Jump to content
  • 0

Question

Posted

me to freya den ixa apolityos kanena problima douleo frozen gia gfilokai me 2 char enas tst kai o alos test tromero lag den kounite o player apo tin thesi tou pos linete afto to problem kapios pou asxolite me mono frozen i kai aalos kano edit me bgazi afto to error sto login console

12916068.jpg

Uploaded with ImageShack.us

14 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

LΕσύ 2 χρόνια l2 χρόνια l2 expert έχεις φάει λιτό forum με τα request help τι l2 expert πλάκα μου κανείς ;  :good sir:

• 0
Posted

LΕσύ 2 χρόνια l2 χρόνια l2 expert έχεις φάει λιτό forum με τα request help τι l2 expert πλάκα μου κανείς ;  :good sir:

filaraki kita ta topic request posa prooblimata elisa ti me les,nai gia helparisma einai to revuest dev alla ama po mia kasta pay safe ti na hrelro

....................................................

kai gia afto min petas maskakies ta pio polla tga exew lisi ta recuest mou ligo einai liglo

• 0
Posted

o server apo pou trexei? Enow ston idio sou ton server kolas h ton exei aniksei enas filos sou apo to pc tou kai mpeneis kai kolas?

• 0
Posted

ti IP exeis valei sto l2.ini?

file ola sosta ta exw mporis na help ksero me 127.0.0.1 mporo nabo alla threlo me to no-ip opos empene proxtes mias kai perasame 12 i wras]
  • 0
Posted

file ola sosta ta exw mporis na help ksero me 127.0.0.1 mporo nabo alla threlo me to no-ip opos empene proxtes mias kai perasame 12 i wras]

re stoke, mou 9es kai no-ip ama exeis 0.00001 upload ti na klaseis

• 0
Posted

exeis piraksei kana skill ? to last revision tou frozen exei bug , pigene bug report k tha deis.

kane revert lene sto 979

• 0
Posted

re stoke, mou 9es kai no-ip ama exeis 0.00001 upload ti na klaseis

stoke tin nea grami cyta exw ama den kseris min milas kaui freya eixa kai den lagare katholou

me bgazi afto toi errror stoi login 12916068.jpg

Uploaded with ImageShack.us

• 0
Posted

me to freya den ixa apolityos kanena problima douleo frozen gia gfilokai me 2 char enas tst kai o alos test tromero lag den kounite o player apo tin thesi tou pos linete afto to problem kapios pou asxolite me mono frozen i kai aalos kano edit me bgazi afto to error sto login console

Problem Sloved το παιδί είχε κάνει ένα λαθάκι !!!!

LOCK TOPIC !!!

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...