Jump to content
  • 0

[HELP]exo sobaro prob..!!!


sotos1252

Question

ekana compile ex8es kai otan pao na peraso meso tou navicat gatekeeper kai buffer mou bgazei unsuccesfull an ginete boi8iste me kapoios.Kai episis otan patao sto class master gia class mou bgazei oti o gm ton exei kanei disabled plz opoios mporei na me boi8isi

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

akou 8elo na  ma8o gia poio logo otan pao na kano execute batch file sto navicat mou to bgazei unsucceful kai tin buffer kai tin gatekeeper kai to shop.Kai mesa altsettings den exei mipos ftaiei epeidi eftiaksa ego to pack?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Όχι,σε ένα φόρουμ δεν ερχόμαστε για να δόσουμε το msn μας,

κάτσε διάβασε τόσοι οδηγοί έχουνε γείνει share.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

sotos1252 Akouse me Ta settings poy uparxoun sto game den exoun sxesi me ton pernas ta npc kai ta loipa

!!! Twra gia na ta peraseis auta pou sou bgazoun unssucsefull prepei na pas l2jdb / npc kai tha deis katw aristera ena + patas auto to + exeis anoixe to arxeio sql me shmeiomatario kai tha deis px 9996,5875,1,Gatekker, ktlp ktlp esu auto pou exeis na kanei einai afou exeis anoxei me shmeiomatario to sql kai exei patisei sto navicat to + tha arxiseis kai tha prostheteis grammi grammi oti leei :) me thn seira pou ta exei elpizw na katalabes:)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

etsi to exo kanei kai tin teleutaia fora pou piga na kano spawn tin teleporter troo crit den pirazei thnx gia to help

πού έχεις κολίσει τώρα?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock