Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kalh xronia se olous!

Exw na proteinw ena bug p isws na doulepsei apla 8elw ligo help gia na to dokimasoume dioti dn exw pc k to notebook dn vasta  lineage me tpt!

Epaiza se enan server p eixe gm shop me confirm opote ti ekana, evaza 3 opla apo 100m to ena sunolo 300m +1m 301m k patousa na parw 3 opla, evaza to confirm k to ok apo panw na einai dhl to ena panw apo to allo k patousa printscreen arketes fores k meta patousa sunexeia klik gia na parw ta opla, to apotelesma htan panta na pernw ta 3plasia dhl eperna 9 opla me 1/3 lefta, meta to phrane xabari k vgalane to confirm!

Auto p 8elw na pw twra einai oti an enas server exei gb,opla k otidhpote allo k pas na ta agoraseis pernaei 1 deuterolepto mexri na to agoraseis, an dokimazame to packet hack pername ton kodiko apo thn agora p kaname k vazame na steilei paketa se 0.001 deuterolepto pistevw oti 8a bourousame na paroume 100 opla mesa sto 1 deuterolepto p 8a pernouse. Dokimaste to k peite mou an douleerpse!

To fusiologiko einai na doulepsei gt berdevei tn server o opoios kanei 1 deuterolepto na steilei tn entolh p zhthseis k s stelnei 100 entoles anti gia mia.

Posted

diavase ligo ti grafw!

Το διαβασα και δεν καταλαβα ακριβως με τη προγραμμα θες να το κανουμε αυτο :/
Posted

me phx na dokimaseis na pareis kati k meta na anevaseis tn taxuthta tou phx wste na kanei to idio pragma 100fores poio grhgora! dokimase to

Posted

me phx na dokimaseis na pareis kati k meta na anevaseis tn taxuthta tou phx wste na kanei to idio pragma 100fores poio grhgora! dokimase to

Θα προσπαθησω. Ελπιζω να πετυχει.
Posted

k me auto klicker borei na ginetai, epidh dn exw tn dunatothta na to dokimaso, dokimaste to k peite! pistevw omws oti kata 90% 8a piasei k 8a doulepsei!

Posted

nai file ginete to exw kani se polous server.

trabas poles foto sinexia k patas sinexia confirm kolah k sta dini ala dn ginete panta ala tora h perisoteri sta shop bazoun protect ama 5sec px na peris iteam

Posted

auto prospa8oume na kanoume, mexri na s dwsei tn entolh oti prepei na plhrwseis auto p phres gt uparxei k delay meta3u server k char, na exeis parei 100, kalo 8a htan na mhn exeis lefta panw sou, monaxa gia 1 item! apo vdomada 8a to doulepsw k egw p 8a exoume to pc sta xeria mou!

Posted

kas23

Egw to eixa dokimasei tuxaia to bug k to kalo htan oti mesa se mia vdomada eixa ftiaxte full, k ta allo atoma p htan mesa kanane donate enw eixa full item panw mou! k meta ta poulhsa k evgala k 200eurossss!