[L2J]L2Daze x1000

Nicolás™

[gr] Αυτό το βίντεο διαθέτει περιεχόμενο από το χρήστη Sony Music Entertainment, ο οποίος το έχει αποκλείσει στη χώρα σας για λόγους πνευματικών δικαιωμάτων. [/gr]

[gr] έχεις δίκιο [/gr]

Reuploaded:

http://www.youtube.com/watch?v=RgVnBGDL50o

LOL!!I saw the video and you are Darion,dont you???????

But your Name here is Buttonzzz and that its the name of the L2-Daze GM.

OXAOXXOAOXAXOAXO

[Gr] Eida t video to opio exei ftiaxtei apo enan ppl o opoios brisketai sto paixnidi me to onoma Darion!

Alla paratirisa oti to onoma sou st Forum einai Buttonzz kai  gia kali sou tixi auto einai to Onoma tou GM st paixnidi!!!!!

Ti simptosi.. ;D ;D ;D  [/gr]

OXAOXXOAOXAXOAXO

[Gr] Eida t video to opio exei ftiaxtei apo enan ppl o opoios brisketai sto paixnidi me to onoma Darion!

Alla paratirisa oti to onoma sou st Forum einai Buttonzz kai  gia kali sou tixi auto einai to Onoma tou GM st paixnidi!!!!!

e ok exoun gm char siga re c...xD

lol?

[gr] o dar1on einai paiktis p exei 3ekinisi apo nwris ton server ..to video p eidate to eixe anevasi sto forum mas o idios, apla emeis to pirame epidei den epeze se kapoia atoma kai to 3ananevasame.. gm char den iparxoune sto server kai oute prokeite na ipar3oune..

OXAOXXOAOXAXOAXO

Alla paratirisa oti to onoma sou st Forum einai Buttonzz kai  gia kali sou tixi auto einai to Onoma tou GM st paixnidi!!!!!

[gr] στόκος άνθρωπος. Το βίντεο στο forum ανεβάστηκε απ τον dar1on ξύπνα αγόρι μου. [/gr]

[gr]Den exw kati mazi sou apla to briskw ligo paralogo na mou lene 4 atoma apo tn server oti uparxoun Gm chars kai na paratirw kai auto..Tespa, me liga logia sry an ekana la8os.. :-X

[/gr]

[gr] έχεις δίκιο [/gr]

Reuploaded:

http://www.youtube.com/watch?v=RgVnBGDL50o

ok. 2 question about smht in the movie ... on the 3rd bar .. there are tatoo's or skills ( empower on bishop?! )

and 2nd - 5 fking actives o.O

good luck ..

Fail server / Gm Friends with blb staff for oly (not in shop, they mean craftet ;)

My friend try get duelist hero ...he have shild passiv and other actives and one other with NO actives but Full recs etc crt him 3k while he crt 1k..mybe +40 armor? I told GM and he banned me now Dominator Hero is Banned :S

And also close in some days i was today back for siege noone take a castle only gludio was taken (aden/rune/etc. dont taken) Dead Server

http://img577.imageshack.us/i/shot00031q.jpg/

Server is based on L2J with all working bugs (prefrenzy etc.)

ok. 2 question about smht in the movie ... on the 3rd bar .. there are tatoo's or skills ( empower on bishop?! )

and 2nd - 5 fking actives o.O

good luck ..

from now and on when you disequip your weapon active skill is been removed.

many resist.....fist fury with bug...battle force bug......if you see the video carefully you will see that this player hit from 10-20-30 i dont know but its 5 number dmg....conclusion i let it to you....