Jump to content
  • 0

[Searching L2J Developers]Gia Project L2J-Absolute


NoSti*

Question

Mias kai to proigoumeno topic tou OverMe ekleise epeidi efage ban... Eipa na ani3o egw 3ana to topic kai na zitiso help apo esas an thelete na simetexete...

 

Lpn Zitame Developers pou na 3eroun apo java codes... episis na exoun asxolithi me to na perasoun codes stn server tous...

 

Edw einai to dokimastiko site tou project.. Forum

 

Dn thelw na dw spam.. Opoio dw oti einai spam tha pw se kapoion mod na svisei ta post ekeina... Kai defteron den thelw na dw post pou na vrizete kai na lete ma pou pas ama dn 3es to ena k to allo...

 

Oute eseis stn arxi dn 3erate tpt k siga siga mathate k etc tha mathoume k emeis......

 

Opoios Thelei Na Voithisei As Mou Kanei Ena Pm Kai As Mou To Pei...

L2J-Absolute Team

NoSti*

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

Mias kai to proigoumeno topic tou OverMe ekleise epeidi efage ban... Eipa na ani3o egw 3ana to topic kai na zitiso help apo esas an thelete na simetexete...

 

Lpn Zitame Developers pou na 3eroun apo java codes... episis na exoun asxolithi me to na perasoun codes stn server tous...

 

Edw einai to dokimastiko site tou project.. Forum

 

Dn thelw na dw spam.. Opoio dw oti einai spam tha pw se kapoion mod na svisei ta post ekeina... Kai defteron den thelw na dw post pou na vrizete kai na lete ma pou pas ama dn 3es to ena k to allo...

 

Oute eseis stn arxi dn 3erate tpt k siga siga mathate k etc tha mathoume k emeis......

 

Opoios Thelei Na Voithisei As Mou Kanei Ena Pm Kai As Mou To Pei...

L2J-Absolute Team

NoSti*

dose me se pm to msn s ...apo java codes exo kserw na pernaw
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kane me pm na s pw email k etc na me kanis invite.

alitheia to les twra??? i mas koroideveis??

nosti kses pios eimai xoseme kai mena an dn katalaves pios eimai Discographies mono ayto s lew ;)

k tha milisoume k sto msn...

 

Thnx coyote for cleaning...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dld opios 8elei na mpei 8a doulepsei "e8elontika"?

dld esi ti thes na dwsw??? mipws na tous pliroso?? ethelontika gia na kanoume ena project kalo k na einai dwrean.. gt twra ola twra gia na ta pareis prepei na pliroseis.. :/ ..

dn s koroidevw kane m pm.

ok
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dld opios 8elei na mpei 8a doulepsei "e8elontika"?

dld esi ti thes na dwsw??? mipws na tous pliroso?? ethelontika gia na kanoume ena project kalo k na einai dwrean.. gt twra ola twra gia na ta pareis prepei na pliroseis.. :/ ..ok

Φιλε μου Nosti τώρα πλέον κανεις καλός developer δεν δουλεύει free αυτό να το ξέρεις.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Φιλε μου Nosti τώρα πλέον κανεις καλός developer δεν δουλεύει free αυτό να το ξέρεις.

 

an deis ti grafw tha katalaveis.. lew opoios thelei k goustarei na to kanei afto as m kanei ena pm.. dn zitaw kapoion para tn thelisi tou.. an goustarei k to exei sto ema tou as mpei sto team... dn tn piezei kanenas.. an thelei na mpei k na figi kanena problima episis.... dikia tou epilogi einai... oti exete k thelete kante m pm...
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...