Jump to content

Poio server paizete kai giati?


Recommended Posts

Doste mou kiales epiloges....pragmatika apo ton martio 2009 pou bgike o Final kai meta kati ligo egine me ton L2Excavate kai apo tote ta high rate servers exoun ginei ola BLAKEIES.....kai psaxnw mipws kai brw kanena IL server alla mataia....pragmatika doste mou ena server pou na min klaei o ka8e blakas gia ta nerfs pou ekane o admin kai na min xreiazetai na alazw chars ka8e  bdomada epidi eklege enas blakas kai anagkastike enas GM na ton kanei nerf....Kai na min exei full dagger kai archer server....ta exxw dei ola...

Link to comment
Share on other sites

egw prosopika pezw ston l2 stars !! einai bebea low rate server x20 alla einai poli eukola ola dld apo craft kai etc einai eukola kai pisteuw einai kai para poli kalos gt einai ligotero apo 1 mina anixtos kai 3epernaei ta 2k atoma :)

Link to comment
Share on other sites

ναι μια χαρα ειναι...1000+ online...

wraia euxaristw para poli tha mpw kai tha sou pw entiposeis :)

kati allo entelos akiro epidi eimai new edw ta asterakia p einai katw apo to name sou pos ay3anontai?dld egw exw 1 pos tha ginoun parapano?:P

Link to comment
Share on other sites

wraia euxaristw para poli tha mpw kai tha sou pw entiposeis :)

kati allo entelos akiro epidi eimai new edw ta asterakia p einai katw apo to name sou pos ay3anontai?dld egw exw 1 pos tha ginoun parapano?:P

Αυξάνονται ανάλογα των δημοσιεύσεων.

 

Για περισσότερες λεπτομέρειες.

Click me!

Link to comment
Share on other sites

L2G-Oldschool einai C4 .. exei pl donate alla oi perisoteroi donators einai NOOB kai etc me ligo farm 8a mporeis na tous ri3eis an fisika 3ereis na pezeis ... ;)

Πολύ corruption... έχω δεί photos με ατομα που κουβαλάνε 40k fire/90k water/70kwind/2k enria κ.λ.π....

Link to comment
Share on other sites

Πολύ corruption... έχω δεί photos με ατομα που κουβαλάνε 40k fire/90k water/70kwind/2k enria κ.λ.π....

nai ontos kai egw to exw dei kai exw dokimasei na pexw apo enan filo mou pou epeze kai ton eixa brei ston l2 mafia kai mou eipe na mpw alla den mou aresei katholou :)

Link to comment
Share on other sites

http://exclusive-network.eu/ <<<< gt apla ta spaei !!! einai 1+1(diladi kaneis ena sub kai stackarei me to main sou) alla gia to sub 8elei kapoia items ! http://l2.hopzone.net/lineage2/moreinfo/Exclusive-Network/83616.html <<<<<kai h selida apo to hopezone mpeite kai ama dn sas aresei bgite pantos emena me arese arketa polu !!!! *_*
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...