Jump to content

[gr] Gerero


Vazelos

Recommended Posts

agori mou niw8eis? Sou eipa na min mou ksanamiliseis? To dianoitiko sou epipedo den einai akoma sto level mou na milisoume. Zitaw enan mod na se kanei warn in public giati se bare8ika pia to      ka-ta-la-bai-nei-s?

 

 

pantos efages poli xesimo apo morian olo sti mapa irthe

 

 

kopse ti mlkia 8a tiflw8eis

Link to comment
Share on other sites

pffff.

 

Ok Ok, paw paso... reported ston 8eio Noble otan mpei na balei taksi....

 

Den tin paleutete pados... katheste kai tsakoneste mprosta apo ena PC...

 

@Proidopoihsh!

An dw estw kai ena flame edw twra -1 karma kai ban request by me.

Link to comment
Share on other sites

  To dianoitiko sou epipedo den einai akoma sto level mou na milisoume.

 

 

 

 

dld esi pragmatika eleeinos filaraki m eleos level afto mono ena kameno tha to elege

 

episis kati akoustike pos gt dn kano to flame sto public

 

epidi douleuo kai ksero pos einai na tsakonese ksero kai pos ala kai to pou prepei na tsakonese an tsakonomoun kathe mera ego sto magazi me ton kathena mprosta se olous dn tha ipirxe magazi pia giauto kalitera ta pm kai ta face to face para sto public afti ti mlkia mono merika zwakia tha tin elegan kai telika apodixtikate oloi zwakia

 

mprabo sas zwa

 

tespa epidi sas barethika kai barethika tis mlkies olon sas edo mesa apo ton vazelos kai revenger mexri ton darkslayers, morian kai MD kano delete to acc kai zwakia ante gia sas poli tha ithela mia mera na do otan tha bgite stin kinonia ti tha kanete

 

kserete ti??? tpt

Link to comment
Share on other sites

dld esi pragmatika eleeinos filaraki m eleos level afto mono ena kameno tha to elege

 

episis kati akoustike pos gt dn kano to flame sto public

 

epidi douleuo kai ksero pos einai na tsakonese ksero kai pos ala kai to pou prepei na tsakonese an tsakonomoun kathe mera ego sto magazi me ton kathena mprosta se olous dn tha ipirxe magazi pia giauto kalitera ta pm kai ta face to face para sto public afti ti mlkia mono merika zwakia tha tin elegan kai telika apodixtikate oloi zwakia

 

mprabo sas zwa

 

tespa epidi sas barethika kai barethika tis mlkies olon sas edo mesa apo ton vazelos kai revenger mexri ton darkslayers, morian kai MD kano delete to acc kai zwakia ante gia sas poli tha ithela mia mera na do otan tha bgite stin kinonia ti tha kanete

 

kserete ti??? tpt

 

Febgeis sthn anatolh?

 

Drama...

Link to comment
Share on other sites

egw den 3ero kanenan sto real opote den vrizo kanenan ama exete kati esis oi 2 den prepi na to bgazete parae3w kratisteto gia esas..(ton tsakomo enoo min nomizete tpt allo''lol'')

oxi re filaraki to sosto einai afto p lene ta paidia na to mathi olos o kosmos oti tsakothika ego me ton vazelo ma etsi prepei na ginei prepei na simerizomaste ta prob ton alon
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...