[l2jatacker] kai me diaforetika port omg

pliz help me gia aftin tin foto p mporite na tin download alla kai na tin dite apo edo

port p.x ixa 3547 anti gia 7777 kodikous ixa ala3i apo pantou router kodiko stin l2jdb exw sto pc pantou gt??

http://www.4shared.com/file/174429594/71297a1e/atacking.html

sas parakalo help me perimenw pliz asap

pliz help me gia aftin tin foto p mporite na tin download alla kai na tin dite apo edo

port p.x ixa 3547 anti gia 7777 kodikous ixa ala3i apo pantou router kodiko stin l2jdb exw sto pc pantou gt??

http://www.4shared.com/file/174429594/71297a1e/atacking.html

sas parakalo help me perimenw pliz asap

About L2Jattacker:

• L2jattacker exei ftoiaxtei apo twn Dragon Hunter (Gold Member edw)

• Einai ftoiagmeno se Visual Basic, epishs akousta to OCX arxeio connection data 01 gia attacking kai apla entoles gia na kanei attack sthn ip mesa sto GAME SERVER only, apla to fix t einai mia sta port ean oxi tote mesa sta java anti attacker, exw ftoia3ei egw o idios omws ena L2JCracker to opoio 8a kikloforisei sths epomenes meres, auto 8a crackarei olokliro to pack kai 8a paei gia petama, to fix t dn 8a anakalif8ei efkola.

• Prosoxh, ean s kanoun Crack exei diali8ei to pack na to exeis ipopshn s... Russian Hackers Team* to team to opoio exei kraksei agria se Visual Basic Developing Coming soon...

• Oso gia to l2jattacker psakse lg edw sto MXC ean den breis kati tote :

Add msn: lifeowner@windowslive.com

◘ Mpainw pc sou, s dixnw Reasons kai thn logikh t attacker kai s ta fix kai eisai OK alla!

◘ L2JCracker dn eiparxh FIX! BACK DOOR CRACKER! WARNING!!!!

☻ Kalh s shnexeia.

About L2Jattacker:

• Einai ftoiagmeno se Visual Basic, epishs akousta to OCX arxeio connection data 01 gia attacking kai apla entoles gia na kanei attack sthn ip mesa sto GAME SERVER only, apla to fix t einai mia sta port ean oxi tote mesa sta java anti attacker, exw ftoia3ei egw o idios omws ena L2JCracker to opoio 8a kikloforisei sths epomenes meres, auto 8a crackarei olokliro to pack kai 8a paei gia petama, to fix t dn 8a anakalif8ei efkola.

• Prosoxh, ean s kanoun Crack exei diali8ei to pack na to exeis ipopshn s... Russian Hackers Team* to team to opoio exei kraksei agria se Visual Basic Developing Coming soon...

◘ Mpainw pc sou, s dixnw Reasons kai thn logikh t attacker kai s ta fix kai eisai OK alla!

☻ Kalh s shnexeia.

pw pw java einai to fix kai einai polu aplo kala

ta upoloipa p les einai sketes mparoufes

Exei ftiaxtei apo ton dragonhunter, einai se C++ kai oxi vB, mporei na kanei attack kai se forums (ektos to maxcheaters, ama prospathiseis na kaneis attack sto mxc s anoigei to www.own3d.com [min to dokimasei kaneis :P]) kai to fix einai para poly aplo.

akoma k firewall na valeis den tha pernane ta flood packets.

egw exw l2jfree kai l2jdot gia to dot den me niazi gt einai o pvp server o rpg omos nai...

8a miliso ston filo m p exi kani to pack 8a t po oti akribos m ipate efxaristo pantos n exete tpt alo na pite piteto gia na paroume kai ales gnosis

h

l2jarchide 3ero to exi fix alla exi ala bug :S

an mporite di3te m odigies to pos na to kanw dld sintoma gt apo to spiti exw ban kai den mporo :S

h kaliteri lisi apo DDOS einai edo alla 8elei pola lefta pragma pou den 8a to ekana akoma k ean o server evgaze parapano apo afta pou zitane  se afto to site :D

500 euro zitan imarton..

http://www.blockdos.net/

e helparemas esu re c p 3eris egw tin tifla m den 3erw op frend m 8a to kani p 3eri pio pola aplos pite m gia na t pw gt aftos den 3eri tpt apo l2jatacker na pernai anti-hacks kai na ftixni server 3eris kalous mono anti atacker dne 3eri...:S

Prwtwn eise Wrong Section

Defteron afto mpwreis na to fix mono me Java Code,diladi prepei na kaneis Compile to pack sou

H L2JArchid to exei eidei fix to l2jattacker..

Eisai oti nane , pragmatika .. stiximatizw tin kopela mou oti den ksereis giati kanoume compile k giati xrisimeuei

e helparemas esu re c p 3eris egw tin tifla m den 3erw op frend m 8a to kani p 3eri pio pola aplos pite m gia na t pw gt aftos den 3eri tpt apo l2jatacker na pernai anti-hacks kai na ftixni server 3eris kalous mono anti atacker dne 3eri...:S

file  prepei

1: na  prospa8iseis na fix to pack sou

2: otan 8eleis na min sou kanoun kai polla pragmata ma fou exeis fix to pack 8a baleis  pass stin mysql kai stin navicat oste na einai diskolo  na kanoun kati ... gia to hack me tin ip pou leei to  palikari oRadioDJ den ta exw 3anadei pote.. kai den 3ero  pou basizete i isodos  tou  hack.. ama basizete stin myqsl i  stin ip tote  prepei na profilaktis para poly kala...

