Jump to content

gevorakoccccccccc ftw


SrbIN

Recommended Posts

Sta oneira sou  gevorakoc isws bimp thn ellada pitsiriko,lupamai gia thn anatrofh pou sou exoune dwsei h goneis sou kai kathesai kai milas etsi!!!Apla paidia mhn dinetai shmasia  se tetoia atoma giati polu apla tous dinoume kai aksia auto kserw kai auto exw na pw!!!

Link to comment
Share on other sites

To diabasa dax,alla dn sxoliazw gt eimai kalo paidaki :)

 

Allazeis acc k me exeis kourasei :happyforever:

E nai, mh lew malakies me to allo xwris logo. Mias kai exw auto edw gia tetoiou eidous douleia
Link to comment
Share on other sites

euxomai na min 3ana anani3ei server na paei stin kolo armenia na psofisei ekei to kolopedi p erxete kai vrizei tin ellada exei ani3ei 600 fail servers kai pernei ta money apo ta donates kai kanei wipe tous server imoun GM ekei tou hackaran ton server tou kai osoi itan hero vgikan kai emple3an emena aaaa kai m scammare 10 euro to kolopedi euxomai molis anigei server na tou kanoun DDOS opoios einai DDOS ATTACKER na min ton afisei isixo tnx!

Link to comment
Share on other sites

euxomai na min 3ana anani3ei server na paei stin kolo armenia na psofisei ekei to kolopedi p erxete kai vrizei tin ellada exei ani3ei 600 fail servers kai pernei ta money apo ta donates kai kanei wipe tous server i-beep- GM ekei tou hackaran ton server tou kai osoi itan hero vgikan kai emple3an emena aaaa kai m scammare 10 euro to kolopedi euxomai molis anigei server na tou kanoun DDOS opoios einai DDOS ATTACKER na min ton afisei isixo tnx!

οκ φίλος θα το έχω στα υπόψη μου
Link to comment
Share on other sites

euxomai na min 3ana anani3ei server na paei stin kolo armenia na psofisei ekei to kolopedi p erxete kai vrizei tin ellada exei ani3ei 600 fail servers kai pernei ta money apo ta donates kai kanei wipe tous server i-beep- GM ekei tou hackaran ton server tou kai osoi itan hero vgikan kai emple3an emena aaaa kai m scammare 10 euro to kolopedi euxomai molis anigei server na tou kanoun DDOS opoios einai DDOS ATTACKER na min ton afisei isixo tnx!

 

Den ta pairnei autos ta lefta. Allos ta pairnei, pou exei perasei kati sto host tou : )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...