Jump to content

ψήνεστε να φτιάξουμε server?


Recommended Posts

vasika gia na ftiakseis server prepi na pliroseis na ston kratisoune kapou me kalo ''server''

Ennoeis an dn exeis kali sundesi kai kalo pc, mporeis na plirwseis na s hostaroun ton server sou....Ontws auto pou les einai xrisimo arkei omws na exeis lefta...

Link to comment
Share on other sites

egw pantos gia 1 mono click den postara mia idea na ekanan oi admins tou forum ena server... alla lew... forum pou na legete maxcheaters! na exei cheats bugs k hacking tools kai na kanei k server den leei... an k 8a eixe tigarei gt exei megalo community sto forum(imo) :P

 

Btw ean ginei server 8a eimai admin xD(SURE)

Link to comment
Share on other sites

ti les re file afou tous den lene mono gia ta bugs lene kai gia antiBug niose ligo kai an sikosei enas kalos apo edw ante na to spaseis den tha to sikosei enas vevea 3-4 atoma ta opia einai kairo edw kai ta kanoune me klista matia auto pou les den isxei prin kanete post skeftite ligaki den einai diskolo 5 deutera

Link to comment
Share on other sites

sorry re file... egw auto pou pistevw eipa... twra an 8es kratato an 8es oxi... poli pou me niazei... k plz epidi exw dei... se ka8e post p kaneis o skopos sou na mn einai pws na "thn peis" h na sxoliaseis ta logia tou alou... stamata to auto mn to paizeis eksipnos k as ksereis kt parapanw!(filika ;)

Link to comment
Share on other sites

HaC3r auto itan to potiri 3exilise akoma dn mpikes sto forum kai 3ekinises ta problimata -1 karma kai akolo8oun kai polla alla 1on se mia gineka san tin katairina dn milame pote etsi (MaDNeX= katia) kai 2on olo stin tsita ise min deis tsakomo amesws na piasteis 3on se eixa proidopihsh dn me akouses to eixes 3anakanei lipame pou kanw -1 alla ean parabiaseis kapion kanona iparxou kai sinepies mia oikogenia eimaste dn eimaste apo 2 xwria xwriates . to 8ema ligei edw kai dn 8elw na 3anadw tetia sxoleia skeftite 5 deutera parapanw. o ka8enas kitaei tin party tou

 

 

P.S: ean mexri tin ali paraskeui dn 3anaprokalesis problima 8a pareis pisw to karma sou

 

 

EDIT: ean i ilikia sou einai auti pou les pisteuw pos eisai orimos kai dn xreiazotan auto to -1 alla mallon dn eisai toso

Link to comment
Share on other sites

omfg min perasi gineka apo forum...

 

spamer!!! an dn eides to quote m ton eixa apokalesei "φιλε" k m thn eipe kiolas p to paraxseno dld?eleos?

 

btw to topic exei xsefugei entelws apo to 8ema tou k topic locked

 

GG :)

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...