[Request]c3 mesh gia gods blade

paparas21

exei kaneis to systexture arxeio gia na kano to gods blade san to palio gods blade?

giati koitaxte pos einai pano mou to oplo http://img171.imageshack.us/i/shot00007w.jpg/

ta eixa kataferei kai to eixa ftiaxei to palio gods blade gia c6 ala to diegrapsa epeidi eimoun blakas. mipos ginete na ta katafero ama anoikso to LineageWeaponsTex.utx apo c3 client kai prospa8iso na bgalo ta arxeia tou gods blade kai meta na ta balo se LineageWeaponsTex.utx apo c6 client?

den exo c3 server c6 exo kai se ayto to oplo tou loipoun ta systextures giayto einai mayro.8imase to forgotten blade to palio pos itan ayto pou kratao stin fotografia einai mono pou einai mayro.

an to kano ayto tha troo sinexeia critical. exo prospa8isei balo ena utx me eikones gia ta tattoo mou c3 tis opoies tis eixa parei apo c3 server kai i8ela na tis balo se emena ala opote perno ena tattoo troo critical error xereis giati mou to kanei ayto?

simera den nomizo na ginete giati sto spiti mou den to exo to client enas filos mou to exei malon tha boreso ayrio na sto steilo.mipos ginete ayrio pou tha sou stilo to LineageWeapons na sou stilo kai ena alo arxeio me eikones gia ta tattoo mou? to pira apo enan server pou legete Illicit Awakening.

ok to arxeio ton eikonon sto stelno tora kai opote thes mou to dineis gia c6: http://www.mediafire.com/?c5gafzot2dj

eida ena video sou sto opoio ekanes to forgotten blade gia gracia final an 8imame kala. to utx pou ebales sta systextures sou to eixes parei apo alo client kai to ebales katey8eian sto gracia final kai den sou ebgale critical error otan pires to oplo pano sou?