Jump to content
  • 0

(HELP) 14860

Question

Posted

imoun mesa sto game kai xafnika efaga DC apo to game ... to pack einai 3 click n go tou light magic

mesa sto game itan k enas filos mou san GM kai ton rotisa ti ekane alla mou ipe tpt..

na kai oi photo..

i1281138_l2maj.jpg

re pedes exete na mou protinete kapio alo pack 3 click n go? exo provlima me navi kai ta alla programata gia afto den mporo na kano kanoniko server..

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

diladi?  den piraxa kanena npc  ;D

otan to epa8a imoun mesa sto game kai den ixa piraxi tpt... efaga DC me petaxe ekso kai QQ o server

• 0
Posted

Fisiko eine na sou parousiazei tetoiou eidous problimata , efoson xrhsimopoieis preconfigured pack.

Giati re anthrope mou den matheneis na kaneis compile , na katebaseis ena clean pack kai na doulepseis panw se auto ?

• 0
Posted

Commodus file mou exeis apolitos dikio... to 8ema einai oti exo provlima sto pc mou giati otan kano egatastasi mySQL mou vgazei error otan paw na to setaro kai ales fores mou vgazi provlima to navi... to pc pou exo petaei i7 epexergasti exei alla me ta palio vista pou exo pano einai gia petama..  malon 8a paro enan forito disko na peraso ta arxia tou pc mou k na ton kano format gia na xana kano egatastasi java navi mysql..

tora gia afto to provlima pou exo yparxi kapia lisi? me php mporo na ftiaxo diko mou server?

• 0
Posted

Δεν πιστεύω οτι υπάρχει λύση φίλε αυτα τα pack είναι μόνο για δοκιμές και for fun..Άμα θέλεις σοβαρό server πάρε ένα pack και κάνε compile αλλιώς πάρε ένα preconfigure αλλά ποτέ 3 clicks and go..

• 0
Posted

okz.. ti na po afou den yparxi lisi... :( thx pados pedes..

exete na mou protinete kapios me prostasia apo phx kai genika psilo fixarismeno?

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...