I GOT BANNED AND I WANT TO KILL THE GM(E GLOBAL SERVER)

CAN SOMEONE TELL WEAPONS TO DESTROY A SERVER IM REALLY PISSED OFF MY 42 LVL CHAR GOONE LIKE THE WIND AND I WANT TAKE A MEGASTORM REVENGE THE GMS NAME(GM SPAM)EGLOBAL SERVER :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

You have just to wonder why they ban you :(

You can use help.htm or something like this and give all you make to other players, so they will rich lvl 75 easy and ss will be prob. Just remember what happend to bnb server!!!

RE MAN ELEOS

ELEGA SE ENAN OTI THA ANOIKSO TO CASTRO KAI O GM EIXE GINEI AORATOS APO PISO TOU KAI ESTI ME EIDE KAI ME BANNARE GTP...KAI DEYTERON TA ALLA EXPLOITS GIA EXP KAI SP DN PIANOUN.....SOU LEITOURGEI TPT? APO XP SP KAI ADENA?

Re c vgale ta kefalaia.

den einai mono to help.htm pou vriskeis edw. an 8es na katastrepseis ftiakse ena monos sou. edw einai gia na ginomaste ligo kaluteroi stous server pou paizoume kai oxi gia na katastrefoume oloklhrotika tous server pou paizoume.

Psakse kai ftiakse loipon

PS Eimai sigouros oti pali me kefalaia 8a apanthseis....

To mono cheat pou den spaei einai to cheat pou den to exoun polloi wste na ginei antilhpto. So pare to help tou maxtor kai diamorfwse to.

Katevase 2 ekdwseis, sugkrine kai skepsou pws na ftiakseis to diko sou.

• 4 months later...
To mono cheat pou den spaei einai to cheat pou den to exoun polloi wste na ginei antilhpto. So pare to help tou maxtor kai diamorfwse to.

Katevase 2 ekdwseis' date=' sugkrine kai skepsou pws na ftiakseis to diko sou.[/quote']

U mean u got something that works in e-global? I ask just to know if there is something that works, not to beg for it.