στο κατω κατω,αν δεν σέβονται εμας που ημαστε τεχνολογικη/θετική ας σεβαστουν ρε μαλακα τον κοπο του θεωρητικού που θέλει 5ο/4ο/2ο πεδίο και επέλεξε τα μαθηματικά γενικης..

 

με πιο δικαώμα,γαμας τη προσπάθεια κάποιου;

Αυτό ακριβώς για τον μέτριο μαθητή να είναι εφικτό να γράψει ένα 15 ρε παιδί μου δε ζητάω να μοιράζουν θέματα για να γράφουν όλοι 20.
Link to comment
Share on other sites

Επειδή ο explicit παρεξήγησε αυτό που είπα, θέλω να ρωτήσω εσένα που έγραφες. Το θέμα 2 το έκανες;

Ναι,δεν σου λέω το 2ο θέμα ηταν καονικό (το β1 ήταν 10 μονάδες για ένα λιμ και μια πράξη,νταξει).(Μπέρδεψα μόνο το τελευταίο P(a'-b') απο μαλακία)

 

Αλλά τα άλλα ήταν απαιτητικά ρε μλκ,π.χ το Γ3(αν δεν ειχες βρει το ν απο πάνω δεν μπορούσες να συνεχίσεις,πούστικο..γιατί να μην σου δώσει το ν;)

η το Γ2,πρέπει να ήξερες καλά τη διάμεσο.

 

Ντάξει το Δ,ήταν κάπως τσιμπημένο το Δ3(βασικά έπρεπε να είχες κάνει παρόμοια άσκηση,αλλιώς δεν έβγαινε)..βασικά ολο το Δ ήταν ειδικές περιπτώσεις ρε φιλε,αν δεν τις είχες κανει δεν έβγαιναν..

Link to comment
Share on other sites

ρε μλκ θα σου πω κάτι,δηλαδη πως το βλέπω εγω.

 

Εγώ απο την αρχή της χρονιάς,εχω καυλα με τα μαθηματικα,και οταν σου λεω καύλα μέχρι τα χριστουγεννα έλυνα ΜΟΝΟ μαθ γπ/μαθ κατ,τα άλλα στο πουτσο μου.

 

Πίστευα,και ακόμα πιστεύω ότι είμαι σε ένα καλό επίπεδο,και αυτό δεν πρόκειται να σταματήσω να το πιστεύω ποτε.Και αυτά δεν τα λέω εγω,τα λένε οι καθηγητές μου στο φροντ/σχολείο.

 

Και στο κάτω κάτω,ρε φιλε δεν μπορω να κατηγορήσω τον εαυτό μου,ότι ξέρω γω δεν έλυνα ασκήσεις κλπ,ισα ισα έλυνα υπερβολικά πολλες ασκήσεις κάθε εβδομαδα,και ειδικότερα μαθ.

Για αυτό το λόγο νευριάζω περισσότερο,τα γαμήσαν και κανεις δεν μπορεί να πει το αντίθετο.Ο γρηγόρης το ξερω έχει δίκιο σε αυτό που είπε,αλλα και πάλι ρε φιλε αυτο δεν αλλάζει κατι.Το ότι σου γαμάνε τη ψυχολογία απο το 2ο κιόλας μάθημα που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι τα θέματα είναι κανονικά(πρόσεχε,κανονικά οχι εύκολα) ε τι να περιμένεις δηλαδή στα μαθηματικά κατ;

που βάζουν οι ίδιοι θέματα;

 

 

δεν ξερω τι να σου πω,έχω ξενερώσει απίστευτα.

Κοιτα, να πουμε την αληθεια.

Αν ησουν καλος στα μαθηματικα, θα εγραφες σημερα.

Για ατομο που κανει φροντιστηριο και λεει πως εχει λυσει ασκησεις, αυτα τα θεματα βγαζουν ευκολα ενα 18-19

Link to comment
Share on other sites

Ναι,δεν σου λέω το 2ο θέμα ηταν καονικό (το β1 ήταν 10 μονάδες για ένα λιμ και μια πράξη,νταξει).(Μπέρδεψα μόνο το τελευταίο P(a'-b') απο μαλακία)

 

Αλλά τα άλλα ήταν απαιτητικά ρε μλκ,π.χ το Γ3(αν δεν ειχες βρει το ν απο πάνω δεν μπορούσες να συνεχίσεις,πούστικο..γιατί να μην σου δώσει το ν;)

η το Γ2,πρέπει να ήξερες καλά τη διάμεσο.

 

Ντάξει το Δ,ήταν κάπως τσιμπημένο το Δ3(βασικά έπρεπε να είχες κάνει παρόμοια άσκηση,αλλιώς δεν έβγαινε)..βασικά ολο το Δ ήταν ειδικές περιπτώσεις ρε φιλε,αν δεν τις είχες κανει δεν έβγαιναν..

Το μόνο που θα με δυσκόλευε εκ πρώτης όψεως ήταν το Δ3. Παρεμπιπτόντως καλά κάνουν και σου απαγορεύουν να πας στο τελευταίο αν δε μπορείς να λύσεις το προτελευταίο, όπως συμφώνησες κι εσύ πρέπει να υπάρχει κλιμακωτή δυσκολία. Αν στο έκαναν αυτό από το 1ο υποερώτημα ας διαμαρτυρόσουν

 

    Να αποδείξετε ότι κ = 2

Δ1.

 

    Να αποδείξετε ότι το πλάτος είναι c = 10

Γ1.

                 

                                             

Β1. Να αποδείξετε ότι P(ω1 ) = 1/4    και P(ω3 ) =1/3

                                             

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...