Jump to content

[GR]Please Vrite Mou Mia Lysh!!


NexiM

Recommended Posts

egw oli mera sto pc eimai kai akouw mousikh kai spammaro sto MxC xD kai se 10 min pao gia ypno gt barethika

 

Ανάλογα τον οργανισμό παίζουν πολλά πράγματα ρόλο. Εσύ είσαι τυχερός τι να πω :D

Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα τον οργανισμό παίζουν πολλά πράγματα ρόλο. Εσύ είσαι τυχερός τι να πω :D

ntaksi ama eixa twra to gomenaki den 8a eliwna xD (xwrisame opws kserete xD)
Link to comment
Share on other sites

Paidia egw p ksipnaw to prwi stis 8, koimamai apo to mesimeri ws to apogeuma k meta to bradi me pernei o upnos me to p ksaplwsw ti na pw?? ;D

 

File m ola einai mesa sto mualo s.. apla ksaplwse k adiase to.. mi skeftesai "dn 8a mporesw na koimi8w" gt tote einai p ontws dn 8a koimi8eis!

 

Kleise ta matia s k xalarwse, dn mporei na ginei pio aplo =)

Link to comment
Share on other sites

Piase ena gomenaki gama to ka8e brady kai 8a deis pos 8a se pernei o ypnos ^^

Tha parakalousa na mhn milate gia aytO to thema gt prin liges meres xwrisa..............GIA TN ADERFO TS..kai m prokali neyra..:/ ..thanks

Link to comment
Share on other sites

Tha parakalousa na mhn milate gia aytO to thema gt prin liges meres xwrisa..............GIA TN ADERFO TS..kai m prokali neyra..:/ ..thanks

pali more mlka??? ti sxesis einai aftes pou kaneis esi re?? me ti kaneis sxesis tha ithela na mathw me poukamisa i me alithina koritsia?? ele0s pali xwrises prin 2 vdomades eixes xorisi.. ele0s eisai..
Link to comment
Share on other sites

re file me mlkies asxoleise twra.

klise to pc k telos eleos.

to idio exw pa8ei k egw dn me eperne sto spiti upnos omws sxoleio koimomoun or8ios.

ksekola gia 1-2 meres apo to pc k telos.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως είναι λυπηρό να βλέπουμε τέτοια είδους τοπικς

Link to comment
Share on other sites

kala tha sou pw kati pou piani se emena kai se allus ekatomiria anthorpus.Klise ta matia kai metra mexri oso boris kai kurastis kai meta polaplasiase afton ton arithmo x7.Ama den kimithis exis mega provlima :D

Link to comment
Share on other sites

Klise ta matia sou, xalarose oso perisotero mporeis, Skepsou ti tha itheles na simvei tin epomeni meta stin Kathimerinotita sou, h skepsou to pio oreo pragma :D p tha itheles na apokthseis, Vale to mualo sou na skeftete polla kai diafora gia na to Kouraseis. :D Mexri na peis ftanei toso :D

Link to comment
Share on other sites

aplh h lysh!pes sth mana sou na sizitisete opws sizitaei me tis files tis.se ~10 min 8a eisai pio koimismenos kai apo nekro XD

 

h aplws kopana to kefali sou ston toixo mexri na lipo8imiseis :D

Link to comment
Share on other sites

Klise ta matia sou, xalarose oso perisotero mporeis, Skepsou ti tha itheles na simvei tin epomeni meta stin Kathimerinotita sou, h skepsou to pio oreo pragma :D p tha itheles na apokthseis, Vale to mualo sou na skeftete polla kai diafora gia na to Kouraseis. :D Mexri na peis ftanei toso :D

po re akoy ti exo pathi egw...kimame,kai xipnao stis 3:50 ximeromata kai xanakimame kai kathe vradi to idio 3:50.Mipos ftei pou kitao tin ora kathe tris kai ligo?
Link to comment
Share on other sites

po re akoy ti exo pathi egw...kimame,kai xipnao stis 3:50 ximeromata kai xanakimame kai kathe vradi to idio 3:50.Mipos ftei pou kitao tin ora kathe tris kai ligo?

same edw omws egw ksipnaw ka8e mera stis 5 xD
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...