About L2Jattacker:

☻ Kalh s shnexeia.

kala man me ekanes kai eklasa sto gelio

kala man me ekanes kai eklasa sto gelio

Ton Prosbaleis re ;D

Edw Millame Gia l2jattacker Pou Egine Se vB.<3

RadioDJ Sunexise kai se liges meres 9a gineis kai hacker esu :)

This topic is now closed to further replies.

• LGBTQ!! ⋐⋑ (209) 876-5519 Love Spells In Atlanta, GA Psychic Reading Black Magic Spells Marriage spells Divorce spells Psychic Readings | Astrology | Love Spells | Black Magic spells | Witchcraft Spells | Spell Caster | Voodoo spells | Marriage spells | Divorce spells | Attraction spells | Bring back lost lover spells REUNITE WITH AN EX LOVER IN 72 HOURS If your lover is gone, don’t be desperate anymore! You are a few clicks away from a prompt resolution of your problem: We will our spiritual powers to bring him/her back Let us show you our method with zero chances of rejection. Don’t waste your precious time; get your lover back NOW! MAKE HIM/HER LOVE ME Don’t wait for the deluge and make him or her love you now. This service will create a great alchemy between this person and you. In just a few weeks, you can make the person you dream of falling in love with you. We recommend you to combine this service with a Marriage ritual if you want this person to commit you. BREAK UP A RELATIONSHIP The perfect service to break up a relationship you don’t think legitimate. Your lover has gone with someone else Don’t hesitate to break them up as this ritual and prayer is very powerful and will Psychic Readings | Astrology | Love Spells | Black Magic spells | Witchcraft Spells | Spell Caster | Voodoo spells | Marriage spells | Divorce spells | Attraction spells | Bring back lost lover spells REUNITE WITH AN EX LOVER IN 72 HOURS If your lover is gone, don’t be desperate anymore! You are a few clicks away from a prompt resolution of your problem: We will our spiritual powers to bring him/her back Let us show you our method with zero chances of rejection. Don’t waste your precious time; get your lover back NOW! MAKE HIM/HER LOVE ME Don’t wait for the deluge and make him or her love you now. This service will create a great alchemy between this person and you. In just a few weeks, you can make the person you dream of falling in love with you. We recommend you to combine this service with a Marriage ritual if you want this person to commit you.
    • Psychic Readings | Astrology | Love Spells | Black Magic spells | Witchcraft Spells | Spell Caster | Voodoo spells | Marriage spells | Divorce spells | Attraction spells | Bring back lost lover spells REUNITE WITH AN EX LOVER IN 72 HOURS If your lover is gone, don’t be desperate anymore! You are a few clicks away from a prompt resolution of your problem: We will our spiritual powers to bring him/her back Let us show you our method with zero chances of rejection. Don’t waste your precious time; get your lover back NOW! MAKE HIM/HER LOVE ME Don’t wait for the deluge and make him or her love you now. This service will create a great alchemy between this person and you. In just a few weeks, you can make the person you dream of falling in love with you. We recommend you to combine this service with a Marriage ritual if you want this person to commit you. BREAK UP A RELATIONSHIP The perfect service to break up a relationship you don’t think legitimate. Your lover has gone with someone else Don’t hesitate to break them up as this ritual and prayer is very powerful and will Psychic Readings | Astrology | Love Spells | Black Magic spells | Witchcraft Spells | Spell Caster | Voodoo spells | Marriage spells | Divorce spells | Attraction spells | Bring back lost lover spells REUNITE WITH AN EX LOVER IN 72 HOURS If your lover is gone, don’t be desperate anymore! You are a few clicks away from a prompt resolution of your problem: We will our spiritual powers to bring him/her back Let us show you our method with zero chances of rejection. Don’t waste your precious time; get your lover back NOW! MAKE HIM/HER LOVE ME Don’t wait for the deluge and make him or her love you now. This service will create a great alchemy between this person and you. In just a few weeks, you can make the person you dream of falling in love with you. We recommend you to combine this service with a Marriage ritual if you want this person to commit you.
    • Psychic Readings | Astrology | Love Spells | Black Magic spells | Witchcraft Spells | Spell Caster | Voodoo spells | Marriage spells | Divorce spells | Attraction spells | Bring back lost lover spells REUNITE WITH AN EX LOVER IN 72 HOURS If your lover is gone, don’t be desperate anymore! You are a few clicks away from a prompt resolution of your problem: We will our spiritual powers to bring him/her back Let us show you our method with zero chances of rejection. Don’t waste your precious time; get your lover back NOW! MAKE HIM/HER LOVE ME Don’t wait for the deluge and make him or her love you now. This service will create a great alchemy between this person and you. In just a few weeks, you can make the person you dream of falling in love with you. We recommend you to combine this service with a Marriage ritual if you want this person to commit you. BREAK UP A RELATIONSHIP The perfect service to break up a relationship you don’t think legitimate. Your lover has gone with someone else Don’t hesitate to break them up as this ritual and prayer is very powerful and will Psychic Readings | Astrology | Love Spells | Black Magic spells | Witchcraft Spells | Spell Caster | Voodoo spells | Marriage spells | Divorce spells | Attraction spells | Bring back lost lover spells REUNITE WITH AN EX LOVER IN 72 HOURS If your lover is gone, don’t be desperate anymore! You are a few clicks away from a prompt resolution of your problem: We will our spiritual powers to bring him/her back Let us show you our method with zero chances of rejection. Don’t waste your precious time; get your lover back NOW! MAKE HIM/HER LOVE ME Don’t wait for the deluge and make him or her love you now. This service will create a great alchemy between this person and you. In just a few weeks, you can make the person you dream of falling in love with you. We recommend you to combine this service with a Marriage ritual if you want this person to commit you.
  • Topics