Jump to content

Help λίγο απλή βοήθεια θέλω


Recommended Posts

πείτε μια καλή ιδέα για να φτιάξω στο server μου να είναι κάπως ποιο διαφορετικό από τα αλλα να έχει νόημα το Game κάτι να κάνω πείτε και Exp: Sp: Αδένα: πως γουστάρει ο καθένας

Link to comment
Share on other sites

gia ultimate pvp, wraia rate 8a itane x4000 i x2000.....

full sta custom..!

 

 

alla poly kalo rate gia mena se stulaki mid rate einai x80...

poly kalo rate gia balance :P

 

alla opws k na xei oti s aresei vazeis :p

 

Link to comment
Share on other sites

epeza mia fora se enan server multi skill 1 mob 80 lvl 36 subclass dld ola ta skill

17kcasting summoner bishop

egrafes "sks" pigenes jail stin fikali 20 atoma ama pethnes efeugan ta buffs

pigenes ekei tous skotones olous me tin gata sou esi sinexia heal astamatito ta pvp vroxi omos an pethenes.... ante na prolaveis na kaneis buffs autos o server pisteuo Htan o klaiteros.......

Link to comment
Share on other sites

Vasika an einai sovaros server me kalo PC kai kali sundesi tote tha m aresan ta rates x45...(px ELITE)...An i sundesi dn einai kai toso kali kai dn exei prooptikes o server tote gia xavale tha ithela x4000...me kalo +++....

Link to comment
Share on other sites

an thes high rate tote bale polla custom mesa pou na dinoun stats opos armors weapons pou na agorazontai me gold bars kai custom mobs p na peftoun me diskolia kai na dinoun GB kai RB p na petane custom weps alla to enchant balto retail.

Link to comment
Share on other sites

katarxin gia sas ime new member edw :).

pistebw oti kalo tha itan o server na itan x100 to enchant na ta itan kapos eukolo me max +16 se logika plesia gia na exoun endiaferon ola ta class gt meta apo kapio + kapia class arxistebontai episi tha itan kalo na itan me normal armor apla kapia accessory na dinoun status px +5% p att +5 % m att , p def kai ta lipa.

kai akoma ama katafernes na ekanes tin olympiad na teliwni anabdomada dld new hero kathe bdomada pistebw tha ixe poli endiaferon :)

Link to comment
Share on other sites

emm s sinistw o srvr ( gnwmi m ) na einai x20 kai na exei 1 Stack sub me ena idiko item p sikwneis apo RB ( to exw dei se server kai gamage ) ehmm na exei npc buffer me elipsi se merika dance kai song kai na exei mono 3 orc buffs kai na exei prophecies kai cov kai vop alla na ta kaneis na kratane 10 lepta. Na exei gm shop me ta aparaitita items kai armor & weapon mexri a grade, na exei mana potion kai na poulas ta enchant scroll..To adena rate na min einai xamilo .. girw sta x80 gia na porononte oi  pextes kai to enchat rate na min einai panw apo 70%.. Safe enchant +4 kai max +25..

 

Kai emfanisiaka 2-3 custom npc, custom pvp area, custom adena area, custom RB area( stile m message gia apories )..kai na exeis prototipisei oson afora to gm shop.. px na min exei tin morfi Merchant of mammon ws sini8ws i to class changer na min einai gata.. ( ston srvr m einai enas gerakos me mpastouni :P) .. Global Gatekeeper FTW gia na min einai kai toso diskolos kai mia kali idea 8a itan na ftiakseis ta stat sta tattoo na anevazoun ektos apo defence kai speed, pattack,cs ktlp

Link to comment
Share on other sites

a kai na valeis titanium armor, i alla custom things oxi mono se armro alla kai se weapon.. gia paradeigma na einai i Apella p tis exeis anevasei stats ( ama ksereis pws ginete ) kai na tis exeis allaksei to onoma analoga me to name t server s.. p.x. --> Oservermou armor ( Heavy ) ktlp- Oservermou boots ( Heavy )

 

ELPIZW NA VOI8ISAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! :):):) GL

Link to comment
Share on other sites

tsixla anixe tetoio server ke apo mena oti thes!!!!!

enas server me rate x7 me ola ta parapano (buffs,mana pots,stuck subs)

ke special armors-weapons  tha itane korifeos epidei den iparxei allos...

oloi oi low rates dene xoune buffs out mana fiika.

a ke oxi trelo donate

Link to comment
Share on other sites

vasika ipirxe enas server me 1 stack sub, npc buffer, gm shop, x20 exp rate alla x80 adena rate, eukolo sxetika enchant,mana potions kai merika custom armor kai weapon, titanium set apo RBs kai custom nbless quest ka8ws kai ena idiko item me to opoio ekanes stack sub.. Akoma einai anoiktos alla to site exei katastrafei pf.. interlude l2giants legete.. ama katwr8wseis na vreis to patch pes to kai se emena xD

Link to comment
Share on other sites

Ego ena tha po oti server kai na ftiakseis min baleis costum armors kai weapon xalane to game apopsi mou aaaaa kai na min piraksis ta xromata ton weapon einai eleino kati fouksia kati mob otan mpaino se tetoio server ksenerono me tin mia kai ton kano delete. Kati pio konta sta xaraktiristika me retail einai the best ;)

Link to comment
Share on other sites

file o perissoteros kosmos pou exo dei pote mou kai gia mena o the best server x45 itan o extreme ektos apo donate kai costum item opos dusk shield kai dusk weapon den eixe tipota allo kai o kosmos itan paaara polis.Pisteuo oti ta costum xalane enan server auto panta einai kai tha einai i apopsi mou ;)

Link to comment
Share on other sites

file o perissoteros kosmos pou exo dei pote mou kai gia mena o the best server x45 itan o extreme ektos apo donate kai costum item opos dusk shield kai dusk weapon den eixe tipota allo kai o kosmos itan paaara polis.Pisteuo oti ta costum xalane enan server auto panta einai kai tha einai i apopsi mou ;)

 

eee i diki s :P custom omws se enan server kanonika 8ewrounte kai ta mana potions alla den se xalane etsi? oute ta gm shop, oute npc buffer[!]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...