Jump to content
  • 0

[Request] Eteria


HarryPokeR

Question

Kalispera MxC exo autin tin aporia an hostaro ton server m se eteria:

1)8a prepei na exo panta to PC m anixto?

2)Ti diafora exei to VPS apo to Deticated?(dn to egrapsa sosta to 3ero)

3)Euxaristo Dn dexomai asxeta sxolia gt proti fora hostaro server

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

To PC sou, xrisimeuei mono gia 1 pragma. Na mpeis sto dedi, se allo ''PC" dld, na deis ti ginetai, na kaneis allages, update klp.

 

Twra, mia fthnh etairia pou exw kozarei einai h http://www.server4you.net/

 

Arketa kala machines kai sxetika fthna.

Η server4you μπορεί να φαίνεται φθηνή, αλλά δεν έχει και τόσο καλή σύνδεση.
Link to comment
Share on other sites

  • 0

apo apopsis p exo akousi tophost.gr

                                        contabo.com

                                        server4you

                                        need2play

                                        ales apopsis.....

Link to comment
Share on other sites

  • 0

apo apopsis p exo akousi tophost.gr

                                        contabo.com

                                        server4you

                                        need2play

                                        ales apopsis.....

h tophost gia arxi ine poli kali idea gia sena.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Αν ψάχνεις για κάτι αξιόπιστο χωρίς ddos protection πήγαινε worldstream ή hetzner. Η δεύτερη ακούγεται ότι δεν έχει καλή εξυπηρέτηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Αν ψάχνεις για κάτι αξιόπιστο χωρίς ddos protection πήγαινε worldstream ή hetzner. Η δεύτερη ακούγεται ότι δεν έχει καλή εξυπηρέτηση.

Hetzner: ontws...den sou parexoune to support pou prepi kai ama dexteis kapio ddos protection 8a sou kleisoune to dedicated. palia to ixane kai sta rules tous alla nomizw to bgalane. etixe se ena filaraki..pire dedicated kai dn ixe ddos..itane na baleis meta apo 2-3 meres...tin 1 mera efage ddos kai tou klisane to dedicated. Ennoeite pws dn pire tpt pisw...oute lefta oute kati...gt sta rules to egrafe kanonikotata.

 

worldstream.nl : kalo support kai eggihmena statistika...ixa l2off server apo ekei kai emina poli euxaristimenos

Link to comment
Share on other sites

  • 0

auto to vps sikonei 200 atoma? https://contabo.com/?show=configurator&vserver_id=64

exo windows 7 dn 3ero an mporo na to valo gt sto operation system leei ola ta OS ektos pao windows vista,xp,7,8 euxaristo ek ton proteron gia tin apantisi sas

 

EDIT: vrika kai auto to dedi http://www.tophost.gr/dedicated-servers/athlon-64-x2 sikoni 200 atoma? tnx

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Guest Elfocrash

Katalave kati. Me connection toumpano kai ESTW 8gb ram me geodata active se linux sikwneis eukola 400-500 atoma.

Den paizei toso h ram (parola auta simantiko) alla to connection kai to OS.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Katalave kati. Me connection toumpano kai ESTW 8gb ram me geodata active se linux sikwneis eukola 400-500 atoma.

Den paizei toso h ram (parola auta simantiko) alla to connection kai to OS.

Shmasia agaphte paizei polu to processor. Kai gia servers prepei na exei opwsdhpote Intel Xeon processor gia na to kanei auto pou les. Kata ta alla sumfwnw mazi sou oxi 500 omws mexri 400 nai. Alla me Xeon proc & 1 gbit toulaxiston download/upload.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Guest Elfocrash

Shmasia agaphte paizei polu to processor. Kai gia servers prepei na exei opwsdhpote Intel Xeon processor gia na to kanei auto pou les. Kata ta alla sumfwnw mazi sou oxi 500 omws mexri 400 nai. Alla me Xeon proc & 1 gbit toulaxiston download/upload.

Gia 1gbit milaw nai. koita, nai paizei to proccessor alla epidi exw milhsei gia kathigith tou panepistimiou gia auto to thema lew oti mou eipe

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Gia 1gbit milaw nai. koita, nai paizei to proccessor alla epidi exw milhsei gia kathigith tou panepistimiou gia auto to thema lew oti mou eipe

k, apla epeidh to exw testarei gi'auto sto lew, exeis kai to praktiko thema gi'auto. Oxi mono 8ewria :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...