E-Global and L2Walker

MaxPower

ok kalos o demos ktl

de thelw na to paiksw kapws

alla http://www.maxbastards.gr/portal/viewtopic.php?t=110&highlight=bnb

mi mou ti lete kiolas

poios nomizeis eipe sto maxtor pos na vriskei ta token?

kalo boting

Me to post de thelw na meioso tin prospatheia tou maxtor

Einai monadiko to forum afto

Kai an den ipirxe tha botarane poli liga atoma

Pragma pou to thewrw adiko giati xalaei i isoropia tou game

An den kateliga se afto to forum na katevasw kapoia version tou walker isos na min itan gnwsti akoma i methodos evresis twn token se poli kosmo

Kai pali sinxaritiria ston maxtor gia to forum

sorry re su...pragmatika.kserw pws estan8ikes.sorry mlkia megalh afto pou eipa.den h8ela na se prosbalo.ontws an den isoun esu den 8a kserame...isos na mhn uphrxe kan afto to forum(gt ap oti nomizw ta 2 basika tou forum einai to maxtor help kai l2walker)

omws na sou pw kati?kai su de nomizw na ta brikes ola monos sou.isos to eides kai su kapou allou kai na to dwses ston maxtor kai aftos me ti seira tou se olous.opws kai na xei sorry(exw bre8i kai gw sthn idia 8esh me sena kai kserw pws nio8eis).

afta:)

Token=5F3B352E5D36362D36363D3D2D257854215E5B24

To proto moy post !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D to exo checkarei doyleuei

Gratz....To proto sou la8os!

To token allakse kai pali

If you log in with Walker you get banned instantly... (at least that's what happened to me)

I can't understand how they do this.

If any1 knows pls share it.

After global's latest autoupdate i can't log in even with the l2 c4 client...

edit:I created another char, logged in with walker and did not get banned. Now i got confused... :(

After the update I checked the token and found this: 5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F24

however it doesn't work. The previous one (313131315D39342D33313D3D2D257854215E5B24) works with walker but as soon as you log in you get banned.

At www.la2.gr is says that about 1000 ppl are online. I wonder how, since the new token doesnt work. I must have done sth wrong... just pls help me find out what. :)

ok... ignore what i said...

I did the same update again. Token is the same as before (313131315D39342D33313D3D2D257854215E5B24).

Client logs in normally.

If you check the ban list almost all bots got banned. wtf happened ???

yes, it works fine now. they did something in the morning though...

At 13:45 I just logged in, and deleted some items from my inv (I didn't even move). Seconds later i got disconnected and when I tried to log in again I realised I was banned. I don't understand why... If some1 could explain I would appreciate it :)

If any1 had the same problem post it here pls. If the gms did it on purpose they will do it again ...

pedia gamato to l2walker gia eglobal kanei kali douleia ....allla prepei na rwtiso mipos iparxei kai ingame walker gia eglobal.... exw akousei oti sou deixnei hp/mp twn pextwn ....an yparxei doste ena links kai info pws na to xrisimopoiiso

maxpower grapsane polloi sta forum gia to bots sta arxika xoria kai eidikotera twn nanwn mou banarane ta 3 acc xsanakana kai paki t aidia

afisa exthes ena kai to ebgala to prwi kai den to banarane mallon koitane sixna ekei kai banaroun acc den exei sxesi me token . mipos iparxei tropos kathe fora pou einai gm mesa na kanei automata logout ??!?!?