Jump to content

Official Spam Topic ☂


Maxtor

Recommended Posts

re skatoflore koza thes na mpeis me teamviwer na deis to minima re gamw tin mana sou tin -beep-a tin karkiniara dn tha ginis pote edw mesa tpta epidi eisai skoupidi kai trws ta arxidia mou sou gamw oti exeis kai dn exeis agamito

πλάκα κάνεις? έτσι όπως είναι το φόρουμ για κάτι άτομα σαν εσένα και κοζα είναι

hf

Link to comment
Share on other sites

πλάκα κάνεις? έτσι όπως είναι το φόρουμ για κάτι άτομα σαν εσένα και κοζα είναι

hf

 

esu min anakatevese.

Link to comment
Share on other sites

re skatoflore koza thes na mpeis me teamviwer na deis to minima re gamw tin mana sou tin -beep-a tin karkiniara dn tha ginis pote edw mesa tpta epidi eisai skoupidi kai trws ta arxidia mou sou gamw oti exeis kai dn exeis agamito

popo ox mlk dn 3eris poso meniazi tr gia na ginw moderator edw..

Ean me eniaze 3eftila 8a eixa gini apo kairo vlk des tis sin8ikes tou forum zown .

Link to comment
Share on other sites

popo ox mlk dn 3eris poso meniazi tr gia na ginw moderator edw..

Ean me eniaze 3eftila 8a eixa gini apo kairo vlk des tis sin8ikes tou forum zown .

 

gia ta karma omos klegosouna flore e flore an einai na gamiso tin gomena s gia 1 karma dn exw thema sto dino kai twra.

Link to comment
Share on other sites

gia ta karma omos klegosouna flore e flore an einai na -beep-o tin gomena s gia 1 karma dn exw thema sto dino kai twra.

ax0a0xa0 Pio karma Re zown ,kai stamata na kanic sinexia Account sto Skype kai na zitas Files k @@ries asxeto plazma tis an8ropotitas.

Mou to pezis kai DDOS kati ,Pou Afti pou varane DeathLegend KingChaos k afti h ali pou ta ma8ane ta ma8ane apo ta Dika mou Build ZOWN.

8es na mou kanic Ena Test Ti pai na PI ddos zow vlaka.

Native English Mother Fucker Speaker.

Link to comment
Share on other sites

ax0a0xa0 Pio karma Re zown ,kai stamata na kanic sinexia Account sto Skype kai na zitas Files k @@ries asxeto plazma tis an8ropotitas.

Mou to pezis kai DDOS kati ,Pou Afti pou varane DeathLegend KingChaos k afti h ali pou ta ma8ane ta ma8ane apo ta Dika mou Build ZOWN.

8es na mou kanic Ena Test Ti pai na PI ddos zow vlaka.

Native English Mother -beep-er Speaker.

 

o warmaster na se gamisi

 

Link to comment
Share on other sites

o warmaster se gamaei kai to xerete esu pl poulas pipes sta atoma gia kalo ddos protection to kalitero ddos Protection ths gomenas sou to mouni =)

Link to comment
Share on other sites

o warmaster na se -beep-i

Pios warMaster poooo mlk den to pistevogt asxoloume me ka8e malakizmeno san esena zown OMG warmaster mou lei epidi ekane ddos 2-3 fores to mxc down einai o Big Attack poooo POKEMON PIKATSU YUGIOH ola = Romeo

gia na dis tin ali fora mou eipes pos boro me tous filous mou na KLISOUME KAI TO FACEBOOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kani application eki gia staff sto fb kai pes o Kir MR.'ROMEO 8a sou klisi to Facebook ean den me kanic Staff.

kai pes tou pos milas kai NATIVE ENGLISH

Link to comment
Share on other sites

ax0a0xa0 Pio karma Re zown ,kai stamata na kanic sinexia Account sto Skype kai na zitas Files k @@ries asxeto plazma tis an8ropotitas.

Mou to pezis kai DDOS kati ,Pou Afti pou varane DeathLegend KingChaos k afti h ali pou ta ma8ane ta ma8ane apo ta Dika mou Build ZOWN.

8es na mou kanic Ena Test Ti pai na PI ddos zow vlaka.

Native English Mother -beep-er Speaker.

μπαα
Link to comment
Share on other sites

o warmaster se gamaei kai to xerete esu pl poulas pipes sta atoma gia kalo ddos protection to kalitero ddos Protection ths gomenas sou to -beep-i =)

WREA RE MLK PES STON WARMASTER NA ME KANI ADD STO SKYPE :kOzAkoc na sikoso 1 Tunnel kai na ani3o Live Preview Kai Server Oti Goustaris kai ean ton ri3i 8a sou doso to Pws Ths paypal Mou ,Vlepoune kai edw Posi to Topic einai martires.

Link to comment
Share on other sites

Pios warMaster poooo mlk den to pistevogt asxoloume me ka8e -beep-izmeno san esena zown OMG warmaster mou lei epidi ekane ddos 2-3 fores to mxc down einai o Big Attack poooo POKEMON PIKATSU YUGIOH ola = Romeo

gia na dis tin ali fora mou eipes pos boro me tous filous mou na KLISOUME KAI TO FACEBOOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kani application eki gia staff sto fb kai pes o Kir MR.'ROMEO 8a sou klisi to Facebook ean den me kanic Staff.

kai pes tou pos milas kai NATIVE ENGLISH

 

 

Epigontos prepi na se dei enas psixologos

Link to comment
Share on other sites

 

Epigontos prepi na se dei enas psixologos

etc otan den boris min milas Zown.

Apla kane Hate Opos Panda kai min poulas e3ipnada otan den boris.

kai ean 8elis na ma8is kir Malaka,o Renaisannce apo DDOS-Guard pire ddos Kai apo kOzA kai Deathlegend efige Kleogontas kai m eixe Pari 20GB.

Kai oxi mia fora alla ka8e fora pou anigi .

Kai ma8e Pos o kOzA den 8a se afisi pote na ani3is server Den 8a sou Afiso pote oute Proxy Oute Tunnel On .

Link to comment
Share on other sites

etc otan den boris min milas Zown.

Apla kane Hate Opos Panda kai min poulas e3ipnada otan den boris.

kai ean 8elis na ma8is kir -beep-a,o Renaisannce apo DDOS-Guard pire ddos Kai apo kOzA kai Deathlegend efige Kleogontas kai m eixe Pari 20GB.

Kai oxi mia fora alla ka8e fora pou anigi .

Kai ma8e Pos o kOzA den 8a se afisi pote na ani3is server Den 8a sou Afiso pote oute Proxy Oute Tunnel On .

 

me poly apla logia mpwris na m klasis ta arxidia me agria fasolada =) gamw kai ton koza kai tin mana sou tin poutana kai to soi sou kai oti exeis kai dn exeis s 3ana lew eisai enas guftos

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...