Jump to content

eleos as apadisi kapios pos ginete backups ston server


Recommended Posts

Otan les backup ennoeis ola ta arxeia tou server h thn db mono? O pio eukolos tropos gia olon ton server einai na ftiaxeis ena sympiesmeno arxeio pou 8a exei olon ton fakelo tou server, alliws gia thn database an exeis mysql kane ena antigrafo tou fakelou: "Fakelos efarmoghs"\usr\local\mysql\data\l2jdb h opws alliws thn exeis onomasei.

Link to comment
Share on other sites

O pio aplos tropos einai gia kapoion pou den xerei  :). Mporouse na to kanei mesa apo thn mysql h apo ekei pou les me to automato backup tou database_installer alla einai pio eukolo gia mena na kanw restore ena table me ton aplo tropo apo to na psaxnw mesa sto text tou backup gia to sygkekrimmeno table  ;D.

Link to comment
Share on other sites

ennoeis TO** MySQL oxi THN** MySQL....to lew gia na min mperdeuontai oi neoi...mporei na ekanes ena orthografiko lathos...alla enas n00b(me tin kali ennoia) mporei kai na min to katalavei...

Link to comment
Share on other sites

re pedia olokliri sizitisi ke den me help soz kiolas mesa apo navicat ke meta mesa apo tools na patiso no f....alla b.tin database instal  gia na min hathoune pass ke clar ton pexton mpori kapios na help?

Link to comment
Share on other sites

Otan les backup ennoeis ola ta arxeia tou server h thn db mono? O pio eukolos tropos gia olon ton server einai na ftiaxeis ena sympiesmeno arxeio pou 8a exei olon ton fakelo tou server, alliws gia thn database an exeis mysql kane ena antigrafo tou fakelou: "Fakelos efarmoghs"\usr\local\mysql\data\l2jdb h opws alliws thn exeis onomasei.

auto p leei o cs1984 dn se boithese?? eleos dld re ti allo na poume?
Link to comment
Share on other sites

1)mesa apo navicat 8a epilexeis ton server sou kai 8a pathseis backup

2)tora an 8es na kaneis format px ston sklhro sou pare copy to MySQL px apo edo C:\Program Files\MySQL i apo pou exis kanei egkatastasei kai sose ta arxia kapou meta 8a kaneis px format pernas xana to MySQL apla na valeis to password poy ixes valei thn proth fora pou ekanes to setup, kaneis ena paste eki kai ise etoimos

Link to comment
Share on other sites

tnx to telefteo ligo me help alla tora ekana bukap ola ta arxia apo system 32 ke program files

Re si h mas douleveis olous i dn katalaveneis pragmatika!! An kaneis backup system32 kai kaneis format kai pas na kaneis replace tha s vgalei errors min s pw pws an allakseis olo to system32 pezei na mamiseis ta windows kai na ksana kaneis paste tha s vgazei installation path error opos eipa kai sto allo post s p dn katalavenw gt exeis kanei duo post dld alla tCp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...