Jump to content
  • 0

[HELP]Database Accounts Table

Question

Posted

Kalispera paidia katarxas....

Loipon na mn ta polilogoume exo to eksis problhma kai xriazome tin boithia sas....

Mpeno stin db t server m kai mpeno sto accounts table.Mou vgazei kanonika to username t paidiou

alla to pass to vgazei etsi

Username:lineage2 p.x

Password:USa6V84IVvwEeqsQLO+O1BLpEZQ=

Mipos kserete pos to spame afto na fani to pass kanonika?? thanks..

To msn m einai okanenasgr@hotmail.com

13 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

pedia exw tin db 1os server dn mporo na po name soz kai 8elo na spaso ta accounts se opoion help 8a t po kai ton server

8a t doso kai pass me admin account o server tora einai online

Ksexasa quote :) dn ginete...gt 8es na to spaseis??Tongue mhpws to paidi exei items se kana allon server???Tongue

• 0
Posted

den ginete me tin kamia omos na vris to pass to kanonika ego k esy!! to epsaxa poly kala pistepse me.... 3 wres ta pada kitaxa... des k edo pou ixa aniksi 8ema alla .... http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=104535.15

apo oti exo katalavei einai liga atoma afta pou mporoun na ta apokodikopiisoun :/

tipota den einai akator8oto.... edo exoun kanei ala kai alla k den mporoun na to apokodikopiisoun? alla den to xeroun pola atoma giati fadasou ti 8a ginotan......!!..!!....

kales giortes apo emena!!

• 0
Posted

Pes oti kapios user s to 3exasei mporeis panta na t to alla3eis xwris na 3ereis to palio t pass..

D:\server\login\startAccountManager

• 0
Posted

Eiparxei program gia na to spaseis eine kleidomena ta password..

Alla ta password ama thes na ta allakseis efkolo eine..startSQLAccountManager.bat peigene patas 1 vazeis to ID) meta sto password vazeis to new password pou thes na exei o player..

• 0
Posted

Alla ta password ama thes na ta allakseis efkolo eine..startSQLAccountManager.bat peigene patas 1 vazeis to ID) meta sto password vazeis to new password pou thes na exei o player..

To ksero filos kai euxaristo gia to endiaferon s alla exw tin db t server to na alakso to pass mporo na mpo sto pc m mono oxi ston server an me katalaveneis..

Exw pari tin db t server kai tin evala ston server m kai ton sikono me localhost

giafto 8elo na spaso to pass allios to alaza mono kai telos :)

Kales giortes kai kala Xristougena se olous

• 0
Posted

To ksero filos kai euxaristo gia to endiaferon s alla exw tin db t server to na alakso to pass mporo na mpo sto pc m mono oxi ston server an me katalaveneis..

Exw pari tin db t server kai tin evala ston server m kai ton sikono me localhost

giafto 8elo na spaso to pass allios to alaza mono kai telos :)

Kales giortes kai kala Xristougena se olous

tr prosfata ekana kai egw ena topic tetio kai m eipan dn ginete tpt...

opote kalitera lock...

• 0
Posted

pfff berdefthka ksanapes ti 8es 3eka8ara.....na se help na to lock to topic...

Filaraki gia na katalavis..Epekses Dragon-Network??? o gm evgale sto forum ta ban accounts

me ta passwords kanonika ola giafto sinexizo na pistevo oti iparxi tropos na ta kanoume decrypt

..

• 0
Posted

Filaraki gia na katalavis..Epekses Dragon-Network??? o gm evgale sto forum ta ban accounts

me ta passwords kanonika ola giafto sinexizo na pistevo oti iparxi tropos na ta kanoume decrypt

..

mporei na einai l2off server..gt se l2jserver dn ginete

• 0
Posted

afou yparxi giati den mas to les k se emas pou psaxnoume na to vroume...

~~~~~~~~~~~

se l2off ta pass den ta dixni etsi?? ta dixni kanonika opos ta exei to acc?