Jump to content
  • 0

Linux Dedicated Server

Question

Posted

Paidia exw nikiasei enan kalo dedicated server se mia eteria(160 evro/mina) pou exei linux CentOS kai sindeomai me to putty.Mipws kapoios pou 3erei apo linux mporei na mou pei pos mporw na valw to arxeio .sql pou exw ston server mou mesa sto MySQL tou Dedicated Server? PLS pernane oi meres kai ego ego exw plirosei ton proto mina.apantiste oso poio grigora mporite..pls

PLS HELP!!!!! :'( :'( :'(

oxx tora to prose3a.signomi gia to wrong topic...

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

re pedia eleos otan agorazete dedicated server koitame kai ligo ti agorazoume. Den perneis cafe.Kai an eides oti exei logismiko linux ama dn exeis idea pws na to ftia3eis ti to agorazeis apo twra >.> tsp thn epomenh fora na eisai poio prosektikos (apopsh mou ) Kalh epitixia me ton server sou!

• 0
Posted

Paidia exw nikiasei enan kalo dedicated server se mia eteria(160 evro/mina) pou exei linux CentOS kai sindeomai me to putty.Mipws kapoios pou 3erei apo linux mporei na mou pei pos mporw na valw to arxeio .sql pou exw ston server mou mesa sto MySQL tou Dedicated Server? PLS pernane oi meres kai ego ego exw plirosei ton proto mina.apantiste oso poio grigora mporite..pls

PLS HELP!!!!! :'( :'( :'(

oxx tora to prose3a.signomi gia to wrong topic...

lol sta 160 euro.

http://www.hetzner.de/en/hosting/produktmatrix/rootserver-produktmatrix/

EQ 6 »

69 euro ton mina me 12gb RAM.

sikwneis ta panta ola kai dineis 160 euro ton mina se alo server

ffs.