Jump to content

GreyHat scammer


◆BlaCkSheep◆

Recommended Posts

Poios tha me kanei gold member more? souromenos eisai ? pote ta eipe auta to paidi ?

 

esu to ipes ipes ade dose mou tin psc na mou tin dosi o psomas say paypal ade grigora gt biazome ....kai molis sou ipa to alo mou les den 8a se scammaro pigeno gia mode i gia gold member

Link to comment
Share on other sites

 

pragmatika se euxaristo file kanenas apo edw den me ipostiri3e oli piran to meros tou epidi den prolaba na anebaso ta proofs ....pfff

 

Μπαι ντε γουει.

 

Ta ''proofs'' uparxoun akoma sto skype sou, kai as se exei kanei delete.

 

Apla phgaine sto icon tou sto skype, pare SS kai postare ta.

Link to comment
Share on other sites

esu to ipes ipes ade dose mou tin psc na mou tin dosi o psomas say paypal ade grigora gt biazome ....kai molis sou ipa to alo mou les den 8a se scammaro pigeno gia mode i gia gold member

Τωρα λες αλλο πραγμα! Σου ειπα οτι θελω να εχω καλο ονομα στο φορουμ και οτι θελω να γινω gold καποια στιγμη αν το αξιζω και για αυτο δεν παιζει να κανω καποια βλακεια με το trade!Και οσο για την paysafe ειχα τον ψωμα σε αναμονη για να του την δωσω να μου την δωσει sto paypal! για αυτο και ασχολειτε με το report, γιατι μιλουσαμε ταυτοχρονα..οχι γιατι ειναι φιλος μου..kaltsa
Link to comment
Share on other sites

me diegrapse me ekane block ........pou na bro ta proofs mirise oti 8a dikeo8o kai kateutian na me diagrapsi

 

Ta EXEIS, pxiase to mouse, phgaine sta contacts, pata panw tou kai VOILA, YOU'VE DONE IT.

Link to comment
Share on other sites

grey hat, o hli4snet exei dikio ama les oti dulevei se olous kai telika dulevei mono se hotmail, einai san na diafimizeis kati alo kai na poulas kati alo

kata tn gnwmh m ama s edwse league of legends account to swsto einai na epistrepseis to 50% tis a3ias t

 

prosopiki gnomi panta

 

 

ps

dn diavasa oles tis apantiseis sto thread

opote an exw katalavei kati lathos sorry

Link to comment
Share on other sites

me diegrapse me ekane block ........pou na bro ta proofs mirise oti 8a dikeo8o kai kateutian na me diagrapsi

 

δωσε teamviewer γιατι δεν σε βλεπω καλα. βια πμ.

Link to comment
Share on other sites

me diegrapse me ekane block ........pou na bro ta proofs mirise oti 8a dikeo8o kai kateutian na me diagrapsi

Re arxizw na pisteuw oti exeis dianoitika provlhmata... egw s ekana delete oxi esu..opote p einai to provlhma? anoikse tn sunomilia mas kai des ta efoson dn m exeis diagrapsei.. an kai me ekanes block prwtos..
Link to comment
Share on other sites

Μπαι ντε γουει.

 

Ta ''proofs'' uparxoun akoma sto skype sou, kai as se exei kanei delete.

 

Apla phgaine sto icon tou sto skype, pare SS kai postare ta.

 

ton exw diagrapsi .....ginete akoma ??? kai oli i kanoniki sinomilia pou ta lei ola auta einai sto teamV

Link to comment
Share on other sites

ton exw diagrapsi .....ginete akoma ??? kai oli i kanoniki sinomilia pou ta lei ola auta einai sto teamV

 

Kai sto TV uparxoun logs.

 

E re pousth mou.

 

Dwse to teamviewer sou se kapoion apo dw, na mpei na doume :)

Link to comment
Share on other sites

http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=242839.msg2213790#msg2213790

 

ante greyhat palio scammeri poli ksekathara se eixa rotisi an htane afto to hack kai eixes pi oxi

ante geia....

http://maxcheaters.com/forum/index.php?topic=241702.msg2199924#msg2199924

03aa4096cba03a8923804d08d9be22b1.png?1340130573

 

kai pio panw se rotise kai allo pedi me ta ligmena email

 

 

kai paparia einai dika sou ta credits ta mona credits pou exeis apo afta einai oi photo to method einai arketa palio kia exei gini share se polla forums.

 

 

Link to comment
Share on other sites

signomi re file pou exete pesi oli panw tou

kai oti tou eleges mpourdes gia ena hack oti doulebi se ola ta email 100% alla telika doulebi mono se hotmail emails

enw otan protoekanes to topic pou to poulas se rotisame 2-3 atoma n einai afto me to hotmail me ta email pou eixan diagrafti

kai eleges oxi doulebi se ola.

 

Που ειναι αυτες οι φωτο και οι αποδειξεις οτι τα ελεγα αυτα ρε κεφτε ?Νιωσε λιγο !!!!!!!!!!Ας ανεβαζει proofs οτι του τα ειπα ολα αυτα..
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock