Award

Pauler

Χωρίς να θέλω να δημιουργήσω θέμα και χωρίς να είμαι με το μέρος κανενός. Βλέποντας το αντικειμενικά. Παρατήρησα αυτό.

http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=264091.0;topicseen

Ο Rosalie και ο noble πήραν ίδια βαθμολογία. Ο Noble όμως ήταν ο μόνος που πήρε το award.

Η δικαιολογία που δόθηκε ήταν αυτή. "Because my vote goes to noble." Αυτό πιστεύω θα ήταν δεκτό αν ο Justice έδινε την ψήφο του φανερά πριν λήξει ο διαγωνισμός. Κάτι αντίστοιχο λέγεται εδώ.

"Voting is public, you can't just send your vote through PM."

Με λίγα λόγια εγώ πιστεύω πως θα έπρεπε να πάρουν και οι δύο το award, από την στιγμή που όταν έληξε η ψηφοφορία είχαν τους ίδιους ψήφους.

they suck, i mean they have no idea to organize something, they just good at locking topics(any retard know that).

If i start count the votes i won like 3 awards.

Most trolling award, i had like 12 votes, dask like 5, they gave it to him.

Stupid organization, unskilled staffers, they all should be gold members to make reports only and lock the topics, because to organize something you need a brain.

Stupid organization, unskilled staffers, they all should be gold members to make reports only and lock the topics, because to organize something you need a brain.

++++

they suck, i mean they have no idea to organize something, they just good at locking topics(any retard know that).

If i start count the votes i won like 3 awards.

Most trolling award, i had like 12 votes, dask like 5, they gave it to him.

I told you something . I can't give all the awards to you . I still can post my vote but do you think that I care ? Maxtor wrote me so since Maxtor doesn't care why I should ?

why not since users voted me?

and what if i wanted troll award and not funny user award?

-beep- maxtor, he dont know what happens in mxc since 2010

And what if users vote you for all the awards. If I start recount the votes again the most of them are failed due to topic rules. I am not going to do what you said.

And what if users vote you for all the awards. If I start recount the votes again the most of them are failed due to topic rules. I am not going to do what you said.

go add  trolling award and rimuv the one i have

Actually Raule i dont think that u count the ppl that vote you more than 2 times,cuz doesnt count.

(I will not count the votes cuz im too lazy)

Also b1tches gtfo,like you voted fairly and not cuz they are your friends.

WHO GIVES A FK AT ALL?

title on english, main post on greek and all the other comments are greek

what kind of sorcery is this :okey:

Από την στιγμή που το plugin λέγεται awards, από όσο θυμάμαι τουλάχιστον, δεν είναι απαραίτητο να το μεταφράσω από την στιγμή που θεωρείται όνομα.

Ontopic: Βλέπω ποσώς, νοιάζει τους globals και τον co admin αν ένα μέλος πιθανότατα αδικήθηκε.

Maxtor wrote me so since Maxtor doesn't care why I should ?

Ο Maxtor καλώς ή κακώς είναι ιδιοκτήτης του φόρουμ και ότι και να κάνει, και να θέλαμε δεν μπορούμε να τον αλλάξουμε. Εσύ αφού δεν νοιάζεσαι για το φόρουμ, γιατί δεν παραχωρείς την θέση σου σε ένα άτομο που νοιάζεται και αγαπάει αυτό που κάνει?

Ο Maxtor καλώς ή κακώς είναι ιδιοκτήτης του φόρουμ και ότι και να κάνει, και να θέλαμε δεν μπορούμε να τον αλλάξουμε. Εσύ αφού δεν νοιάζεσαι για το φόρουμ, γιατί δεν παραχωρείς την θέση σου σε ένα άτομο που νοιάζεται και αγαπάει αυτό που κάνει?

Like ?

Like ?

Από το τωρινό staff, ο μόνος που ίσως νοιάζεται ακόμα, είναι ο Elfocrash.

Γενικότερα, πιστεύω πως οι moderators έχουν βαρεθεί αυτό που κάνουν και πρέπει να δοθεί μια ευκαιρία στο νέο αίμα μήπως και ζωντανέψουν τα πράγματα.

Παρόλα αυτά άμα προσπαθήσεις λίγο και εσύ έχεις την δυνατότητα να καταφέρεις κάτι, ακόμα και έτσι που έχει καταντήσει το forum.

Από το τωρινό staff, ο μόνος που ίσως νοιάζεται ακόμα, είναι ο Elfocrash.

Γενικότερα, πιστεύω πως οι moderators έχουν βαρεθεί αυτό που κάνουν και πρέπει να δοθεί μια ευκαιρία στο νέο αίμα μήπως και ζωντανέψουν τα πράγματα.

Παρόλα αυτά άμα προσπαθήσεις λίγο και εσύ έχεις την δυνατότητα να καταφέρεις κάτι, ακόμα και έτσι που έχει καταντήσει το forum.

Basika kaneis dn noiazete,o Justice einai pio active asxeta me tis apofaseis p pairnei..