JaharakaL Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 vlepo pos helpareis sto developing. Tespa, fantazome pos ine na ise apegnosmenos kai na zitas ena post count oste o allos na zitaei help kai esi na t dineis ena terastio xeri voithis me to na ton les " googlare to" Prepei na einai toso blakas gia na kanei topic sto MXC epeidi dn mporei na mpei sto L2..To error tou na grapsei sto google 8a tou bgalei parapano sostes apantiseis apo to mxc. Ama i8ela post count apo tin mera pou egina mod 8a eixa +2k post. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xdem Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 pistepse thelei poli ta post count... Tepsa edo ton ipiame vlepo. Katse ekei p kathese kai polla mi les ton poulo asxete pou 9a tin peis esu se mena Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Heroin Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Prepei na einai toso blakas gia na kanei topic sto MXC epeidi dn mporei na mpei sto L2..To error tou na grapsei sto google 8a tou bgalei parapano sostes apantiseis apo to mxc. akou jahakarahal, thelo na m vreis ena post sto dev help, pou an to googlareis google den tha vgalei apantiseis, to thema ine pios ta varaei google Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Heroin Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 ton poulo asxete pou 9a tin peis esu se mena ma dn sou tin lew ego agoraki mou, esi ti les ston idios ton eauto, fenete h tapinosi apo ta postakia sou, :gusta: Link to comment Share on other sites More sharing options...
xdem Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 tsekare me if (command.equalsIgnoreCase("gm") player.setAccessLevel(player.getAccessLevel==0?config.MASTER_ACCESS:0); krima grafw to code tis karieras sou se ena line Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragic Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Jessus... den exete me ti na asxolithite kai tsakoneste? :dat: Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Heroin Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 tsekare me if (command.equalsIgnoreCase("gm") player.setAccessLevel(player.getAccessLevel==0?config.MASTER_ACCESS:0); krima grafw to code tis karieras sou se ena line SOPA RE MALAKA, ESENA PREPEI NA S DOSOUN REWARD! AWARD! NOBEL! CHAMPIONS LEAGUE KAI MUDIAL! Ma ti pro developer, THEE MOU! Psit pou se dev, simasia den exeis na vgaleis kati sti fora, kai na peis na to ekana, to thema ine na mporei autos pou tha to diavasei na to katanohsei. Tirovlaxe, pio tha katalavenes esi an den ikseres tipota (pou den ksereis alla tespa) to diko mou code pou exei tin apli if..else h to diko sou me ta booleans? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xdem Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 SOPA RE -beep-A, ESENA PREPEI NA S DOSOUN REWARD! AWARD! NOBEL! CHAMPIONS LEAGUE KAI MUDIAL! Ma ti pro developer, THEE MOU! Psit pou se dev, simasia den exeis na vgaleis kati sti fora, kai na peis na to ekana, to thema ine na mporei autos pou tha to diavasei na to katanohsei. Tirovlaxe, pio tha katalavenes esi an den ikseres tipota (pou den ksereis alla tespa) to diko mou code pou exei tin apli if..else h to diko sou me ta booleans? afou re kafti, tora molis den ipes oti to ekanes gia sena na testareis ta codes sou? aaaaa re ZWO Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaharakaL Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 akou jahakarahal, thelo na m vreis ena post sto dev help, pou an to googlareis google den tha vgalei apantiseis, to thema ine pios ta varaei google Oti error sou bgalei tin ora pou pas na kaneis login sto l2 kai to grapseis sto google 8a breis sigouri lisi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xdem Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 SOPA RE -beep-A, ESENA PREPEI NA S DOSOUN REWARD! AWARD! NOBEL! CHAMPIONS LEAGUE KAI MUDIAL! Ma ti pro developer, THEE MOU! Psit pou se dev, simasia den exeis na vgaleis kati sti fora, kai na peis na to ekana, to thema ine na mporei autos pou tha to diavasei na to katanohsei. Tirovlaxe, pio tha katalavenes esi an den ikseres tipota (pou den ksereis alla tespa) to diko mou code pou exei tin apli if..else h to diko sou me ta booleans? orea afou esu ise o pro, pesmou giati vazeis startsWith? epd to ides apo ta ala command pou idi ipirxan i epidi den exeis idea? Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Heroin Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 afou re kafti, tora molis den ipes oti to ekanes gia sena na testareis ta codes sou? aaaaa re ZWO lathos kanei zwaki. To oti to ekana share simenei oti to exo kanei to share copy paste? Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Heroin Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 orea afou esu ise o pro, pesmou giati vazeis startsWith? epd to ides apo ta ala command pou idi ipirxan i epidi den exeis idea? epidh to ipe h giagia mou, mazi me ton anitho sta gemista na valo kai startsWith Link to comment Share on other sites More sharing options...
xdem Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 ela den 3ereis, egw sou lew dosmou ena logo pou vazeis startwith kai pernw poulo opos ime Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Heroin Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 ela den 3ereis, egw sou lew dosmou ena logo pou vazeis startwith kai pernw poulo opos ime oxi re den kserw, krima omos pou to command ine ena stringaki? Btw exo kai alla codes ekei mesa + oti ginete kai me equalsignorecase Link to comment Share on other sites More sharing options...
xdem Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 oxi re den kserw, krima omos pou to command ine ena stringaki? Btw exo kai alla codes ekei mesa + oti ginete kai me equalsignorecase Asxetos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts