Jump to content
  • 0

[HELP]Server how remove Grade Penalty on l2j


ellinaras007

Question

Recommended Posts

  • 0

k omws dn t xoun ola t pack. i l2j sigkekrimena dn t xei.

parola ayta ginete me 2 tropous , eite mesw java , eite mesw sql. an 8es mesw java , psakse iparxcei shared st forum , an 8es mesw sql p einai k pio efkolo , apla dwse to skill S Grade Expertise , s olous ts pextes otan ftiaxnonte.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

k omws dn t xoun ola t pack. i l2j sigkekrimena dn t xei.

parola ayta ginete me 2 tropous , eite mesw java , eite mesw sql. an 8es mesw java , psakse iparxcei shared st forum , an 8es mesw sql p einai k pio efkolo , apla dwse to skill S Grade Expertise , s olous ts pextes otan ftiaxnonte.

an theo meso java,  pos tha to kano? basika ti na grapso sto search gia na to bro kai an thelo meso sql pos tha to kano mporis na me help?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Afto den einai compiled etsi mesa apo java den mporeis na to kaneis.kai den lei na exeis ena tetio pack.Alla psakse mesa sta arxeia tou /config/ mipws eiparxei tpt.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Afto den einai compiled etsi mesa apo java den mporeis na to kaneis.kai den lei na exeis ena tetio pack.Alla psakse mesa sta arxeia tou /config/ mipws eiparxei tpt.

sta config den exei tpt ta exo dei ola... pantos esy ti pack les na xrisimopoihso ???

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Afto den einai compiled etsi mesa apo java den mporeis na to kaneis.kai den lei na exeis ena tetio pack.Alla psakse mesa sta arxeia tou /config/ mipws eiparxei tpt.

peta3es kotsana dn ginete apo java pas kala ti les?

apo java einai auto

btw 8a psaxw na to brw kai 8a sou doso to code mazi me config

Link to comment
Share on other sites

  • 0

peta3es kotsana dn ginete apo java pas kala ti les?

apo java einai auto

btw 8a psaxw na to brw kai 8a sou doso to code mazi me config

 

Ermmm to kserw oti einai apo java alla to paidi exei preconfigurated pack.Den exei compiled.Diabase kala ti lew :

 

Afto den einai compiled etsi mesa apo java den mporeis na to kaneis

 .Pio pano eipe pws exei  preconfigurated pack.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Πρέπει να βάλεις ένα skill ωστέ να το έχουνε όλοι οι char από 1 lvl. Αλλά έδω εσύ χρησημοποιείς pre-pack, νομίζω πως το μόνο που ξέρεις να κάνεις είναι να βάζεις κατεβασμένα custom items :/ (Δεν το λεώ για να σε προσβάλω!)

Ελπιζώ να σε βοηθήσει ο KяaSh™.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...