Jump to content

Hero Help


Recommended Posts

Gia sas exw ani3i me kati filous mou enan server ..

To prwto pou 8a ei8ela na sas pw einai oti i oly dn dini ta Prices tis dld dn se kani Hero

kai deuteron dn douleuei to sethero

 

 

Mipos exei vri kanenas kamia lisi gia na ftia3oume to Problem sxetika me olympiand i esto na mporoume na kanoume ton alon hero monima Mesa  tou navicat

Thns gia osous ediafer8ikan

Link to comment
Share on other sites

Twra sxwtika me to pack gt dn ton sikono egw apo to spiti mou ala enas filos mou dn 8imate ala 8a prospa8isoume na vroume pio pack einai

ala ama sou poume pio pack einai esei 8a mporeseis na kanis fix

Ena Provlima twra einai oti idi pezoune ppl kai dn mporoume na ala3oume server pack Kai exoume kai dika mas Npc

Link to comment
Share on other sites

File anagastika prepei na allakseis pack, i na s steilei kapoios pou exete to idio pack ta arxeia tou gia oly kai hero...tote isws ftiaxtei...

Link to comment
Share on other sites

I alithia einai oti einai polu palio kai gi'auto dn douleuei....alla koitakse sto gameserver/config an exeis kanena arxeio p na leei olympiands(kapos etsi)....an dn exeis tote dn douleuei...an exeis prepei na ta ftiakseis ....

Link to comment
Share on other sites

Tote anagastika prepei na allakseis pack file...Den uparxei alli lusi einai polu palio to pack p les... Apla kane ena backup tin DB sou wste na min xaseis account ktlp, alla isws na min einai sumbati me to allo s pack...tespa kane dokimes...

Link to comment
Share on other sites

Episis gia oly leei kai kato kato sto arxeio allsettings....Tora auto p les gia hero aura einai mono gia tous gm-admin stous pextes einai etsi opos to eipes....Apo navicat na dikimaseis kalitera gia hero...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock