Jump to content

Epistrofi meta apo 3 xronia...


Recommended Posts

Xeretw tin laothalassa!

 

Skeftomai na ksanarxisw meta apo 3 xronia l2 (epeza ston e-global C4,  bishop 72 lvl) alla re paidia ap oti vlepw den iparxei oute enas server

tis prokopis pleon..ean boreite na m kanete ena support! mipos iparxei kapoios server me paromoia xaraktiristika san ton e-global (exp-adena klp klp) ?

 

episis osoi pezete parea se kapoion server , tha borousa na kanw join, na ksekinisw bishop 'h kati allo, na pernaei i wra me xavale re aderfe :P,

 

Saluteee..

Link to comment
Share on other sites

skeftesai na ksana arxiseis meta apo 3 xronia?

dld exeis na pekseis 3 xronia?

 

Tha paratiseis to l2 se 1 mera.. den yparxei l2 pia. ksexase .. :(

oi kales epoxes perasan..

 

A kai kati allo.. ama vreis enan kalo server xwris donate, corrupt GMs,

ta noobia pou kanoun use PHX kane me ena pm na mpw.

 

Me filikous xairetismous,

Killer666.

Link to comment
Share on other sites

skeftesai na ksana arxiseis meta apo 3 xronia?

dld exeis na pekseis 3 xronia?

 

Tha paratiseis to l2 se 1 mera.. den yparxei l2 pia. ksexase .. :(

oi kales epoxes perasan..

 

A kai kati allo.. ama vreis enan kalo server xwris donate, corrupt GMs,

ta noobia pou kanoun use PHX kane me ena pm na mpw.

 

Me filikous xairetismous,

Killer666.

 

nai eixa 3 xronia na peksw kai psaxnw edw kai 2 meres k dn exw vrei tpt kalo, kai gia auta pou les exeis dikio (distixws)

..

 

euxaristw gia to reply devangell, apla na episimanw oti psaxnw enan server girw sta x5-x7 xp xwris gm shops klp, thx gia to endiaferon pantws

Link to comment
Share on other sites

Loipon filaraki egw prospika pezw ston C6 www.l2liberators.com gt paizw me tin parea mou ekei gia plaka kai einai o server pou dn exei toso poli corruption kai donators.Ontws L2 pia dn iparxei kai oi epoxes tou Hellbound kai Kamael teliosan...twra pas na skaseis vortex kai trws backstub apo tous apeirous daggers.... Stin periptwsi sou pou 8es Low Rate protinw www.l2ex.pl kai www.raidfight.com pou einai ta mona server pou mporoun na legontai LINEAGE II SERVERS me oli tin enoia tis le3is kai einai pragmatika psagmena server me swstous an8rwpous pou 3eroun ti kanoun.Egw paizw L2 apo C5 kai to exw psilobare8ei...stamatisa gia 6 mines omws otan prwtobgike o Gracia Part I gia na pe3w WoW alla 3enerwsa ti zwi mou me to "cartoon" Engine Graphics pou exei h Blizzard. Pistepse me, o Freya pou bgenei se kati mines dn einai tpt to fobero kai dn nomizw oti aksizei kapoios na perimenei....apla 8a sinexizei na gemizei o topos me daggers. Mallon me auta pou exw akusei me tis elaxistes wres pou exw paiksei 8a arxisw AION ston Official.Mporei na akseizei pio polli. :P ;) A! kai ama katafereis pote kai breis NO Corruption NO Donate kai 100%(stin pragmatikotita) Balance stile mou kana PM...8a boi8seis olous tous Gamers pou pezoun se Private Servers!! ;D

Link to comment
Share on other sites

oi arxaoi imwn progonoi (vlepe e-global-bnb-thegame C3-C4)  ta katafernan kalitera tlk hehe...tespa ap oti katalavainw dn iparxei server swstos

 

Megasus pantws an arxisete kai eseis otidipote (aion klp) me tin parea sou 'h se kanena l2 server tis prokopis rikse mou ena pm edw (exw kali proipiresia sta MMO :P )

Link to comment
Share on other sites

se sigkrisi me ta twrina dedomena 100%

 

Από τεχνική άποψη μπορεί. Από πλευράς GM με τίποτα.

 

Demonas, artec κτλπ όρισαν τι εστί Έλληνας GM.

Link to comment
Share on other sites

Από τεχνική άποψη μπορεί. Από πλευράς GM με τίποτα.

 

Demonas, artec κτλπ όρισαν τι εστί Έλληνας GM.

 

o re thirio pou ton thimase ton Demona meta apo tosa xronia :P

 

kai nai na pw tin alitheia oi gm apla dn ipirxan

Link to comment
Share on other sites

o re thirio pou ton thimase ton Demona meta apo tosa xronia :P

 

kai nai na pw tin alitheia oi gm apla dn ipirxan

 

Ήταν αργότερα GM και στο crazy. Ένα ρωσοελληνικό server. Τα ίδια σκατά και εκεί :P

Link to comment
Share on other sites

gia na breis kati san e-global prepei na psakseis c5 client kai katw!!!

kai sou proteinw na min mpeis se kanenan gracia server gt opws eipes exeis na pekseis 3 xronia kai ama mpeis se gracia epilogue tha sou fanei allo game!!!

Link to comment
Share on other sites

gia na breis kati san e-global prepei na psakseis c5 client kai katw!!!

kai sou proteinw na min mpeis se kanenan gracia server gt opws eipes exeis na pekseis 3 xronia kai ama mpeis se gracia epilogue tha sou fanei allo game!!!

 

Και αυτό σημαίνει πως πρέπει να μείνει στην εποχή των σπηλαίων για πάντα;

Link to comment
Share on other sites

Καλοί L2Servers δεν υπάρχουνε ποια =/

υπάρχουνε 2-3 όμως δές

Click meh-3,5k ppls online

Click meh-1,5k ppls online,άνοιξε πριν απο 3 ημέρες

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...