Jump to content

Recommended Posts

Posted

an einai to safe oso kai to max oloi einai isoi kai einai vlakia...i magkia einai na to kaneis monos s ++ kai na eisai poli tuxeros..safe=max < L2 ...

den einai vlakeia apla to enchant den deixnei oti exeis kai kapoia ikanothta asxeta pou kapoioi xrhsimopoioun bug se kapoious svrs kai kanoun max + alla an exeis idia + me kapoion tote axizeis na kaneis pvp alla to na exei kapoios + 10 kai o allos + 30 kai na ton rixnei den nomizw oti apodeiknyei kati gia afton afth einai h gnwmh mou kai makari na mhn yphrxe to + sto L2  :)

Posted

1on) Giati Na Paikseis Server p To Safe Na Einai Iso Me To Max???

2on) To oti 8a Eiste isoi dn exei sxesi An o Allos Dn Kserei Na paizei Ti na To kanei to +30 weap.

3on) Opoios Exei Max=Safe Se server Einai kai Noob Server Kai Noob Admin.

4on) Dn Bgazei Kapoio Noima to Max P.x Na ine +50 Kai to Safe +50 etc Dn einai?? Kataraxas Etc dn ma8aineis To Lineage Einai Farm Xp PvP Oxi Na Ta breis Ola etoima. /End>]./

Kalitera na paikseis se ena server me x7 rates official na katalabeis ti 8a pei Lineage.

Kai Oxi Mono Na to kaneis  +++ Monos sou Alla Na Bgaleis Kai Monos Sou to Weap P 8es na kanei Enchant Me Farm Na Zoristeis Ligaki.

Posted
" post="799984" timestamp="1262954328"]

1on) Giati Na Paikseis Server p To Safe Na Einai Iso Me To Max???

2on) To oti 8a Eiste isoi dn exei sxesi An o Allos Dn Kserei Na paizei Ti na To kanei to +30 weap.

3on) Opoios Exei Max=Safe Se server Einai kai Noob Server Kai Noob Admin.

4on) Dn Bgazei Kapoio Noima to Max P.x Na ine +50 Kai to Safe +50 etc Dn einai?? Kataraxas Etc dn ma8aineis To Lineage Einai Farm Xp PvP Oxi Na Ta breis Ola etoima. /End>]./

Kalitera na paikseis se ena server me x7 rates official na katalabeis ti 8a pei Lineage.

Kai Oxi Mono Na to kaneis  +++ Monos sou Alla Na Bgaleis Kai Monos Sou to Weap P 8es na kanei Enchant Me Farm Na Zoristeis Ligaki.

to x7 pou les gia mena pleon einai vareto kai to safe kai max den lew na einai + 50 an kai kapoioi svr eixan ena tetoio enchant system kai eixan panw apo 100 ppls to pedema egw proswpika to exw faei me to koutali kai kapoios svr safe = max den einai kai ypoxrewtika noob svr dld den nomizw oti an exei farm gia na pareis weap kai armor sta exei ola etoima

Posted

http://l2eclipse.ucoz.net/

Safe Max Same : +21

Exp,Sp,Adena :1000X

Alla An pisteveis pws enas server me same safe max tha mini online...

Ti na pw..............

Just Look Around Gia New Server Kathe 2 Eydomades ;)

esi apo kei to simperanes pos dn tha mini online??
Posted

http://l2eclipse.ucoz.net/

Safe Max Same : +21

Exp,Sp,Adena :1000X

Alla An pisteveis pws enas server me same safe max tha mini online...

Ti na pw..............

Just Look Around Gia New Server Kathe 2 Eydomades ;)

exoun meinei poly online me safe =max sto parelthon opws kai o athebaldt htan enas poly epityxhmenos svr me safe = max  kai enas gracia pou eixe 90% pou hsoun leader mou :) htan poly epityxhmenos genika oi safe = max svr den einai fail gt kai alloi kaloi svr exoun kleisei pou exoun dyskolo enchant system

Posted

exoun meinei poly online me safe =max sto parelthon opws kai o athebaldt htan enas poly epityxhmenos svr me safe = max  kai enas gracia pou eixe 90% pou hsoun leader mou :) htan poly epityxhmenos genika oi safe = max svr den einai fail gt kai alloi kaloi svr exoun kleisei pou exoun dyskolo enchant system

to 3analew...to safe=max ginetai gia balance logous

opote an einai high enchant poio to nohma???:S