Jump to content

[Cheat][GR]Gia ola ta subs pou varane apo makria me kalo accurasy...

Recommended Posts

Posted

Geia stous Perissoterous borei na einai gnwsto kai to sigekrimeno programm na tous fainete axrhsto:ALLA.!Otan to kanete se enan opoiodhpote server en wra pvp 8a katalavete oti den einai....To Programm Legete:Cheat Engine(Link:http://www.cheatengine.org/download.php)To Synisto se archer gt gamaei..einai idaniko se server opwc:l2mafia(www.l2mafia.gr)l2Finest:(www.l2finest.com)kai genika se osous peftei poly pvp..ti kanete??Paizete kanonika me ton char sas an pezete me archer na akolou8eite to gamestyle tou dld varaw trexo..enow eceic 8a trexete o chr 8a feugei piso kai 8a e3afanizete alla o char 8a varaei kanonika.Loipon 8a sas dei3o pwc na to valete se leitourgeia...alla epeidh den exo to l2 sto sigekrimeno pc 8a to balw na ginei me to Explorer..afou exoume kanei to Install ktlp..kai exoume anoi3ei to pinakaki...Akolou8hste tis eikones:

68586720.png

Uploaded with ImageShack.us

Meta 8a diale3ete to L2.exe alla epeidh den to exo diale3a to explorer...

safasf.png

Uploaded with ImageShack.us

Meta kade click sto speed hack kai epile3te taxythta ego 8a dialega anamesa sto 1,9 kai sto 5 opoio sas voleuei perissotero....

Auta Apo Mena Opoion boh8hsa boh8hsa....an den sas aresei sas parakalw na min grapsete kan.....

Credits To:hiph0paki

Posted

Δεν το ήξερα αλλά δεν είναι και πολύ χρήσημο αφού ότι και να κάνεις με το Cheat Engine μετά απο λίγο χάνεται

Posted

Δεν το ήξερα αλλά δεν είναι και πολύ χρήσημο αφού ότι και να κάνεις με το Cheat Engine μετά απο λίγο χάνεται

Nai Omwc an valeis to speed hack kai pe3eis kanonika to gamestyle tou archer..(na eisai se kapoia net me friend sou k na eiste dipla dipla) koita pwc 8a e3afanizete o pextis sinexeia 8a phgenei pio makria kai pio makria
Posted

φίλε αυτό που λες δεν στέκει καν...

το cheat engine ΔΕΊΧΝΕΙ ότι πάει πιο γρήγορα τον χρόνο αλλά δεν είναι έτσι στους άλλους φαίνεται κανονικά, και είναι κανονικά.

• 2 weeks later...
Posted

φίλε αυτό που λες δεν στέκει καν...

το cheat engine ΔΕΊΧΝΕΙ ότι πάει πιο γρήγορα τον χρόνο αλλά δεν είναι έτσι στους άλλους φαίνεται κανονικά, και είναι κανονικά.

γιατι του λες πως δεν πιάνει αφου εχει ban πως θα δει το ποστ σου, οσο για το topic -->

Nai Omwc an valeis to speed hack kai pe3eis kanonika to gamestyle tou archer..(na eisai se kapoia net me friend sou k na eiste dipla dipla) koita pwc 8a e3afanizete o pextis sinexeia 8a phgenei pio makria kai pio makria

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

re paidia to cheat engine den einai mono eikoniko???

Εικονικό είναι το speed "hack"...όταν το κάνεις όλα ΦΕΝΟΝΤΑΙ γρήγορα αλλά στην ουσία είναι κανονικά

Posted

to cheat engine ine ikoniko....nomizis oti kanis kapio idos ''cheat'' ala fenete mono stin dikia s othoni

o pextis tha pigenei me to idio speed p pigene panta ke me to idio acurasy tha pezi..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• so whitch plan is it? because in here is one price and in ur websit is another...
    • Ты настолько смешон, что создал специально для этого левый аккаунт?)))  ты не стоишь даже капли с моего члена что бы я ради тебя писал что-то на анг)  Человек видимо облажался с запуском, слил бабки в помойку теперь с горящей жопой бегает по форуму и не знает кого обвинить))))) перечитай что я тебе написал, мне насрать на тебя на твой сервер и на то что ты там выложил)  это все дерьмо неактуально уже давно, скажу тебе если твоя тупая голова это не поняла, АКТУАЛЬНОЕ НИКТО НЕ ПРОДАЕТ, потому что любая продажа это = шара, все что продается ЭТО ОТЪЕЗЖЕННОЕ ГОВНО которое не нужно хозяину, старое как твои обвисшие от гнева сиськи    
    • L2 HARMONY - BANNERS & ICONS       L2 COLD - NPC ANIMATED BANNER
    • LA ERA DE EINHASAD - Lineage 2 en Castellano Lineage II Crónica 4: Vástagos del Destino x5 - Main Class - Full Craft ───────────────────────────── La diosa Einhasad ha despertado... Una nueva era comienza para los verdaderos aventureros. Un mundo completamente traducido al español, fiel al Lineage II original, creado para una comunidad hispanohablante unida por la nostalgia y la pasión. ───────────────────────────── APERTURA OFICIAL: 14 de NOVIEMBRE - 20:00hs (GMT-3) ───────────────────────────── INFORMACIÓN PRINCIPAL Rates: x5 Tipo: Main Class Sistema: Full Craft Idioma: 100% Español (traducción completa del juego) Comunidad hispanohablante Balance original con mínimas modificaciones Buffer Offline, los jugadores pueden crear sus tiendas de buffs Progresión de crónicas cada 4 meses aprox. Economía estable - Sin Pay to Win - No venta de items/adena por donación Comunidad de 1.000 personas Anterior versión x1 duro casi 3 años con 952 IPs distintas de pico ───────────────────────────── CARACTERÍSTICAS DESTACADAS Experiencia fiel al Lineage II clásico, sin alteraciones invasivas Interfaz, diálogos y objetos completamente en español Ventana de comunidad con servicios personalizados y comercio por Monedas de Oro Olimpiadas, Épicos y Asedios originales Recompensas por votación, Eventos TVT con 3 arenas diferentes. Participan todos sin importar el nivel, pero dentro de la arena solo se atacan por rango cercano Soporte activo y presencia constante del administrador Tickets de soporte con atención rápida en Discord ante cualquier problema ───────────────────────────── ENLACES OFICIALES Website: La Era de Einhasad Discord: https://discord.com/invite/A6PtCCN2SF ───────────────────────────── Una comunidad unida por el idioma, la pasión y la nostalgia. Redescubrí Aden… en tu propio idioma. Bienvenido a La Era de Einhasad.  
    • English you belarus retard ) Seems you so desperate and angry cant even speak back in EN, well guys you see how its easy to destroy scammer xD
  • Topics

• Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock