League Of Legends Random Topic!

I just love those trolls when i get in ranked, they are the ones with the highest elo at that team (usually) they just ban, they don't talk, the rest 4 on the team talks saying about picks etc and then when pick starts he gets something insta locks it in and then in game, feeding has begun... i just love them

Neah

You can find them on 900 aswell 8)

The elo is not important (you can have trolls on 1800 ELO too so ?)

Gotta go to 1250 again :D

nda3i 3enerosa tin zwh mou vlepw antipalous mia mf enan tf cait kai lew nda3i psomia 8a to paroume kai ontos etsi itan tous ixame se olo to game kai eki p pame na teliosoume vlepw se 10 sec na exoun spasei ola ta tower aftoi oi tris kai na kai na to pernoun ...

nda3i 3enerosa tin zwh mou vlepw antipalous mia mf enan tf cait kai lew nda3i psomia 8a to paroume kai ontos etsi itan tous ixame se olo to game kai eki p pame na teliosoume vlepw se 10 sec na exoun spasei ola ta tower aftoi oi tris kai na kai na to pernoun ...

[gr]nai.. polles fores auto vgainei se kalo..

eixa paei me kati filous premades 5

ashe, cait, graves, vayne, sivir

oi alloi htan

nasus, ali, cait, gp, talon

tous sprwxname se ka8e lane na fantasteis tous spagame toso ta neura pou molis fagame to prwto bot turret sunexisame k sto deutero kai epeidh dn mas eixan hr8e olo to team.. kai gia na fane 2 apo emas xasan 2 turret...

htan zwa mallon..[/gr]