Jump to content

Official Spam Topic ☂


Maxtor

Recommended Posts

Twra ta diavazo :D

 

aporo giati o maxtor asxolite kai kanei sizitisi me enan anthropo pou einai pathologika arostos, den swzete aytos exoune perasi tosa xronia kai akoma ta idia leei... den yparxh ekseliksi sto mikro mialo tou, ayta ton potisane apo mikro ayta emathe.

 

 

Kanenas de paei na peisei kapoion edo mesa... Meso tou dialogou vgainei sumperasma omos asxetos ean kapoioi de to dexontai logo egopatheias...

Link to comment
Share on other sites

Kamia egopathia, na pas se alo forum pou milane gia thriskies kai lege ekei oti "gnosis" exeis peri aytou.

Edw sto spam kanoume xavale - troll opws theleis pesto an thes na kaneis troll kanto alla oxi me ton diestrameno tropo pou esy to kaneis, dixnontas mikra pedia temaxismena ktlp. 

Ayta den tha analiso allo ton xaraktira sou "piso apo to pc". eno ligis an eisai diatethimenos na alaksis stasi kai olla ayta peri thriskias - filis- xromatos ktlp na ta kopsis tote tha yparxh ousia sizitisis ite sovara ite trollarontas. 

Link to comment
Share on other sites

Kamia egopathia, na pas se alo forum pou milane gia thriskies kai lege ekei oti "gnosis" exeis peri aytou.

 

Edw sto spam kanoume xavale - troll opws theleis pesto an thes na kaneis troll kanto alla oxi me ton diestrameno tropo pou esy to kaneis, dixnontas mikra pedia temaxismena ktlp. 

 

Ayta den tha analiso allo ton xaraktira sou "piso apo to pc". eno ligis an eisai diatethimenos na alaksis stasi kai olla ayta peri thriskias - filis- xromatos ktlp na ta kopsis tote tha yparxh ousia sizitisis ite sovara ite trollarontas. 

Diladi arneisai genikos ti gnosi, eite prokeitai peri thriskeias, eite prokeitai peri anthropologias (ta peri fulis einai anthropologia kai istoria, oxi politiki), eite prokeitai peri logotexnias (texnis tou logou) me thema dolofonies... To "Off-topic" periorizetai stous frapedes, ta paixnidia kai tis upoloipes flories sas mono? Giati? Epeidi, re filos, de mporeis na antimetopiseis tipote allo...

 

Kai ego eimai edo gia duo logous... I) Giati to forum sas mou dinei polli episkepsimotita sti selida mou (to vlepo sta statistika) kai II) giati eimai polu palio melos kai tugxanei na entrifisa ston Satanismo eno egrafa edo... Kata ta alla, st' arxidia mou oi frapedopousties sas...

Link to comment
Share on other sites

Σε κάληψα φαίνεται χαχαχαχα καλό αυτό

 

Λοιπόν καληνύχτες και καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!!!! :D.

Βασικά tl;dr

 

 

 

 

 

 

 

 

αλλά οκ :D

Link to comment
Share on other sites

ΠΕΣ ΤΑ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΜΑΝΑΡΕΣ ΤΟΥΣ

 

 

Se pion apeythinese? 

 

 

@devon

 

Sou eksigiso poli apla alla....,.Kai  episis den thelw na exw alli sizitisi mazi sou. giati periaytologis kai den les tpt stin ousia.

 

Opote to mono pou katalava einai oti les poly ksekathara oti eisai edw gia na pernas tis diestramenes sou apopsis kai na kerdisis episkepsimotita kai apo ti antilamvanome me kathe tropo sta bolgs kai oti allo meso xrisimopis gia na les tis diestramenes sou ampelofilosofies me doseis adoni georgiadi. Kai i dithen ypostiriktes sto forum edw apla psaxnoun enan clown san pedia pou einai na gelasoun kai den katalavenoun oti ayta pou les einai entelos aparadexta kai diestramena. 

 

Ayta eixa na sou po.  

Edited by Kràtos
Link to comment
Share on other sites

Tipota skopos einai enas.. tin epomeno fora pou 8a bgali temaxismena paidia se photos egw o idios 8a apeu8in8o stin dioxi ilektronikou egklimatos.

An o idios den mporei na katalabi oti edw einai ena forum me anilika 8a to katalabei me allous tropous.. den xriazete na kane8ete kai na analioi kanenas kai tipota..

sto telos o maxtor 8a bri megalo mpela apo auto to atomo.,

Edited by Ovenuç®
Link to comment
Share on other sites

Se pion apeythinese? 

 

 

@devon

 

Sou eksigiso poli apla alla....,.Kai  episis den thelw na exw alli sizitisi mazi sou. giati periaytologis kai den les tpt stin ousia. Opote poly ksekathara mas les oti eisai edw gia na pernas tis diestramenes sou apopsis kai na kerdisis episkepsimotita kai apo ti antilamvanome me kathe tropo sta bolgs kai oti allo meso xrisimopis gia na les tis diestramenes sou ampelofilosofies me doseis adoni georgiadi. Kai i dithen ypostiriktes sto forum edw apla psaxnoun enan clown san pedia pou einai na gelasoun kai den katalavenoun oti ayta pou les einai entelos aparadexta kai diestramena. 

 

Ayta eixa na sou po.  

Ti na periautologiso otan mou les oti thes mono xavale, mpala kai paixnidopousties eno ego milao gia polu anotera themata? Ta grafomena mou periautologoun pros emena, oxi ego meso ton grafomenon mou...

 

O Georgiadis, an kai poutsolagnos, poutanofilos, gay (krinontas ap' ti foni), politikantis, evraiogamimenos kseftilas einai istorikos sto epaggelma ap' otti gnorizo (den asxoloumai me tin politiki)....

Link to comment
Share on other sites

Ti na periautologiso otan mou les oti thes mono xavale, mpala kai paixnidopousties eno ego milao gia polu anotera themata? Ta grafomena mou periautologoun pros emena, oxi ego meso ton grafomenon mou...

 

O Georgiadis, an kai poutsolagnos, poutanofilos, gay (krinontas ap' ti foni), politikantis, evraiogamimenos kseftilas einai istorikos sto epaggelma ap' otti gnorizo (den asxoloumai me tin politiki)....

 

psit na sou pw file mou o tropos pou xrisimopiois gia na anaptixis tin koubenta mou fenete poli trampoukikos se sxesi me to oti briskese piso apo ena pc.. 

Link to comment
Share on other sites

Se pion apeythinese? 

 

@devon

entelos aparadexta kai diestramena. 

 

Aparadexta kai diestramena gia kapious gia alous oxi. 

kai min milas etsi gia ton arxigo giati exo bri kati podia lagou prosfata ante min sou kanei kana simboleo...

Link to comment
Share on other sites

Aparadexta kai diestramena gia kapious gia alous oxi. 

kai min milas etsi gia ton arxigo giati exo bri kati podia lagou prosfata ante min sou kanei kana simboleo...

 

sks pousti

Link to comment
Share on other sites

Αντε βλαμμενα , κανονικα 10 χρονων πιτσιρικια δεν θα επρεπε να ειστε σε αυτο το φορουμ και θελετε και δικαιωματα? 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...