Jump to content

hi sas otan pernis mion karma eine kalo i kako


argy

Recommended Posts

Kalwsirthes file Argy!

nai epidi exis 1 haha an eixes -1 den 8a to evlepes etc :P

ntax ego exo -1 gia kati spams pou ixa kanei kai vlakia mou kiolas alla den einai kai toso megalo 8ema .. opos ipe kai o filos noble.

Link to comment
Share on other sites

nai epidi exis 1 haha an eixes -1 den 8a to evlepes etc :P

ntax ego exo -1 gia kati spams pou ixa kanei kai vlakia mou kiolas alla den einai kai toso megalo 8ema .. opos ipe kai o filos noble.

eps noobako efaga ban apo l2 pride forum
Link to comment
Share on other sites

egw exw magniti tou - karma ahaha;p alla agapame maxcheaterades!!!:D

Dn exeis kanena magniti agapite m..Apla prepei na katalabeis oti an spamareis epanelimena to -1 erxetai apo mono t..To spam einai o magnitis t - karma.

Link to comment
Share on other sites

nai epidi exis 1 haha an eixes -1 den 8a to evlepes etc :P

Kaneis lathos, egw prin kapoio xroniko diastima (peripou 2 mines) eixa -1 karma...alla dn ta paratisa prospathisa, dokimasa kai telika pira +1 kai argotera pali +1...

Link to comment
Share on other sites

look h kalh douleia k h 8elhsh k to help idiaitera edw mesa emena me kanoun na dwsw karma + (bebaia spania dinw + alla allo auto) deite to ws epibrabeush k aformh na prospa8eisete perissotero isws h na mhn katastrepsete oti ginetai hdh

 

to spam to flame k ta double/triple post k h brisies k to skalisma arxaiwn topic 8a me kanoun (opws k stous allous mod na sas dwsoun -) deite to ws eidos poinhs wste na afupneisteite k na dior8wsete ta kakws keimena

Link to comment
Share on other sites

sostos o noble. . ..

to 8ema me emena einai oti ime psilonabakos hah :P pou 8a paei olo kai kati 8a vro na to share me sas :)

lol ontws eisai x0ax0a0xa0x ta duals sins ta poulhsa sto item store 0 adena (htan +16) pedia mono oi mod peirazoun to karma?egw oxi ?:'(
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...