Jump to content

bug gia c6!!!!


whitehero

Recommended Posts

Ego Kserw einai sta Pet ena armor gia pet to agorazeis 2.500.000 adena kai to poulas 9.750.000 adena

Akoma ena einai to Formal Wear to agorazeis 500.000 adena kai to poulas 2.500.000 adena

(Prosoxi Den Isxei se olous tous server :P)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gia sas pedia eimai new sto site. 8a i8ela na ma8w an kserete kana bug gia adena se server like

GvsE .Exw brei enan neo server kai psaxnw kana kolpaki gia na bgalw eukola adena. An mporeite boi8iste me.   

                                                -TY- kai Merry X-mas

Link to comment
Share on other sites

server pou exei gm shop = efkolos efkola adena gia pio logo na kathese se ena simio apo to na pas gia exp na vris kai kannenan na paris kai kana pk ;)

 

gia l2j milas etc? oxi l2off den pistevo na iparxi ston off tetio prama tha itan i katastrofitou

enoite pos einai gia l2j l2off den exi pezi na exi gm shop

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

gt den katalabeno katy monos me programa tha paris ta gemstone b ke i alli den tha boroune exigistemou ligo gt ama ta pernis esi aspoume ligotero apo 5k ke i alli pextes den tha ta buy ligotero apo  5 k  exigistemou afto pou den katalabeno

Link to comment
Share on other sites

to bug auto dn ginete mono me gemstones alla kai me pet items kai me to formal wear kapoies fores...oi perisoteroii to exoun fix alloi omws oxi..

BTW:s merikous server to agorazeis pio f8ina kai to poulas akrivotera alla dn symferei an o server einai x3k na kerdizeis 500k..:(

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...