[Erotish] Pos Fiaxno to system na kanei connect stin ip mou?

hello. thelo na rotiso an ginete na fiakso to system tou interlude na kanei connect sto hostname mou gt den exo static kai pezo apo no-ip domain . ginete auto na to rithmiso se ena arxeio tou system? ty

nai re file efkolo.. katevazeis to prog l2fileedit .. (kane search kai tha to vreis, den mporw na to kanw upload tora giati exw dial up) anigeis me afto to prog to l2.ini ston system fakelo..

kai tha deis afto..

LocalMap=Entry.unr

Host=

Portal=

MapExt=unr

EXEName=l2.exe

SaveExt=usa

Port=7777

Class=LineageWarrior.MFighter

ServerAddr=82.103.128.194

IsL2NetLogin=True

allazeis to kokkino me to domain sou.. px lineage2foreva.no-ip.org ...  ;)

nai re file efkolo.. katevazeis to prog l2fileedit .. (kane search kai tha to vreis, den mporw na to kanw upload tora giati exw dial up) anigeis me afto to prog to l2.ini ston system fakelo..

kai tha deis afto..

allazeis to kokkino me to domain sou.. px lineage2foreva.no-ip.org ...  ;)

se euxaristo poly. apla ithela na rotiso an doulevei me domain name auto to l2.ini ;)

proekipse ena problima kai den mporo na katalavo ti fteei. fiaxno to l2.ini na pezei sto domain mou apo to no-ip kai epita afou patao na treksei to l2 apo to system perno application error "the memory cannot read".

kamia idea?

profanos den to eftiakses sosta.. otan se rotisei to prog me ti kodikopisi na to kodikopiisei prepei na epilekseis 413 .. mipos patises 414 ?? .. an patises 413 tote ti na pw.. stile ena pm (i grapse edw) to domain sou na sto ftiaksw egw

profanos den to eftiakses sosta.. otan se rotisei to prog me ti kodikopisi na to kodikopiisei prepei na epilekseis 413 .. mipos patises 414 ?? .. an patises 413 tote ti na pw.. stile ena pm (i grapse edw) to domain sou na sto ftiaksw egw

oxi oxi kamia sxesh. ekana ena xazo lathos sta arxeia pou ta exo kanei 5 copy gia backup kai evala to kodikopihmeno .exe kai oxi to apokodikpihmeno :-/

thanks pantos pou asxolithikes file mou :)

• 2 weeks later...