Jump to content
  • 0

Help me :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


aek11

Question

Paidia exo ena provlima....alaksa tin ora apo ta buffs cov pow ktl. apo 60 min se 20min kai dn m evgaze ta buff to ekana pali opos itan kai pali tpt m leei oti dn iparxi otan kano add skills ......

 

Link to comment
Share on other sites

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Paidia exo ena provlima....alaksa tin ora apo ta buffs cov pow ktl. apo 60 min se 20min kai dn m evgaze ta buff to ekana pali opos itan kai pali tpt m leei oti dn iparxi otan kano add skills ......

Φίλε πραγματικά όμως δεν κατάλαβα τίποτα έτσι όπως το λες. Και ρωτώ εγώ τώρα.. Ήταν τα συγκεκριμένα Buffs 60 mins από την αρχή; ο.Ο και εσύ τα έκανες 20 mins και δεν τα βγάζει πού; Τι έκανες όπως ήταν και πάλι δεν σου κάνει τίποτα... Όταν λέτε κάτι να το διατυπώνεται σωστά ώστε να καταλαβαίνουμε τι ακριβός θέλετε!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

kita mpika sto txt allsettings kai alaksa ta lepta apo ta buff p elege cov pow .....to eixe 60min ithela na to kano 20min ..otan to ekana....ekana rr ton server kai dn mporousa na paro buffs kai eksafanistikan apo tous chars...omos to ekana opos itan pali.... alla ta buffs dn iparxoun....

Link to comment
Share on other sites

  • 0

kita mpika sto txt allsettings kai alaksa ta lepta apo ta buff p elege cov pow .....to eixe 60min ithela na to kano 20min ..otan to ekana....ekana rr ton server kai dn mporousa na paro buffs kai eksafanistikan apo tous chars...omos to ekana opos itan pali.... alla ta buffs dn iparxoun....

Τι project έχεις στο L2J IL δεν υπάρχει κάτι τέτοιο μέσα στο altsettings που να αλλάζεις την ώρα από τα Buffs και στο Epilogue δεν υπάρχει καν αυτό το αρχείο... Το μόνο που υπάρχει μέσα στα altsettings  σε σχέση με Buffs είναι αυτό.

#-------------------------------------------------------------

# Buffs config

#-------------------------------------------------------------

# Maximum number of buffs (default = 24 in C5)

maxbuffamount = 24

Link to comment
Share on other sites

  • 0

auto alaksa  ===>    <<<  buff time evala 20 >>>

 

#Multiplier time of spirit (COV, POW, POF ...)

#Example spirit time default is 5 min if BuffMultiplier=12 then

#buff time=60min

SpiritMultiplier=30

Link to comment
Share on other sites

  • 0

gia na allakseis to time sto buff 8a prepei na pas sto gameserver/data/stats/skills.To time metriete se deuterolepta.k apo kei 8a anoigeis ta arxeia XML k sta buff skill opws cov-pof-windwalk etc. 8a deis oti leei time="(ari8mos deuteropeltwn)" k apo kei ri8mizeis tn xrono.An variese na anoigeis ta XML arxeia gia na to kaneis iparxei eidiko program pou allazeis to time vazontas tn id tou skill pou 8es.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

8α προτείνω κάτι, αν και πάλι από πάνω ο Limit πει ότι ανακατεύομαι για να πάρω ποστς....

Λοιπόν,Λλες πως τα κάνεις όπως ήταν πριν το Restart αλλά τζίφος πάλι...

Όταν έκανες Eclipse, στο build είχες μέσα το gameserver, πάρτο copy και αποσυμπίεσέ το κάπου αλλού, εκεί θα σου βγάλει πάλι ένα καινούριο φάκελο του Gameserver, όπως επίσης και ένα καινούριο altsettings, άνοιξε το altsettings πάρε copy αυτό που άλλαξες πήγαινε στο παλιό, διέγραψε αυτή την στήλη που άλλαξες, και πέρασε την κανονική.

Έτσι θα είναι πάλι 1 ώρα τα buffs και θα είναι σα να μη πείραξες τίποτα.

Ίσως πετύχει.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

8α προτείνω κάτι, αν και πάλι από πάνω ο Limit πει ότι ανακατεύομαι για να πάρω ποστς....

Λοιπόν,Λλες πως τα κάνεις όπως ήταν πριν το Restart αλλά τζίφος πάλι...

Όταν έκανες Eclipse, στο build είχες μέσα το gameserver, πάρτο copy και αποσυμπίεσέ το κάπου αλλού, εκεί θα σου βγάλει πάλι ένα καινούριο φάκελο του Gameserver, όπως επίσης και ένα καινούριο altsettings, άνοιξε το altsettings πάρε copy αυτό που άλλαξες πήγαινε στο παλιό, διέγραψε αυτή την στήλη που άλλαξες, και πέρασε την κανονική.

Έτσι θα είναι πάλι 1 ώρα τα buffs και θα είναι σα να μη πείραξες τίποτα.

Ίσως πετύχει.

relax :)
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Paidia exo ena provlima....alaksa tin ora apo ta buffs cov pow ktl. apo 60 min se 20min kai dn m evgaze ta buff to ekana pali opos itan kai pali tpt m leei oti dn iparxi otan kano add skills ......

 

 

Mipos Pira3es katalathos tin Buffer? kai tin xalases ginonte tetia Pragmata

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Εάν δεν έχεις αλλάξει τίποτα συγκεκριμένο από Gameserver\data\stats\skills όταν άνοιξες τον server,  θα σου πρότεινα να ξανά περάσεις τα Skills μέσα

μιας και χάλασαν όλα τα Buffs. ( Από το συμπιεσμένο Datapack ) που'χεις από το Compile θα πάρεις πάλι τα Skills.

τώρα εάν χάλασαν μόνο τα 3 που είπες, απλά ξανά πέρνα τις στήλες από αυτά.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...