Jump to content

GreyHat scammer


◆BlaCkSheep◆

Recommended Posts

xaxa

 

Tsaba to anixes to topic sovara omws thes na gineis k hacker muahahaha

χχαχαχα περιμενα ενα τετοιο reply..Επισης δεν ειπα ποτε οτι ειμαι χακερ ουτε οτι θελω να γινω!Απλα η υποθεση ειναι γελοια για αυτο το εγραψα ετσι ..χααχχααχ
Link to comment
Share on other sites

Αρχικα να σου πω οτι ζητησα 2 φορες middleman ..Οσον αφορα τωρα αυτο που λεει για την αξια του account ,συγνωμη αλλα τον ρωτησα τι προσφερει και μου ειπε αυτο...Δεχτηκα..

Τωρα τι φταιω αν το μετανιωσε για χ,ψ λογους

 

Nai re su, se katalavainw.

Alla, what can you do, the world is full of them :)

Link to comment
Share on other sites

Den katalavenw gt den 8es midleman.

 

di3eeeee mou re pou protini o Grey man midleman twra to les ...????

 

twra gt na se empisteuto kolitos sou einai  me epxiase 1 fora koroido me ta hack sto facebook pou den pxiani

Link to comment
Share on other sites

 

oxi sto leo sto orkizome oxi Hli4Snet ama itane etsi den to ekna kan .......autos mou ipe 100% sigoura klebis to passwold tou alou me trick doulevi se ola !!!  opxio 8es elege kai twra den mporo se kanena

 

Parto etsi..

As poume, pws ontws se ''eklepse''.

Esu phges na kaneis to idio pragma sto X atomo. SwstoST?

Ta lemonia

Link to comment
Share on other sites

di3eeeee mou re pou protini o Grey man midleman twra to les ...????

 

twra gt na se empisteuto kolitos sou einai  me epxiase 1 fora koroido me ta hack sto facebook pou den pxiani

 

Stephen-Colbert-Popcorn.gif

 

μου μυριζει Svenom αλλα με καινουργιο ονομα στο μχξ

Link to comment
Share on other sites

Parto etsi..

As poume, pws ontws se ''eklepse''.

Esu phges na kaneis to idio pragma sto X atomo. SwstoST?

Ta lemonia

 

file den eimai tetxios an8ropos na klepso gia ena paixnidi ??? pxios o logos ena account sto lol ??? na sou bgi to onoma gia ena account sto lol ??? apla me eklepse pou me eklepse tin proti fora na me pxiasi koroido kai tin deuteri den a3izi nomizo

Link to comment
Share on other sites

file den eimai tetxios an8ropos na klepso gia ena paixnidi ??? pxios o logos ena account sto lol ??? na sou bgi to onoma gia ena account sto lol ??? apla me eklepse pou me eklepse tin proti fora na me pxiasi koroido kai tin deuteri den a3izi nomizo

Ena psilo account sto lol aksias 100 euro + ?Autos einai o logos na klepseis re beep...Tespa polu travikse einai olofanero ti ginete afou den thes middleman gia to trade!
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock