Jump to content

Θα θέλατε τον L2DeathWhisper πίσω?


Frank

Θα θέλατε τον L2DeathWhisper πίσω?  

66 members have voted

  1. 1. Θα θέλατε τον L2DeathWhisper πίσω?

    • Ναι!
      28
    • Όχι!
      38


Recommended Posts

Nai min xaseis esi... dld eleoc poso liwsimo prp na rixeis se aftn tn server g na katalaveis pws dn soO kanei kalo.. xD

koita itn poli telios server ala dn 8elw na xananixei egw... :/

Link to comment
Share on other sites

Ήρεμα μάγκες, μην τσακώνεστε. Εδώ απλά να εκφράσουμε απόψεις είμαστε, ήρεμα και ωραία. Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Nai,an alla3oun kapia basika pramata ....(Donates,Phx,L2net...)

Oxi,an einai opws htan!!

 

P.S. kserw oti to phx mpenei pantou alla mporoun na kanoun na min douleuoun ta script opws s polous server(eminence)

Link to comment
Share on other sites

ali8eia? to thema ine pws na t fixaroOn.. kai min mOO pei kaneis me to nophx.dll .  dn exw kanei search ala dn perimenw apadisei gt 8a vgoOme off section..  o Lunatic logiko ine na 8elei na xananixei k egw an imoOn kapote GM st nserver re i8ela ala ws player dn 8elw pia :/ daxi meta to wipe xererwsa ligo ala lew daxi dn prz. kanw nea arxi k liwnw me tis wres me skopo hero k meta klinei exetias toO versous (k dn prolava na vgw k hero).  :/

 

 

OXI - OXI - OXI - OXI

 

Link to comment
Share on other sites

osoi kanan donate htan korohda kai prin to wipe kai meta to wipe episis o server meta to wipe den htan ebistosinis oute ta project sas apo edw kai pera 8a einai poli ebistosinis osoi epezan dw dld 8a to kseroun

Link to comment
Share on other sites

osoi kanan donate htan korohda kai prin to wipe kai meta to wipe episis o server meta to wipe den htan ebistosinis oute ta project sas apo edw kai pera 8a einai poli ebistosinis osoi epezan dw dld 8a to kseroun

Προσωπικά, πιστεύω πώς όλοι οι Private Servers, κάμια μέρα θα κλείσουν. Το έχουν στο αίμα τους.  :D

Link to comment
Share on other sites

oxi.ftanei tosa p vgalate.

 

Πρόσεχε πως μιλάς, δεν θα ανέχομαι την συμπεριφορά του καθενός.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...