Jump to content
  • 0

Help apo enan empeiro me kati mikropragmata opws name kai tetoia !!!


JustBeatIt

Question

Recommended Posts

  • 0

Help apo enan empeiro me kati mikropragmata opws name kai tetoia !!! As mou afisei to MSN :)

 

 

Ti name ennoeis kai pia einai ta mikropragmata?

Pia einai ta tetia?

Dwse mas plhrofories gia na se bohthisoume. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 0

akouste 8elw merika apo to name mesa dld prin mpeis ston server pao katw na grapsw kapia pragmata prin na kaneis login episis kai pou na balw tis 2 ip exw aniksei port ola komple... auta tha ektimiso opoiadipote boi8eia :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

akouste 8elw merika apo to name mesa dld prin mpeis ston server pao katw na grapsw kapia pragmata prin na kaneis login episis kai pou na balw tis 2 ip exw aniksei port ola komple... auta tha ektimiso opoiadipote boi8eia :)

 

auto me to name re file sunexizw na mhn to katalabainw.

oso gia to pou na baleis tis ip yparxoun ametrhta topics pou sou lene pws na ftiaxeis serevr akribos.

 

kane ena search.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

akouste 8elw merika apo to name mesa dld prin mpeis ston server pao katw na grapsw kapia pragmata prin na kaneis login episis kai pou na balw tis 2 ip exw aniksei port ola komple... auta tha ektimiso opoiadipote boi8eia :)

dn einai tpt diskolo afto file m. apla pernis ena file edit gia Interlude i gracia oti exeis analogos. k anigis to systemmsg.dat k apo ekei ftiaxneis oti thes.
Link to comment
Share on other sites

  • 0

wrea :) tha to psaksw auto ok twra mporeite na mou peite pou na balw tis ip mou na mporoun na mpoune i alli :) gt ta ksexasa exw 2 xronai na sikoso server exw port etoima....

Link to comment
Share on other sites

  • 0

oxi. ftiaxnies mono to l2.ini vazeis tn ip sou to vazeis se ena system k meta eisai GG.. oso gia na ftia3eis to name gia na mpeis mesa stn server tha pas prota ekei pou sou eipan ta paidia. k meta me to file edit pali tha ani3is to servername.dat k tha ftia3eis ta name.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...