Jump to content

[Guide]Pos katalavenete tous nooboserver


Recommended Posts

Kala ne pleon to hostaro server exei ginei karamela re file.Akoma  kai o tsiganos hostari tis photgrafies tis karotsas tou.palia den eixame servers na pe3oume kai 3afnika peftoune ouranokatebati.kai ekneurizome giati blepo pedakia na prospathoun na anoi3oun server kanontas ta adinata dinata.Akoma kai tsiboukia sou kanoun gia na tous doseis paypal me fortomena 70 euro na paroun dedi gia enan mina.Diladi eleos.An den mporeis na to ipostiri3is auto pou kaneis min to kaneis.Kai ego 3afnika tha anoi3o mia google kai tha petixo.

οκ ρε φίλε, πες την γνώμη αλλά δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείς άσχημες εκφράσεις.
Link to comment
Share on other sites

Kala ne pleon to hostaro server exei ginei karamela re file.Akoma  kai o tsiganos hostari tis photgrafies tis karotsas tou.palia den eixame servers na pe3oume kai 3afnika peftoune ouranokatebati.kai ekneurizome giati blepo pedakia na prospathoun na anoi3oun server kanontas ta adinata dinata.Akoma kai tsiboukia sou kanoun gia na tous doseis paypal me fortomena 70 euro na paroun dedi gia enan mina.Diladi eleos.An den mporeis na to ipostiri3is auto pou kaneis min to kaneis.Kai ego 3afnika tha anoi3o mia google kai tha petixo.

 

Το ότι είναι φθηνότεροι οι server σήμερα μόνο καλό είναι.

Κάποιοι δεν θέλουν να βάλουν donate (όπως εγώ). Όταν άρχισα τον δικό μου server ένα αντίστοιχο του μηχανήματος που έχω τώρα στοίχιζε 400+ ευρώ το μήνα.

Στην τελική καλύτερα σε φθηνό dedicated παρά στο σπίτι.

Το πρόβλημα δεν είναι ο κάθε server που ανοίγει αλλά οι παίκτες που παίζουν εκεί. Ματάκια έχουν και βλέπουν. Αν δεν βλέπουν σημαίνει πως δεν ξέρουν καν Lineage 2, αν δεν ξέρουν καν Lineage 2, τότε καλά να πάθουν. Παθάινεις και μαθαίνεις.

Με άλλα λόγια πάλι καλά που υπάρχουν και αυτοί οι server και μαζεύουν τους άσχετους και χωρίζουν την Ήρα από το στάρι.

Link to comment
Share on other sites

Nooboserver gia mena einai to GMTeam pou den einai kai toso ypeu8yno p.x na alazei patch 2 fores to mina...

Epidi dn kserei na ftiaksei ena kalo patch gia to server kai anagkazese na pigaineis sth seldia kai na katebazeis ksana kai ksana to patch...

Kai me auton ton tropo dn 8a xei kai kosmo opote No PPL = Noob Server!

Genikws na yparxun kala devs ...

Rolling Back Mono Otan Xreiazete kai etc..

Link to comment
Share on other sites

οκ ρε φίλε, πες την γνώμη αλλά δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείς άσχημες εκφράσεις.

 

kala den einai flame epidi eipa tsibouki :S sorry kiolas

 

Simfono me nekys

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Bravo re man! Poli oreo topic me ekanes kai gelasa xD! Pados afto pou les ta perisotera alithevun m exei tixi na leei o allos ston gm tha s klisw ton server ama dn me kaneis Gm kai tus kanun Gm les kai tha ton klisun xD

Link to comment
Share on other sites

19.Re o pateras mou emathe gia ton server ton kleino. kai mesa se liga deutera eimouna disconnected.Fadasteite ti egine otan to kalodio reumatos 3ilothike mazi me tin briza :P

xaxaxaxaxaxa....eliwsaaaaaaa

 

nai re file etc einai ta pragmata!

Link to comment
Share on other sites

apo tote pou ftiaxtike to l2j to lineage exei xasei tin a3ia tou giati kai i koutsi maria anoigei enan server.

Αυτό ήταν πετυχημένο.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...