Jump to content
  • 0

[HELP]Database to 8eo m


georgeion

Question

Ok evgale error kati gia duplicate items kai eksafanistikan ola ta items.........pleon otan anigo to gameserver.bat trelenete kai trexei san kinigimeno xwris stamatimo...kai otan aniksa ta items sto database egine afto edo...

 

111wy.jpg

Link to comment
Share on other sites

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

To sigkekrimeno table egine crashed. Pithanon na pirakses kati sto game i sta arxeia tou pack sou kai na sou crashare to table.

 

To mono pou boreis na kaneis eine na peraseis pali to sigkekrimeno table , oste na doulepsei ksana to gameserver.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

To sigkekrimeno table egine crashed. Pithanon na pirakses kati sto game i sta arxeia tou pack sou kai na sou crashare to table.

 

To mono pou boreis na kaneis eine na peraseis pali to sigkekrimeno table , oste na doulepsei ksana to gameserver.

eleos

vale allo pack kai 3anakane install thn database ;) an den thes na tyraniese!

eleos x2

 

File kane aristero click sto table items kai pata Repair.. dn thimame ti akribos lei gt dn exo mysql sto laptop :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Eee??

 

Diskolo na crasharei ena table tis MySQL e?

 

Mou exei simbei kai i lisi itan auth . Episis polla atoma ixan auto to problima kai to fixaran sto telos.

 

Ta repair kai auta ta skeftesai prin ta peis?

 

@georgeion kane auto pou sou leo.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Eee??

 

Diskolo na crasharei ena table tis MySQL e?

 

Mou exei simbei kai i lisi itan auth . Episis polla atoma ixan auto to problima kai to fixaran sto telos.

 

Ta repair kai auta ta skeftesai prin ta peis?

 

@georgeion kane auto pou sou leo.

 

file asxoloume me java 3 xroneia genika m srv kai mlkies to exo pathi panw apo 15 fores giafto kati kserw :) akoume ... genika asxoloume me VB kai tetia ...
Link to comment
Share on other sites

  • 0

file asxoloume me java 3 xroneia genika m srv kai mlkies to exo pathi panw apo 15 fores giafto kati kserw :) akoume ... genika asxoloume me VB kai tetia ...

 

An den asxoliomoun , den tha ekana auta ta post sto Request Dev Help.

 

Oute kan tha eixa apopsi , oute kan tha milaga.

 

Mou exei simbei kai emena , gia auto kai to postara. Pithanon na iparxoun 2 tropoi .

Link to comment
Share on other sites

  • 0

An den asxoliomoun , den tha ekana auta ta post sto Request Dev Help.

 

Oute kan tha eixa apopsi , oute kan tha milaga.

 

Mou exei simbei kai emena , gia auto kai to postara. Pithanon na iparxoun 2 tropoi .

kita o tropos tou renistall i perno allo pack ine o klasikos opos to format sta windows .. alla panta iparxi kai kati allos i toulaxiston sinithos :D
Link to comment
Share on other sites

  • 0

kita o tropos tou renistall i perno allo pack ine o klasikos opos to format sta windows .. alla panta iparxi kai kati allos i toulaxiston sinithos :D

 

Den eipa na kanei reinstall tin database opos eipe o apo katw mou . Oute na alaksei pack.

 

Tou eipa na ksanaperasei to clean sql arxeio.

 

Anyway , /end here.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Den eipa na kanei reinstall tin database opos eipe o apo katw mou . Oute na alaksei pack.

 

Tou eipa na ksanaperasei to clean sql arxeio.

 

Anyway , /end here.

me to na ksanaperasi to table ton items ksana tha xasi ola ta items p ipirxan mesa an ixe enan online server ...
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...