Jump to content

Bug Under Work


Kouma

Recommended Posts

Kalh xronia se olous!

Exw na proteinw ena bug p isws na doulepsei apla 8elw ligo help gia na to dokimasoume dioti dn exw pc k to notebook dn vasta  lineage me tpt!

 

Epaiza se enan server p eixe gm shop me confirm opote ti ekana, evaza 3 opla apo 100m to ena sunolo 300m +1m 301m k patousa na parw 3 opla, evaza to confirm k to ok apo panw na einai dhl to ena panw apo to allo k patousa printscreen arketes fores k meta patousa sunexeia klik gia na parw ta opla, to apotelesma htan panta na pernw ta 3plasia dhl eperna 9 opla me 1/3 lefta, meta to phrane xabari k vgalane to confirm!

 

Auto p 8elw na pw twra einai oti an enas server exei gb,opla k otidhpote allo k pas na ta agoraseis pernaei 1 deuterolepto mexri na to agoraseis, an dokimazame to packet hack pername ton kodiko apo thn agora p kaname k vazame na steilei paketa se 0.001 deuterolepto pistevw oti 8a bourousame na paroume 100 opla mesa sto 1 deuterolepto p 8a pernouse. Dokimaste to k peite mou an douleerpse!

To fusiologiko einai na doulepsei gt berdevei tn server o opoios kanei 1 deuterolepto na steilei tn entolh p zhthseis k s stelnei 100 entoles anti gia mia.

Link to comment
Share on other sites

diavase ligo ti grafw!

Το διαβασα και δεν καταλαβα ακριβως με τη προγραμμα θες να το κανουμε αυτο :/
Link to comment
Share on other sites

me phx na dokimaseis na pareis kati k meta na anevaseis tn taxuthta tou phx wste na kanei to idio pragma 100fores poio grhgora! dokimase to

Θα προσπαθησω. Ελπιζω να πετυχει.
Link to comment
Share on other sites

nai file ginete to exw kani se polous server.

trabas poles foto sinexia k patas sinexia confirm kolah k sta dini ala dn ginete panta ala tora h perisoteri sta shop bazoun protect ama 5sec px na peris iteam

Link to comment
Share on other sites

auto prospa8oume na kanoume, mexri na s dwsei tn entolh oti prepei na plhrwseis auto p phres gt uparxei k delay meta3u server k char, na exeis parei 100, kalo 8a htan na mhn exeis lefta panw sou, monaxa gia 1 item! apo vdomada 8a to doulepsw k egw p 8a exoume to pc sta xeria mou!

Link to comment
Share on other sites

kas23

 

Egw to eixa dokimasei tuxaia to bug k to kalo htan oti mesa se mia vdomada eixa ftiaxte full, k ta allo atoma p htan mesa kanane donate enw eixa full item panw mou! k meta ta poulhsa k evgala k 200eurossss!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...